Zemeckis Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Alien Vs. Predator. Som en Alien og Predator fan, så liker jeg denne filmen veldig godt. Historie messig er den ikke så veldig bra, men tar igjen det tapte på action delen. Veldig gde slåssescener mellom Alien og Predator. Skal kjøpe AVP på DVD når den kommer ut 5/6 Edit: Leif var på besøk Endret 3. februar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 "Saw" med Danny Glover. Synes den var skremmende god, hvis du likte "Seven" tror jeg denne vil falle i smak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 The grudge God film, med meget ugyggelige moments.HAr en feeling av at den japanske er bedre da men....har sett de første 20 min av sistnevnte, og den var mer detaljert syns eg...må vel bare se begge og så sammenlikne Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 City Of God - Meget bra film !!! Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Kanskje jeg må se den en gang til for å forstå den fullt ut, som mange hevder man må gjøre. Du må nok gjøre litt mer for å kunne forstå den fullt ut Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Donnie Darko - imponerende, innsiktsfull og uforutsigbar debutfilm fra Richard Kelly. Herlige scener preger også store deler av filmen. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Garden State Sjarmerende, deilige Natalie Portman (Star Wars episode I, II, kinoaktuell; Closer) spiller bra. Historien er uopplagt og engasjerende. En fin film å se med kjæreste el. 8/10 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Not another teen movie. Daaaaaaaamn! Gikk glipp av den. Var den verdt å se? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Den første timen av Chihiro (jeg mistenker at anime ikke er min ting) De første minuttene av Donnie Darko (liker ikke den filmen) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg så BadTaste idag, rar film :s Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Kanskje jeg må se den en gang til for å forstå den fullt ut, som mange hevder man må gjøre. Du må nok gjøre litt mer for å kunne forstå den fullt ut Jeg forstår den, men syns fremdeles det er en laber film. Historien er syltynn, man innser det når man "skjønner" den... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Så High Plains Drifter igår kveld. Er en av de bedre Western filmene til Clint Eastwood. Hele filmen har en mørk undertone. Anbefales for Clinter'n å Western Fans. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Vi har en JVC 7600 vhs spiller som skulle ta opp Donnie Darko. For de som ikke vet det, så skal det være en svært avansert spiller, som skal være meget enkel å gjøre opptak med: Men det klarte jeg fint å rote til. Får vel se den en annen gang. Zyklon, takk for tipset. Tenkte meg at den kanskje var sånn som du sa... Kommer nok til å se den for det. ___ Så Shrek her om dagen 3/6. Mer tilpasset barn enn hele familien. ___ The Corporation. Kanadisk dokumentar med bl.a Noam Chomsky og M. Moore. 6/6. Trolig den beste dokumentarfilmen jeg noensinne har sett. Endret 4. februar 2005 av Celsior Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 The Corporation. Kanadisk dokumentar med bl.a Noam Chomsky og M. Moore. 6/6. Trolig den beste dokumentarfilmen jeg noensinne har sett. Kan anbefale The Fog of War hvis du liker dokumentarer om politikk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Gangs of New York God film, har begynt å få sansen for Di'Caprio, gleder meg til The Aviator Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Saftis, var ikke det den filmen som skulle gå på kino gratis eller noe sånt... Takk for tipset, skal få sett den. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Vedr Fog Of War. Hentet dette ut ifra iMBDs forum. Morsomt; Sympathy for the devil by - molochson (Wed Dec 22 2004 18:28:02 ) Ignore this User | Report Abuse UPDATED Mon Jan 10 2005 23:17:49 -------------------------------------------------------------------------------- Amen! Look McNamara square in the eyes and ask yourself, what is the cost of freedom? He made terrible errors of omission and commission, sure, but I think you'll agree he's paid the price and is now trying to make amends. Errol Morris is a little pipsqueak who wouldn't have lasted fifteen minutes in McNamara's shoes, should've kept his oh-so-righteous tone to himself and let McNamara do all the talking (brilliantly filmed, though.) We nailed him to the cross for our sins, and there he is, describing the view. Endret 4. februar 2005 av Celsior Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Så "The terminal" i går, synes filmen var veldig kjedelig og klisje, absolutt ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå