Putekos Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 The Butterfly Effect Syk ikke sant? Jeg skjønte den ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 The Butterfly Effect Syk ikke sant? Jeg skjønte den ikke... Den er ikke så vanskelig å skjønne, er den det? Eneste er begynnelsen, som funker greit som en appetittvekker, men er kanskje litt for komplisert? Eller...? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) The Butterfly Effect Syk ikke sant? Jeg skjønte den ikke... Den er ikke så vanskelig å skjønne, er den det? Eneste er begynnelsen, som funker greit som en appetittvekker, men er kanskje litt for komplisert? Eller...? Jeg har sett den tre ganger, og skjønner den fortsatt ikke. Kanskje det er en skjult logikk jeg ikke ser. Merkelig nok synes jeg den er bra for det... Endret 17. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Unforgiven. Geniale geniale Eastwood. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det siste filmen jeg har sett må vel være I, Robot med Will Smith. Har sansen for slike fremtidsfokuserte science-fiction scenario-filmer, så jeg syntes den var relativt grei å se. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) The Butterfly Effect Syk ikke sant? Jeg skjønte den ikke... Den er ikke så vanskelig å skjønne, er den det? Eneste er begynnelsen, som funker greit som en appetittvekker, men er kanskje litt for komplisert? Eller...? Jeg har sett den tre ganger, og skjønner den fortsatt ikke. Kanskje det er en skjult logikk jeg ikke ser. Merkelig nok synes jeg den er bra for det... Er ikke noe merkelig med det, jeg elsket Memento og Eternal Sunshine of the Spotless Mind! Jeg har innsett at disse krever noen viewings før jeg har skjønt de helt. wh1te: at star wars er den største kultfilmen er jeg enig i, selv om jeg er redd for at ringenes herre vil overta om noen år. Edit: skrivefeil Endret 17. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Syk ikke sant? Jeg skjønte den ikke... Jeg syntes ikke at den var syk.. En av de beste filmene jeg har sett. Utrolig mange gode poenger. Hva var det du ikke skjoente med den? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Shrek 2 Bra film? Jepp, jeg gir den x8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Reservoir Dogs igjen. Uendelig/10. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Reservoir Dogs igjen. Uendelig/10. Hehe, Kill Bill her! Vakker film! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 The Pianist Fin film.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Så nettopp Terminator 3.. var ikke så veldig fet at det gjorde noe.. sluttet før jeg synes den var begynt skikkelig.. virket som en laaaaaaang intro Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 head of state.. slettes ikke spå verst .. 21 gram var ikke sp bra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 så I robot. den var faktsik overaskende bra, ganske anledes en jeg hadde trod Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 I robot er ikke så dårlig som alle skal ha det til. Trudde den var sikkelig dårlig, men ble positivt overasket Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kill Bill Vol. 2. Kongefilm. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 The Dead Next Door, en latterlig dårlig zombiefilm uten historiel eller noe, terningkast 2 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Likte I.Robot godt! Den var litt mer realistisk enn en del andre fiction filmer. (kanskje litt offtopic, men er det noen som kan annbefale noen gode filmer? Thrillere, fiction, "tenke filmer".) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå