Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Platoon. Utrolig bra skildring av vietnamkrigen rett og slett. Har vunnet 4 oscar'er, og er en film verdig å se! 9/10 *FIXED* Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 School of Rock En artig film. Sjølvsagt kanskje ikkje oscar matriale, men eg hygga meg igjennom filmen. (Er jo en liten rockemusiker sjøl så ) Ellers god filmmusikk 7/10 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Så Saw igår. En syk syk film, men jeg likte den. Kunne ikke avslutte kvelden med en grøsser, så da ble det en komedie også før leggetid. Etter å ha sett Traileren til Meet the Fockers var jeg nødt til å se den. Var sinnsykt morro. Lo godt stort sett igjennom hele filmen Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Alien vs. Predator . Hadde ikke de helt store forventningene, men jeg synes den var bra Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Goodfellas. Strålende film Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Collateral Damage Min mening: Kjøpte inn filmen for flaskepant forrige uke, og fikk endelig tid til å se den. Det hadde ikke gjort noe om jeg _ikke_ så den. Arnold er underholdende, men selve filmen synes jeg ikke noe om. Konklusjon: Arnold Karakter: 4 av 10 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Falling Down. Spesiell og god film synes jeg. Douglas er flink, og man føler med hovedpersonen og hans problemer på en måte. Enkelte meget morsomme scener (ie. drive by-scenen bl.a.) Jeg gir den 8/10. Lenke til kommentar
ludvik007 Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 mean creek omfg for en b-film. hadde et stort preg av lav budsjett. hele filmen generellt sugde balle Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Collateral - anbefales Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Schindler's List. Ikke sett den på 7-8 år nå. Klarer ikke å sjokkere meg så mye som den gjorde første gangen. Er på en måte klar over hva som skjedde med jødene. Men fortsatt sterk og må vi aldri glemme. 9/10 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 North By Northwest - Noe av det beste fra Hitchcock. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 My father is a hero. Flott. Og Jay and silent Bob strike back. Morrofilm Lenke til kommentar
que Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Cube Zero Grei nr 3-film, litt anderledes enn Cube og Cube 2: Hypercube. Hendelsene her skjer mer utenfor kuben, enn inne i den som de tidligere to. Samt at filmen er en såkalt "prequal", hvor hendelsene ligger foran i tid, enn i Cube og Cube 2. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 S.W.A.T. Makan til dårlig film skal man lete lenge etter. Uff Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Deuces Wild - 7/10. God film med mange kjente fjes. Blant andre Norman Reedus fra The Boondock Saints, Frankie Muniz fra Agent Cody Banks, Stephen Dorff fra Blade, og Fairuza Balk fra The Waterboy. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 The Bourne Supremacy - Meget god oppfølger til 1'eren. Håper det kommer en 3. film. 7/10 In the Name of the Father - Daniel Day-Lewis viser her skuspiller talent i rikt monn. En viktig film, men dog en litt feilaktig fremstilling av hovedpersonen Gerry Conlon. (Filmen er basert på virkelige hendelser) 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 The Bourne Supremacy - Meget god oppfølger til 1'eren. Håper det kommer en 3. film. 7/10 The Bourne Ultimatum Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Ghostbusters - meget gode spesialeffekter, festelige skuespillerprestasjoner og for min del en sterk nostalgisk følelse. Endret 3. februar 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Red Dragon. Det gikk nedover med hannibal og enda mer ned med denne. Helt grei film men ikke min favoritt. Men den var spennende selv om. Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2005 Shark Tale. Morsom animasjon film. 4/6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå