Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Time Bandits

Min mening: Jeg simpelthen elsker Monty Python, og dette er jo en film de gutta står bak. Anthony Hopkins er også med, og filmen er sprø fra start til slutt. Dette er vel en spesiell film alle kanskje ikke vil like, men for oss med litt god humor vil dette være en latterbombe.

Konklusjon: Engelsk humor. Enten elsker du det, eller så hater du det.

Karakter: 9 av 10

Lenke til kommentar
En av de få? Mener å huske at det er minst like mange som gir den dårlig kritikk, som det er som gir den god kritikk. Jeg for min del, har ikke tenkt å gi filmen en sjanse engang.

Mente her inne i denne tråden, har rettet på det nå :thumbup: Å ikkje gi den en sjangse en gang er vel litt kabel ;) menmen.

Lenke til kommentar

Football Factory - Handler om hooliganism og hele hooligan-mentaliteten. Gode skuespillere, realistisk språk, og klippet sammen på en spennende måte (litt sånn ala Snatch, Lock Stock.. etc). Filmen har kanskje ikke akkurat noe budskap eller mening, bare å vise hvordan disse "pøblene" tenker.

7/10

Lenke til kommentar

Along Came Polly

Min mening: Morsom film. Dette er en film jeg egentlig ikke har hatt kjempelyst til å så, men jeg har likevel følt at jeg bør se den. Har hatt et lite crush på Jennifer Aniston siden jeg var fjorten sånn ca, og hun ser fortsatt bra ut. Filmen er så som så, men har sine gode øyeblikk. Jeg ble underholdt gjennom hele filmen, selv om det var morsommere enkelte ganger enn andre.

Konklusjon: En ganske vanlig film nå om dagen, med et ganske typisk plott. Du har sett filmer som ligner på denne flere ganger, men likevel er denne verdt å se hvis du har likt de forrige.

Karakter: 7 av 10

Lenke til kommentar
School Of Rock

Heilt grei film med Jack Black som fyller rollen som musikk-junkie ganske bra!

Ser tydelig at hovedrolleinhaveren har fått inspirasjon av Angus Young sin energiske oppførsel på scenen. Alt i alt ein grei komedie med mykje god musikk.

6/10

Han er en musikk-junkie så det skulle ikke så mye skuespill til :p

Energisk er han også ;)

Jeg er enig med deg, morsom film, 6 av 10. Nå er jeg en Jack Black fan, så det er sikkert noen som er uenig.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Eurotrip:

Artig film, ligner på Road Trip og American Pie triologien.

Anbefales hvis du likte dem ;)

Ladder 49:

Spennende brannmann film.

Både actionsfyllt og en tårefull film med John Travolta og Joaquin Phoenix i hovedrollene.

(Action/drama)

Endret av John Kåre
Lenke til kommentar

Lastet over en masse filmer fra en kamerat, var mye rart der.

The Hot Chick

En veldig typisk Rob Sneider film, heller endel mot "chickflick" film 4/10

The butterfly effect

Meget bra film, likte den veldig godt, trodde ikke at Aston Kutcher kunne spille bra, men det kan han visst. 9/10

Lenke til kommentar

"Det Største Spillet". Basert på Per Hanssons bok med samme navn. Til min forskrekkelse så var sikkert 70-80% av dialogen tysk, og det var heller ikke tekstet. Æææh... tyskkunskapene mine blei rompekjørt. Thank god for at jeg har lest boka ellers så hadde jeg ikke fått med meg mye gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...