jokkakim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Team America - World police, synes den var konge, lo litt, men hadde jeg sett den i overtrøtt tillstand hadde jeg nok ledd gørra ut av meg, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg sletter flere innlegg nesten hver dag i denne tråden. Kommer snart til å begynne med å redigere innlegget istedet for å slette det. "Jeg er for ignorant til å fatte at samtlige driter i hvilken film jeg nettopp så, om jeg ikke skriver noen ord om den." Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) På skolen i dag så vi en film som heter Precious Blood. Handlingen er hentet fra/om nord Irland og urolighetene der. Ingen dokumentar men likevel interessant og lærerik. Sterk film med Merryl Streep i en av rollene. Endret 4. februar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ny emnetittel, siden folk ikke helt skjønner tegningen. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Euro-trip Trodde jeg skulle hate denne filmen, men fikk meg en god latter både her og der. Holdt på å knekke sammen når den lille tyske kidden dro frem nazi-movesene. Greit nok: 7/10 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Garfield The Movie Ikke at jeg forventet det helt store, men dette var ikke akkurat noen superfilm. Bill Murray gjorde seg jo bra som stemmen til Garfield, men det var rett og slett for mye standard barnefilm til å være spesielt morsomt. 4/10 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Så Duck! The Carbine High Massacre i går. Ganske grei amatørfilm, det største minuset var vel den dårlige belysningen i enkelte scener. 5/10 Endret 4. februar 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Spawn The Movie Film basert på tegenserie helten spawn. filmen var dårlig. dårlig skuespill og effekter. anbefales ikke. 3/10 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Alexander Ingen stor film eller noe spess bra film imo. Colin Farrell spiller ikke no bra i det hele tatt. Kanskje det er bare meg som må bare se rart på når han prøver å gråte og gjøre store dramatiske scener.. 4/10 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 The Thing - deilig uhyggelig. Særdeles skremmende, intense og uberegnelige scener. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Siste jeg så er Istid! Kul film! Anbefales Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Siste jeg så var "Scarface" Al Pacino spiller Tony Montana som en av de mest hensynsløse gangsterne som er tolket på film. -regissert av Brian Depalma Veldig bra Ambefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) The Aviator Hadde forventet mye mer av en film som dette. Terningkast 3 Closer Har liksom ikke likt Jude Law, helt til jeg så denne filmen, meget god film om en nokså enkelt handlig. Bør sees. Terningkast 5 Endret 4. februar 2005 av NitroPlex Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 "Saw" med Danny Glover. Synes den var skremmende god, hvis du likte "Seven" tror jeg denne vil falle i smak. Nei. Du kommer til å innse hvor sykt mye bedre se7en er enn Saw. Saw er lovende de første 40 minuttene men så taper den seg helt utrolig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Event Horizon En psykologisk sci-fi grøsser som også får deg til å hoppe i stolen. Skuespillerne gjør en kjempejobb (spesielt Laurence Fishburne og Sam Neill). Nydelig art direction, skipet er perfekt klaustrofobisk og skremmende. Et par hull i plottet ødelegger litt, men storyen holder. Flotters spesialeffekter og en velskrevet og skremmende handling. 8/10 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Collateral - Uvanlig å se Tom Cruise som badguy, men han gjør en god jobb som hit-man. Filmen er ikke blandt de aller beste jeg har sett, men absolutt verdt en titt. Spennende og litt spesiell slutt. 6/10 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Event Horizon En psykologisk sci-fi grøsser som også får deg til å hoppe i stolen. Skuespillerne gjør en kjempejobb (spesielt Laurence Fishburne og Sam Neill). Nydelig art direction, skipet er perfekt klaustrofobisk og skremmende. Et par hull i plottet ødelegger litt, men storyen holder. Flotters spesialeffekter og en velskrevet og skremmende handling. 8/10 Helt enig! Husker jeg så denne når jeg var 12 eller 13, var dritskummel. Holder fremdeles mål i dag vil jeg tro, selv om det er en del år siden jeg så den. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tears of the sun. Likte filmen, ikke sånn spesielt god men god nok. Bruce Willis er jo konge da. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Slutten av Gudfaren 1 og hele Gudfaren 2; Det ble litt for avansert for meg, og jeg fikk ikke med meg så mye av handlingen. Disse filmene var veldig mafia, kanskje litt for mye for min smak. Jeg håper jeg ser dem en gang til, når jeg er litt våknere og folk i "salen" vil se filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tears of the Sun (gjett hvem jeg så den med) Ok film, absolutt ikke så god som den vil være. Denne går i båsen med BHD, Pearl Harbour og Tigerland, krigsfilmer som rett og slett ikke duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå