zero_time Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Elephant .. Kan ikkje hjelpe noko for det, men eg likte absolutt ikkje filmen.. Filmen gav meg absolutt ingenting, og alt saman var bare overfladisk svada.. Kvifor ting var som dei var kom aldri fram i filmen.. Terningkast: 2 Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Troy Helt grei underholdning, ikke alle krigsscenene var like bra, men ok. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Såg motorsykel dagbøkene på mandag. Den var bra den. Blei kanskje eit parti som blei litt kjedeligt, men heilheten var bra. Litt morrosam til å begyne med og meir seriøs på slutten.. gir den ein 4er. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 The Grudge herregud for en tragisk film, denne skal liksom være skummel, ble ikke redd en eneste gang, alt er så logisk, du vet når ting skjer liksom, og den hadde en elendig slutt. veldig skuffet terningkast : 2 Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Launch Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Very bad things - Hehe Genial slutt på den Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 The Grudge. Må innrømme at jeg skvatt til en eller 2 ganger, selv om det var opplagt at noe brått og uventet kom til å skje. Ellers var filmen kjedlig synes jeg, rollefigurene fikk jeg heller ingen sympati for. Skuffende saker. Lenke til kommentar
XyberX Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Såg dei første 14 episodene av Lost. Meget spennede serie. Kjem på tv norge snart og Dere som ikkje har sett den har noko å glede seg til. 6/6. ja jeg ser det nå, har kommet til episode 5 og er ganske så fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Da har jeg slettet et par innlegg og minner fortsatt om at man må skrive noen ord om filmen. End of Days - Jeg elsker Arnold. Det faktum at han har en del replikker i denne filmen, gjør at jeg nyter hele greien enormt. Jeg driter nesten i alt som ikke involverer ham, likevel er filmen konge. "Get down or I'll put you down!" Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Lenge siden jeg har postet her gitt. Alien 3: Har ikke sett noen av de forige filmene, og dette var ikke en film som gjør at jeg higer etter å se de forige filmene i serien. Grei underholdning dog. 3/6 LOTR 1,2,3: Hehe, så alle på en kveld med noen kammerater. Nydelig! 6/6 Requiem for a dream: Dette er andre gang jeg ser denne filmen, og den er fortsatt like fantastisk bra. Så den på kino med skolen og fikk den mest crappy plassen, men blås. 6/6 Endret 28. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 The Incredibles igjen. Elsker den filmen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 My Boss's Daughter Min mening: Tara Reid og Carmen Electra er vel de(t) eneste som taler til denne filmens fordel. Historien er slettes ikke bra, og jeg ble ikke akkurat imponert over skuespillerprestasjonene her. Konklusjon: Denne var ikke mye bra! Karakter: 3 av 10 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Johnny Wang Helt grei film. 6/10 Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 The incredibles.... Anbefales på det sterkeste...=) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hellraiser III: Hell on Earth - Huff. Pinhead er en sinnsykt kul karakter... Men dette var rett og slett elendig. Plutselig kom det masse nye cenobites, hvor den ene kastet cd plater etter deg, den andre skyter ut flammer fra munnen og den tredje stikker deg i hodet med et kamera. "Ohhh så tøft" - 3/10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) bestillte en dollywood i dag og fikk: The Punisher: denne filmen likte jeg, lenge siden jeg har sett en action film jeg like, denne tok meg tilbake til 80-tallet. veldig mørk og fin film, de holdt seg til den som var det viktigste nemlig straffen, filmen kunne faktisk vært enda mer voldlig og litt mer henchman killing, men denne var kul. i motsenting til en del nyere action som gir meg eplepsi annfall med all klippingen og raveaktig blinke lys(henviser til ridderik krøniken) Endret 28. januar 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Blade: Trinity eller Blade 3 som det også blir kalt. Fet film, jeg liker Blade filmene og dette var en Blade film. Likte du forgjengerne vil du like denne og visa versa. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) The Running Man: Arnold i orange kondomdrakt, en kar som får John Mickl Thor til å virke kul, kjenningsmusikken fra helvete, en badguy med navn Sub Zero + det faktum at Arnold IKKE er den eneste guvernøren (Jesse Ventura - exwrestler) i den filmen her gjør den til en MUST SEE! 8/10 White Chicks: Hvorfor så jeg den her??? De to yngste Wayansbrødrene inntar kvinneskikkelser i en skikkelig DÅRLIG komedie. Huff, kan ikke Wayans gå tilbake til røttene sine? In Living Color og I'm gonna git you sucka er fantastisk! 2/10 Dr. Giggles: En av de filmene som definerte barndommen min. Den var rett og slett grusomt skremmende. Nå har den kanskje utspilt sin rolle som skrekkfilm da Larry Drake best blir husket som Benny Stulwicz i L.A Law og Holly Marie Combs er koselig heks i Charmed. Men, denne filmen har så mye nostalgi og gode one-liners at den fremdeles er en fornøyelse den dag i dag. 6,5/10 Endret 28. januar 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Metallica - SKoM Sinnsykt bra, beste filmen/dokumentaren jeg har sett på veldig lenge... Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Texas chainsaw massacre 1974. Spesiell film, men litt bedre enn remaken. Var sikkert grufulle saker i 70årene dette, men idag er den nok ikke like sterk og sjokkerende. Jeg syntes ikke den var spesielt bra. Hadde kanskje ment noe annet om jeg så den på 70tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå