Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Nå er vel ikke romkamper spesielt vanskelig å lage heller. Er jo bare statiske skip og litt pew pew. ;) Og btw, 20 år gammel? Så det kom på 1990-tallet, akkurat som JP, Titanic og Terminator 2? ;)

Nei er ikke kjempe vanskelig å lage (sikkert lettere enn titanic (med tilsvarende lavere budsjett også)

Like vel greide JJ å fucke det opp, rotete og kjipt greide han å gjøre noe som er enkelt.

Er som om JJ skulle lage en reboot av titanic. Også bruker han Den lille redningsskøyta Elias som stand in for titanic.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JJ "lets fuck up precious franchises" Abrams

Hvilke serier er det han har føkka opp igjen? 

Mission Impossible 3 var en klar forbedring etter den skuffende toeren.

Star Trek var et glimrende comeback for en serie som var kjørt i grøfta.

The Force Awakens var bedre enn alle prequel-filmene og omtrent på nivå med de tre opprinnelige.

Har jeg glemt noe?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilke serier er det han har føkka opp igjen? 

Mission Impossible 3 var en klar forbedring etter den skuffende toeren.

Star Trek var et glimrende comeback for en serie som var kjørt i grøfta.

The Force Awakens var bedre enn alle prequel-filmene og omtrent på nivå med de tre opprinnelige.

Har jeg glemt noe?

Det er din mening, og mange er ikke enige, 

Star Trek var ikke kjørt i grøfta, men folk var bare lei de(både filmene og serien, da det haddde vært 17 år med star trek kontiunuelig.

Sleng på en ikke passende ressigør på siste filmen.(for mange trekies har JJ ødelagt star trek helt, eventuelt som meg, godkjenne jeg det ikke som star trek, det er film versjonen av kinesiske Levi's kopier som heter Lavi's. Du tar en franchise som har ekistert i nesten 50 år, som har hvert kjempe god sci fi, også gjør JJ det om til Fast and the furious in space.

Mission impossible 2 var elendig, så at han greide å lage noe som var bedre enn det, bevsier vel bare at han har en puls. 

For  Awakens er bare A New Hope kopi, så den er vel ca. like bra som New Hope bare totalt uten orinalitet.

Lenke til kommentar

Nei er ikke kjempe vanskelig å lage (sikkert lettere enn titanic (med tilsvarende lavere budsjett også)

Like vel greide JJ å fucke det opp, rotete og kjipt greide han å gjøre noe som er enkelt.

Er som om JJ skulle lage en reboot av titanic. Også bruker han Den lille redningsskøyta Elias som stand in for titanic.

Hva har CGI med historie å gjøre?

Lenke til kommentar

The quiet place. 

Denne filmen trodde jeg skulle være mye bedre, men det er sjeldent det dukker opp interessante skrekkfilmer. Den ble dessverre en meget forutsigbar affære. Hjelper heller ikke at "monsteret" er så generisk CGI greie som man får det. Jeg forstår ikke helt hypen rundt denne filmen. Den minnet meg mest om signs egentlig, med en ganske lignende slutt. Bra skuespill, bra filmet osv. men hele greia ble en gimmick for min del. 

Sammenlignet med en film som The Road var denne ganske kjip, da atmosfæren og følelsen av håpløshet var langt bedre i den filmen. En annen film som er imo undervurdert og var 10/10 i mine øyne var Annihialation. Denne filmen var langt mer original, intens og uforutsigbar. 

Lenke til kommentar

Robot and Frank.

Frank Langella, Liv Tyler, Susan Sarandon.

2013.

Satt i ikke et for fjernt samfunn, noe jeg liker. Tjeneste roboter er tilgjengelig, å i første hånd eldre og demente, som tjener på dette.

Denne filmen kjører classic oppsett med 2 unlikely partners. Frank, tvangspensjonert med aldersdemens, å hans

sjarmerende Robot butler , som hans alltid motiverende partner. 5/6.

Endret av ClarkGable
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Robot and Frank.

Frank Langella, Liv Tyler, Susan Sarandon.

2013.

Satt i ikke et for fjernt samfunn, noe jeg liker. Tjeneste roboter er tilgjengelig, å i første hånd eldre og demente, som tjener på dette.

Denne filmen kjører classic oppsett med 2 unlikely partners. Frank, tvangspensjonert med aldersdemens, å hans

sjarmerende Robot butler , som hans alltid motiverende partner. 5/6.

Den hørtes kul ut, liker Frank Langella også! Hvor kan jeg se den? Finnes den på noen strømmetjenester eller må jeg som vanlig være lawbreaker for å få tak i den?

Lenke til kommentar

Deadpool 2. 

Humringsverdig, 

Ikke like god som nummer 1, i den forstand at jeg allerede hadde en formening om hvordan filmen kom til å være og åssen DP kom til å bli portrettert, men underholdningsverdien var fortsatt så absolutt til stede. 

8/10. 

Lenke til kommentar

Så Black panther.

Fikk litt assosiasjoner til Valerian.

Synes det var litt teit med afrikansk dialekt, sikkert pga mye afrikansk reklame jeg har sett.

Fargerik film, litt som Ragnarok...

Jeg likte den, kona elsket den...

Ikke like rå som Ragnarok.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt rart med Afrikansk dialekt i et høyt utviklet samfunn.

Enig, burde slutte med sin nasjonalitet når de først får noe penger i lomma.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...