Rykende_Kaffe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 The Grudge alt er så logisk, du vet når ting skjer liksom jeg vet, en kompis satt ved siden av meg og så hva som kom til å skje helte tiden når vi så den (på premieren) og han hadde nesten alltid rett :!: tragisk film ass Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Armageddon. Likte den godt før. liker den godt fortsatt. 7/10 Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Så nettopp del tre av Shogun, med Richard Chamberlain i hovedrollen som John Blackthorne. Ganske bra saker, tro mot bøkene og greier og greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kindergarten Cop - Arnold is still my man. En orgie av cheesy replikker. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Kindergarten Cop - Arnold is still my man. En orgie av cheesy replikker. Den filmen synes jeg faktisk er ganske tøff. Grunnen er kanskje Arnold. Begynner å bli 3-4-5 år siden jeg har sett den, så kanskje det bare er de gode minnene. Hellboy Min mening: Har hatt denne DVDen liggende i over en uke nå, og fikk endelig rotet meg til å se den sent i går kveld. Det angrer jeg så absolutt ikke på. Jeg likte filmen veldig godt, og attituden til "Red" var konge. "Ensom Helt"-tingen fungerer flott, og det er mange morsomme momenter her også. Konklusjon: Over all forventning. Action, historie (fiktiv riktignok) samt morsomme replikker. Karakter: 8 av 10 Endret 29. januar 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Catwoman... Alt for mye dårlig dataanimasjoner, altfor forusigbar.. Rar historie.. 5, kanskje 6/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Back To The Future. Ikke sett, på sikkert 10 år så et herlig gjensyn. En av 80-tallets "grip-dagen" filmer. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 The Grudge alt er så logisk, du vet når ting skjer liksom jeg vet, en kompis satt ved siden av meg og så hva som kom til å skje helte tiden når vi så den (på premieren) og han hadde nesten alltid rett :!: tragisk film ass Ikke for å kritisere, men personlig hadde ikke jeg orka å hatt en fyr som satt ved siden av meg å sa hva som skulle skje hele tiden... det ødelegger stemningen også... min mening ihvertfall Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Sitter sånne foran meg får de popkorn i hodet. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 The grudge her også. Prøvde å få deg til å skvette cirka hvert 3 minutt, men mister litt effekten ettersom at det skjer så ofte. Ikke veldig skummel med andre ord, men helt ok. Det beste var uansett stemningen i salen, hver gang den minste ting skjedde var det cirka 50 fjortisser som skrek av full hals. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) New Blood - Koste meg stort sett gjennom heile filmen, men enkelte ting ødelegger litt. - 7.5/10 En Folkefiende - Ikkje akkurat det beste som er laga av norsk film. - 4/10 Endret 29. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg så nylig Team America. Liker south park? Liker du animasjonsfilmer? Liker du monty pythons "silly walk"? Elsker du harselering av amerika, skuespillere og terrorister? ...da er dette filmen for deg! 9/10! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 The Aviator. God film, litt merkelig til tider men likte den overall. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Reservoir dogs. Veldig bra, men litt lite action til å være en sånn film. Genial slutt på den hehe Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 The grudge her i gården også.. Ble redd noen ganger, men konseptet var litt dårlig.. (skjønner ikke hvorfor en god del av kinopublikummet gikk midt i filmen ) Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Så Änglagård igjen. Lenge siden sist. Godfilm, det. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Equilibrium http://www.imdb.com/title/tt0238380 Rett og slett en kongefilm med noen RÅ skyte/slosse-scener og kul futuristisk historie. Fatter ikke hvorfor den fikk limited release i 2002. Synd at mange gode filmer får det og ikke blir kjente. Rated 7.6/10 på IMDb Jeg gir den 9/10 Lenke til kommentar
guezz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Boys Don't Cry En fantastisk film. Det er svært lenge siden jeg har blitt så følesesmessig påvirket av en film, men det betyr ikke at jeg begynte å gråte. Filmen er en berg og dalbane følesesmessig. Handler om ei kjønnsforvirret jente. 8 av 10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 National Treasure Patriotisk og typisk Bruckheimer, og et tappert, om ikke like vellykket, forsøk på å slenge seg på Da Vinci-koden-bølgen. Ikke like kul som den tror den er, langt ifra like intelligent som den vil være, men samtidig akkurat underholdende nok til å se. Ikke forvent mer enn du vet å forvente av Jerry Bruckheimer filmer og du vil ikke bli skuffet. Men ikke forvent at du kommer til å huske noe av den, det er kanskje 2 replikker gjennom hele som er morsom nok til at de huskes neste dag. Jeg har nok glemt filmen helt innen mandag. Svak 4/6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Eurotrip: Veldig lett å la seg underholde av denne filmen, masse chicks og boob og en god humor(syns eg da) Men når ikkje opp til Roadtrip på noen måte vil eg si(eler bare når det gjelder antall boobs da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå