akira7 Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 White Chicks, synes den var ganske morsom. Wayans brødrene skuffer aldri Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 de tre siste filmene jeg har sett: Jurrasic Park 2.. sett den før, men måtte bare se den igjen.. Lost in Translation The grudge.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Så "The last Ride" i natt. Dårlig film. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Garfield The Movie Skikkelig konge film..... Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Smala Sussie, genial svensk "gangsterkomedie" Endret 30. januar 2005 av Dozer_ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Garfield The Movie Skikkelig konge film..... NEI!!!! All Pusur-humoren var jo borte... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 snatch. artig film, absolutt ein av mine yndlingsfilmer. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) National Treasure En skikkelig gledelig overraskelse. Jeg forventa tull og tøys, eventyr og skattejakt, og det fikk jeg. Men det var tull og tøys på en sjarmerende måte. Filmen ble ikke ødelagt av for mye kjedelig action (jeg har vokst fra det meste på den fronten), og det var ikke en for idiotisk bad-guy, men faktisk en relativt seriøs og realistisk fremstilt fyr. Det hele er holdt i en relativt rolig og fin tone med fokus på jakten på skatten. Veldig bra! Litt usansynlig og overdrevet var den til tider, men ikke så det ødelegger filmen. Upretensiøs og sjarmerende. 7/10 Anbefales til alle, med unntak av pretensiøse bedrevitere og unger som må ha non-stop action. Og ja, amerikahatere vil risikere å se den som en propaganda film fordi filmen i stor grad dreier seg rundt amerikanske historiske monument. Fy og fy. Endret 30. januar 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 EuroTrip Titfest 2k. Teit humor og masse tits (og en del peniser). 7/6 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Lørdag The Time Machine @ TV1000 Min mening: Virket som det eneste fornuftig å se på, så denne filmen ble valgt. Hele konseptet med tidsmaskiner og tidsreiser er jo utrolig spennende, og det var håpet for denne filmen også. Nå ble det ikke like stor fokus på tidsreisene som jeg hadde håpet, og skuespillet var så som så. Konklusjon: Spennende konsept, sådär utførelse. Karakter: 5 av 10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Søndag The Butterfly Effect Min mening: WOW! Har sett på denne filmen som spennende tidligere, og etter å ha fått flere anbefalinger måtte jeg bare se den. Filmen innfridde så absolutt, og konseptet her er også utrolig spennende. Skuespillerprestasjonene er det beste jeg har sett fra Ashton Kutcher's side, filmen var mildt sagt topp! Konklusjon: Spennende konsept, fantastisk utførelse. Beste filmen jeg har sett hittil i 2oo5! Karakter: 9 av 10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Søndag Meet the Parents @ NRK1 Min mening: Dette blir vel tredje eller fjerde gangen jeg har sett filmen, og den er ikke like morsom etter så mange ganger. Likevel underholder den minst gjennomsnittlig, og jeg mener bestemt at det er en god film for de som ikke har sett den før. Konklusjon: Morsomt, psykopatisk og enda mer morsomt Karakter: 6 av 10 Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 - Team America - Ganske tøff film om Amerikas påvirkning i verden, terrorismens bekjempere! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Meet the Parents - meget latterpirrende. Komedieveteranen Stiller leverer en god prestasjon, for ikke å snakke om multitalentet De Niro som beviser nok en gang at han kan spille alle slags roller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Team America Like morsom andre gangen. Scenen med Hans Blix og Jong-Il er fortsatt genial. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Meet the parents, den er alltid morsom! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 The Usual Suspects - En helt genial film. Slutten er et stykke for seg selv. Anbefaler alle å se denne. 8.5/10 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Men in black 2 - Brukbar. Husker ikke så mye fra den første, men den var nok litt bedre. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 Jaja, så så jeg Meet the Parents også. Har delvis sett den før. Faller ikke i smak over hodet. Ikke det at den er dårlig, den har en del morsomme situasjoner, men det hele blir i lengden så kunstig og unormalt at det ødeleggere hele morroa. De Niro gjør en god jobb, men Ben Stiller har jeg problemer med, generelt. Jeg har ingen problemer med å skjønne at andre liker denne filmen, men jeg misstrives med å se den. 2/10. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2005 The Usual Suspects - En helt genial film. Slutten er et stykke for seg selv. Anbefaler alle å se denne. 8.5/10 Ah, den ja! Det er en sånn film jeg har sett, og totalt glemt. Hadde aldri i verden kommet på den igjen, hadde det ikke vært for at det var noe kjent med tittelen i posten din. Den er så bra, og burde absolutt ikke gå i glemmeboken min! Da vi så den, hadde vi på forhånd hørt at slutten var overraskende, så vi satt jo og teoriserte om slutten gjennom store deler av filmen, men så vidt jeg husker hadde likevel ingen rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå