Delvis Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 A Quiet Place (2018) Så lovende ut en stund, men ble etterhvert ganske så trivielt. Vi har sett alt før, og sett det langt bedre. Alt i alt bortkastet tid . 4/10 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Nå har ikke jeg sett så mye horror, men kan ikke huske å ha sett en film med kun 90 linjer med dialog. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg er litt uenig med Delvis. Synes A Quiet Place var et friskt innslag i horror-verdenen. Nå er det en vanskelig sjanger å være original og unngå klisjeer og "tropes" i, men synes de gjorde en god jobb. Den kunne gjerne vært litt lengre for min del, da det var en veldig interessant situasjon. De unngikk ikke alle problemene horrorfilmer går i, men det er vel nesten umulig. 8/10 i horror-kategorien. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Vil ikke kalle A Quiet Place horror. Det er mer en thriller med noen få horror-elementer. Likte den godt da. Ganske spennende. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Trodde det var mest sci-fi. Men skal iallefall gi den en ny sjans. Det var ikke dårlig filmarbeid, men endet opp for forutsigbar og klisje som noen over sa. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Tja. Føles kanskje litt ut som en thriller en god del, kanskje Sci-fi. Men føler fortsatt at den passer best under horror alt i alt. Bare ikke like tradisjonell. Cabin in the woods er også horror, selv om den skiller seg godt ut fra de vanlige horror-filmene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Så L I F E. En alien film med en vri, minnet litt om Gravity. Jeg både likte den og mislikte den, likte derimot ikke slutten. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Så Silence (2016) igår.For en film! Jeg elsker Scorsese når han går i religionmodus, ingen dekonstruerer den menneskelige opplevelsen bedre enn Martin, når han gjør det innen konteksten av tro.Filmen er likevel ikke nødvendigvis religiøs selv, men OM religion.En åndelig oppfølger til Last Temptation of Christ?Om ikke den høytsvevende tematikken blåste meg vekk, gjorde landskapsbildene og cinematografien det, bildene er helt nydelige, på samme måte som det plutselig dukker opp lyder i stillheten, dukker det opp silhuetter i i det mettede hvite. Gode rolleprestasjoner også, jeg var så uheldig å se hacksaw ridge tidligere, glad for å se at Garfield kan levere Kunne selvfølgelig vært mer Driver, men det kan det alltid. 1 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Jeg er litt uenig med Delvis. Synes A Quiet Place var et friskt innslag i horror-verdenen. Nå er det en vanskelig sjanger å være original og unngå klisjeer og "tropes" i, men synes de gjorde en god jobb. Den kunne gjerne vært litt lengre for min del, da det var en veldig interessant situasjon. De unngikk ikke alle problemene horrorfilmer går i, men det er vel nesten umulig. 8/10 i horror-kategorien. helt enig, go film... Endret 25. juli 2018 av pizzafordi Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Upgrade god sci-fi thriller.... Top film. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Geostorm var gøy. Føkk haterne. Enig, bedre enn forventet... Overasket iforhold til trailer. Ok film, fengende. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Så Netflix-original filmen "Extinction". Den ble bare lame etter vendepunktet midt i filmen. På grunn av det idiotiske plottet gir jeg en 3 av 10 til denne filmen. Ny men dårlig vri. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Auda, det var kjedelig, hadde litt forhåpninger til den filmen. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Når jeg tenker etter så brukte "Oblivion" samme plott. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Auda, det var kjedelig, hadde litt forhåpninger til den filmen. Så har du en håndfull andre i tråden som mener det er gode greier Får du ikke LITT lyst til å se den da ? EDIT: Oblivion var storstas underholdning. EDIT: Tror varmen har tatt knekken på meg i dag...beklager. Jeg leste Annihilation Endret 27. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Moderatormelding 2 innlegg er fjernet fra tråden pga spoiler og et tilsvar, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 27. juli 2018 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Auda, det var kjedelig, hadde litt forhåpninger til den filmen. Klarte ikke skrikinga til ungene, så brukte rundt 40 minutter på hele filmen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 EDIT: Oblivion var storstas underholdning. EDIT: Tror varmen har tatt knekken på meg i dag...beklager. Jeg leste Annihilation Oblivion var storstas synes jeg også Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Oblivion var stas ja, uten tvil. Lyden på dronene var helt konge Endret 27. juli 2018 av Simkin Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 For min del står Oblivion igjen som en av Tom Cruises verste filmer. Likte ingenting ved filmen. Grusomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå