Ceaucescu Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ultimo tango a Parigi - forvirrende likevel meget fascinerende og vakker. Særdeles velspilt. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Snowjob Litt Road/Euro Trip aktig ungdomsfilm. Forutsigbar klisjé med happy ending. Likevel noen morsomheter. Terningkast 2 Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Battle Royale, var helt ok, men bar litt preg av lavbudsjett syns jeg. Sjuk ide uansett og sette fullt av unger til å drepe hverandre. Har 2ern også, men den er visst ikke like bra 3/6 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Idag så eg "The texas chainsaw massacre" Denne får 3/10. Maken til møkk film har eg ikke sett på lenge. Gjespet gjennom hele filmen. Dette var dog som forventet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ok. Fra nå av blir innlegg som bare inneholder navnet på filmen, slettet. Hvor vanskelig er det egentlig å skrive en setning eller to? Likte du filmen, likte du den ikke, levde den opp til forventningene? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ok. Fra nå av blir innlegg som bare inneholder navnet på filmen, slettet. Hvor vanskelig er det egentlig å skrive en setning eller to? Likte du filmen, likte du den ikke, levde den opp til forventningene? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Missisippii burning Synes dette var en bra film, Gene Hacman er tøff 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ok. Fra nå av blir innlegg som bare inneholder navnet på filmen, slettet. Hvor vanskelig er det egentlig å skrive en setning eller to? Likte du filmen, likte du den ikke, levde den opp til forventningene? Har praktisert dette en stund, selv. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 American Beauty. Merkelig film, veldig merkelig men en av de beste jeg har sett. Enormt god film, anbefales! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Siste filmen jeg så var Resident evil 2...=) Knall bra film.. God femmer...=) Endret 27. januar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
uberleif Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Siste filmen jeg så var Resident evil 2...=)Knall bra film.. God femmer...=) Hei, er ny på film forumet her. Men håper du snakker ironisk nå? Den filmen er jo ikke knall bra. Greit at smaken er som baken. Men det finnes en grense.. hehe Endret 27. januar 2005 av uberleif Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei, er ny på film forumet her.Men håper du snakker ironisk nå? Den filmen er jo ikke knall bra. Greit at smaken er som baken. Men det finnes en grense.. hehe smile2.gif Hmm...ja sa jo selfølgelig ut fra det jeg syntes da jeg ikke er noe pro film analytiker!! Liker slike filmer. Syntes enern også var knall bra, alien vs predator å alle alien filmene er utrolig brae og mer eller mindre alt som har med gyselige monstre (gjærne fra andre planeter) fasinerer meg veldig... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Siste filmen jeg så var Resident evil 2...=)Knall bra film.. God femmer...=) Hei, er ny på film forumet her. Men håper du snakker ironisk nå? Den filmen er jo ikke knall bra. Greit at smaken er som baken. Men det finnes en grense.. hehe Ikke alle setter pris på god film, dette er sånt man må akseptere. Lenke til kommentar
uberleif Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Aksepterer det jeg, mente ikke å slenge dritt ellernoe sånt. Lurte ganske enkelt på om du faktisk mente at dette var en kjempebra film. Men nok om det. Den siste filmen jeg så var " The Usual Suspects". Selv om den er best første gangen, så ser jeg den gjerne om igjen, mye pga alle de små detaljene du legger merke til når du vet hvordan det hele egentlig er. Eller hvordan er det egentlig? I hvert fall en veldig bra film til alle dere som ikke har sett den, håper da det ikke er så mange Endret 27. januar 2005 av uberleif Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Siste jeg så var Pitch Black. God film det. Men ikke så spennende som den kunne ha vært. Uansett så er den klart bedre enn Chronicles of Riddick. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bourne supremacy...igjen Blir ikke lei denne filmen, det er så bra "driv" i den. Og jeg digger når bourne leker "tittei" med agentene. 9/10 In good company På IMDB.com får denne gode reviews. Jeg rangerer den midt på treet. Enkel film, enkel handling. Feelgod slutt og greie prestasjoner. 5/10 V Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 National Treasure. Likte den filmen, ikke den beste filmen men god nok for at jeg skulle like den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Super Size Me Ikke en særdeles god dokumentar. Morsom til tider, interessant innimellom, men monologen på slutten imponerte ikke i det hele tatt, og hans forsøk på å virke smart og som en martyr som ofret kroppen for at folket skulle få vite sannheten var egentlig litt patetisk. Som alle skeivvinklede dokumentarer er den meget overbevisende i noen minutter etter filmen er over, men logikken var til tider heller latterlig (kriminelle/ville ungdommer blir rolig av sunn mat.. jada...). Jeg har ikke fått sjansen til å se noen av de andre nominees i Beste Dokumentar-kategorien, men jeg håper Oscaren går til en bedre film enn dette. 3/6 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Siste jeg så var Resident Evil 2. Seen one Zombieflick, seen'em all. Den var vel litt mer grandiøs enn 1'ern, men det redder den ikke fra å få 4/10 poeng. Ingenting å se om igjen. Endret 27. januar 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Team America: World Police - hysterisk morsomme, kvikke, obskøne og politisk ukorrekte dialoger. Fornøyelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå