Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ok. Fra nå av blir innlegg som bare inneholder navnet på filmen, slettet.

Hvor vanskelig er det egentlig å skrive en setning eller to? Likte du filmen, likte du den ikke, levde den opp til forventningene?

Har praktisert dette en stund, selv.

Lenke til kommentar
Siste filmen jeg så var Resident evil 2...=)

Knall bra film.. :thumbup:

God femmer...=)

Hei, er ny på film forumet her.

Men håper du snakker ironisk nå?

Den filmen er jo ikke knall bra. Greit at smaken er som baken. Men det finnes en grense.. hehe :)

Endret av uberleif
Lenke til kommentar

Den filmen er jo ikke knall bra. Greit at smaken er som baken. Men det finnes en grense.. hehe smile2.gif

Hmm...ja sa jo selfølgelig ut fra det jeg syntes da jeg ikke er noe pro film analytiker!!

Liker slike filmer. Syntes enern også var knall bra, alien vs predator å alle alien filmene er utrolig brae og mer eller mindre alt som har med gyselige monstre (gjærne fra andre planeter) fasinerer meg veldig... :yes:

Lenke til kommentar
Siste filmen jeg så var Resident evil 2...=)

Knall bra film.. :thumbup:

God femmer...=)

Den filmen er jo ikke knall bra. Greit at smaken er som baken. Men det finnes en grense.. hehe :)

Ikke alle setter pris på god film, dette er sånt man må akseptere.

Lenke til kommentar

Aksepterer det jeg, mente ikke å slenge dritt ellernoe sånt. Lurte ganske enkelt på om du faktisk mente at dette var en kjempebra film. Men nok om det.

Den siste filmen jeg så var " The Usual Suspects". Selv om den er best første gangen, så ser jeg den gjerne om igjen, mye pga alle de små detaljene du legger merke til når du vet hvordan det hele egentlig er. Eller hvordan er det egentlig?

I hvert fall en veldig bra film til alle dere som ikke har sett den, håper da det ikke er så mange :p

Endret av uberleif
Lenke til kommentar

Super Size Me

Ikke en særdeles god dokumentar. Morsom til tider, interessant innimellom, men monologen på slutten imponerte ikke i det hele tatt, og hans forsøk på å virke smart og som en martyr som ofret kroppen for at folket skulle få vite sannheten var egentlig litt patetisk. Som alle skeivvinklede dokumentarer er den meget overbevisende i noen minutter etter filmen er over, men logikken var til tider heller latterlig (kriminelle/ville ungdommer blir rolig av sunn mat.. jada...).

Jeg har ikke fått sjansen til å se noen av de andre nominees i Beste Dokumentar-kategorien, men jeg håper Oscaren går til en bedre film enn dette.

3/6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...