Jeremy Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Zoolander - Ben Stiller som verdens dummeste supermodell, hjernevasket til å utføre drapet på statsministeren av Malaysia. Typisk nobrainer-humor (ala Dodgeball), men fungerer bra siden filmen ikke prøver å være seriøs. Helt klart en film man orker å se flere ganger, nettopp fordi man ikke trenger å tenke. 7/10 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Så nettopp en fantastisk dårlig film: 3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain (1998): Filmen handler om tre unge ninjaer som heter Tum-Tum, Rocky og Colt. De må redde en fornøyelsepark fra den onde Medusa og hennes håndlangere. (blant annet en med navn Lothar Zorg! Tenk: Dr. Strangelove.) I denne filmen ser vi Hulk Hogan med parykk og bart som superhelten Dave Dragon. Filmen er fylt med cheezy kommentarer, elendig koreografi og fantastiske hurtigfilmsekvenser. Den er på mange måter en mustsee-film for alle som liker elendige filmer! [8/10] Kaster med noen bilder jeg: Plastikkdama Loni Anderson som Medusa: Helten sjøl Hulk Hogan som Dave Dragon: Endret 31. januar 2005 av LarsP Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Så Million Dollar Baby igår kveld. Sinnsyk bra film. Anbefales Så Alexander på fredag. Også en bra film, men synes den ble litt langdradd. Helt rått å tenke på at det virkelig har skjedd. Så også Ike: Countdown to D-Day på fredagen. Anbefales også. Endret 31. januar 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 The Deer Hunter. Den beste antikrigsfilmen ever. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 The last Samurai. Ein kjempebra film. God underholdning, og har gjennsjåingsverdi! 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Matchstick Men - Likte denne overraskende bra. Før jeg så den, gikk jeg opp og hentet en banan og la merke til at alt snøen var borte og at solen viste seg fra sin beste side. Denne filmen bygget på sommefølelsen jeg allerede hadde og jeg nøt den noe helt vanvittig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Så nettopp en fantastisk dårlig film: 3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain (1998): Filmen handler om tre unge ninjaer som heter Tum-Tum, Rocky og Colt. De må redde en fornøyelsepark fra den onde Medusa og hennes håndlangere. (blant annet en med navn Lothar Zorg! Tenk: Dr. Strangelove.) I denne filmen ser vi Hulk Hogan med parykk og bart som superhelten Dave Dragon. Filmen er fylt med cheezy kommentarer, elendig koreografi og fantastiske hurtigfilmsekvenser. Den er på mange måter en mustsee-film for alle som liker elendige filmer! [8/10] Likte du den, så må du se de andre 3 filmene! 3 Ninjas (1992) - Kjempe morsom film og ikke bare ufrivillig + Her er de orginale skuespillerene. Jeg har dessverre ikke sett High Noon at Mega Mountain, men er 99% sikker på at de orginale er mye bedre. Tror jeg fant min dvd veldig billig på www.dvdsoon.com 3 Ninjas Kick Back (1994) - Ny skuespillere som spiller Rocky og Tum-Tum, men grei film etter hva jeg husker. 3 Ninjas Knuckle Up (1995) - Her er gjengen samlet igjen, alle de riktige skuespillerene, filmen er ikke så god som 1'ern men hakket bedre en 2'ern. Det er mange mange år siden jeg så oppfølgerene, så jeg burde egentlig ikke si så mye om hvor gode de er. Men den første må du se Edit: På Plot Summary på imdb står det forresten en link til trailerene til de to siste filmene. Edit 2: Herregud så teit traileren til 2'en var! Endret 31. januar 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Har sett originalen, synes dog denne var enda bedre. Selvsagt på grunn av at denne var ENDA verre! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Nå liker jo faktisk jeg 3 Ninjas... Men jeg skal såklart se Mega Mountain og Endret 31. januar 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Jeez. Definèr "liker". Svar i "filmprat"-tråden så slipper vi å hale det ut i denne. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Men In Black II: Helt grei film med god underholdningsverdi: 7 / 10 Lenke til kommentar
guezz Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Gong Fu (Kung Fu Hustle) In Shanghai, China in the 1940s, a wannabe gangster aspires to join the notorious "Axe Gang" while an obnoxious landlady and her apparently frail husband exhibit extraordinary powers in defending their turf. Dette er virkelig en fantastisk film. Den har stor underholdningsverdi og er i tillegg morsom. 8 av 10 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Eurotrip. Morsom film, bedre enn de vanlige "teenage movies" syns jeg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Meet The Parents Fortsatt litt morsom, men ikke akkurat verdens beste film. 5/10 Lenke til kommentar
W Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 National Treasure Veldig bra film, men ikke en av de beste jeg har sett. 7,5/10 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 100 Girls. Dritt film utenom at man fikk se mange nakne jenter. Men det er alt. Rod var morsom men han hadde liten rolle. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 The Serpent And The Rainbow En stor overraskelse. Forventet meg en zombie-film i samme stil som Night Of The Living Dead, men fikk en meget uhyggelig grøsser om voodoo. 8/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Eternal Sunshine of the Spotless Mind Jeg vet ikke om det var selskapet (forrige gang så jeg den alene, denne gangen hadde jeg herlig selskap), kvalitet (shitty kino-opptak vs nyinnkjøpt DVD) eller at jeg var mer bevisst på hva som skjedde, men dette er den desidert mest rørende filmen jeg har sett i mitt liv, og ikke langt ifra favoritten. Denne filmen definerer terningkast 6. 6/6 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Platoon. Utrolig bra skildring av vietnamkrigen rett og slett. Har vunnet 4 oscar'er, så er en film verdig å se! 9/10 Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 31. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2005 Cutthroat Island - grei underholdning The Aviator - mye innhold å få med seg, såpass interessant historie at jeg etter å ha sett filmen bare måtte lese biografien til karen for å få med meg resten av livet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå