Cerb89 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg så finding nemo på engelsk (på norsk mister den masse av humoren). for 1000 gang den er tøff karakter 6/6 Endret 15. februar 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Så Requim for a dream igjen .. for en film! Så den på kino, med skolen dog. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hot Boyz, uh nei liker ikke Snoop Dog i filmer, han er for sløv. Teit film Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Time Bandits Min mening: Jeg simpelthen elsker Monty Python, og dette er jo en film de gutta står bak. Anthony Hopkins er også med, og filmen er sprø fra start til slutt. Dette er vel en spesiell film alle kanskje ikke vil like, men for oss med litt god humor vil dette være en latterbombe. Konklusjon: Engelsk humor. Enten elsker du det, eller så hater du det. Karakter: 9 av 10 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Så The Grudge i går. Kjedelig, forutsigbar og ikke dårlig nok til å være morsom. I grunnen bare latterlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Så The Grudge i går. Kjedelig, forutsigbar og ikke dårlig nok til å være morsom. I grunnen bare latterlig. hmm en av de få her inne som har gitt den bad kritikk du da ska se den uten tvil!! Endret 26. januar 2005 av Mala Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 En av de få? Mener å huske at det er minst like mange som gir den dårlig kritikk, som det er som gir den god kritikk. Jeg for min del, har ikke tenkt å gi filmen en sjanse engang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 En av de få? Mener å huske at det er minst like mange som gir den dårlig kritikk, som det er som gir den god kritikk. Jeg for min del, har ikke tenkt å gi filmen en sjanse engang. Mente her inne i denne tråden, har rettet på det nå Å ikkje gi den en sjangse en gang er vel litt kabel menmen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Psycho. Litt kjedelig, dog var skvettescenene ustyrlig morsomme, jeg lo så jeg gråt. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Den siste filmen jeg så var "The Score". Helt grei film. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Football Factory - Handler om hooliganism og hele hooligan-mentaliteten. Gode skuespillere, realistisk språk, og klippet sammen på en spennende måte (litt sånn ala Snatch, Lock Stock.. etc). Filmen har kanskje ikke akkurat noe budskap eller mening, bare å vise hvordan disse "pøblene" tenker. 7/10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Along Came Polly Min mening: Morsom film. Dette er en film jeg egentlig ikke har hatt kjempelyst til å så, men jeg har likevel følt at jeg bør se den. Har hatt et lite crush på Jennifer Aniston siden jeg var fjorten sånn ca, og hun ser fortsatt bra ut. Filmen er så som så, men har sine gode øyeblikk. Jeg ble underholdt gjennom hele filmen, selv om det var morsommere enkelte ganger enn andre. Konklusjon: En ganske vanlig film nå om dagen, med et ganske typisk plott. Du har sett filmer som ligner på denne flere ganger, men likevel er denne verdt å se hvis du har likt de forrige. Karakter: 7 av 10 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 School Of Rock Heilt grei film med Jack Black som fyller rollen som musikk-junkie ganske bra! Ser tydelig at hovedrolleinhaveren har fått inspirasjon av Angus Young sin energiske oppførsel på scenen. Alt i alt ein grei komedie med mykje god musikk. 6/10 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) School Of Rock Heilt grei film med Jack Black som fyller rollen som musikk-junkie ganske bra! Ser tydelig at hovedrolleinhaveren har fått inspirasjon av Angus Young sin energiske oppførsel på scenen. Alt i alt ein grei komedie med mykje god musikk. 6/10 Han er en musikk-junkie så det skulle ikke så mye skuespill til Energisk er han også Jeg er enig med deg, morsom film, 6 av 10. Nå er jeg en Jack Black fan, så det er sikkert noen som er uenig. Endret 26. januar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Eurotrip: Artig film, ligner på Road Trip og American Pie triologien. Anbefales hvis du likte dem Ladder 49: Spennende brannmann film. Både actionsfyllt og en tårefull film med John Travolta og Joaquin Phoenix i hovedrollene. (Action/drama) Endret 26. januar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Lastet over en masse filmer fra en kamerat, var mye rart der. The Hot Chick En veldig typisk Rob Sneider film, heller endel mot "chickflick" film 4/10 The butterfly effect Meget bra film, likte den veldig godt, trodde ikke at Aston Kutcher kunne spille bra, men det kan han visst. 9/10 Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 The Marx Brothers' Duck Soup - morsom, hysterisk morsom og bare tåpelig. Kjente igjen mye av humoren til Alan Alda i MASH, og kommer nok til å se flere Marxfilmer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 "Det Største Spillet". Basert på Per Hanssons bok med samme navn. Til min forskrekkelse så var sikkert 70-80% av dialogen tysk, og det var heller ikke tekstet. Æææh... tyskkunskapene mine blei rompekjørt. Thank god for at jeg har lest boka ellers så hadde jeg ikke fått med meg mye gitt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 The Texas Chainsaw Massacre(Re-maken). De ungdommene skulle aldri tatt med "haikeren". Jeg synes filmen er både bra og underholdende, men var ikke like skremmende som på kino. 4/6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå