Ceaucescu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Miller's Crossing - vakkert og stemningsfullt gangsterdrama. Kvikke dialoger, nydelig musikk og uforutsigbare utviklinger - alt i velkjent Coen-stil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Miller's Crossing - vakkert og stemningsfullt gangsterdrama. Kvikke dialoger, nydelig musikk og uforutsigbare utviklinger - alt i velkjent Coen-stil. Såg den filmen eg også, støtter deg i alt du skrev der.men dama mi derimot var nok for trøtt til å like filmen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) likte filmen veldig godt, men så er fan av Gangster/mafia filmer da.. Endret 24. januar 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Miller's Crossing - vakkert og stemningsfullt gangsterdrama. Kvikke dialoger, nydelig musikk og uforutsigbare utviklinger - alt i velkjent Coen-stil. Såg den filmen eg også, støtter deg i alt du skrev der.men dama mi derimot var nok for trøtt til å like filmen Enig Likte den jeg og Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Shaun of the dead Litt sær film. Hadde forventet mer. Men helt grei underholdning... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 The Village - grei film... 7/10 The Forgotten - grei nok underholdning, men ingenting a skryte av. 4/10 King Arthur - leide den denne i helgen. Da jeg startet den fant jeg ut at jeg hadde sett den en gang tidligere uten at jeg husket det. Sier vel egentlig sitt... Paparazzi - en god film. 7/10 Friday Night Lights - anbefales pa det sterkeste. 9/10 Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Monty Python; And Now For Something Completly Different Liker noe av Monty Python gjengen sin humor, men noe blir bare dumt. 5/6 Once Upon A Time In America Skikkelig god film, den var bedre en forventet 6/6 Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 The Village. Ble skuffet. Trodde det skulle være med monstre og sånn, men nei. 4/6 Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Once Upon A Time In America Skikkelig god film, den var bedre en forventet 6/6 Joa, men den blir jo aldri ferdig :!: 3 timer og 49 minutter gjør at det blir litt tiltak å se den... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Once Upon A Time In America Skikkelig god film, den var bedre en forventet 6/6 Joa, men den blir jo aldri ferdig :!: 3 timer og 49 minutter gjør at det blir litt tiltak å se den... Den skulle eg likt å sett azz :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Once Upon A Time In America Skikkelig god film, den var bedre en forventet 6/6 Joa, men den blir jo aldri ferdig :!: 3 timer og 49 minutter gjør at det blir litt tiltak å se den... Den skulle eg likt å sett azz :!: Hvis den varer så lenge burde den være en helsikes god film. Litt kjipt hvis du hadde sett igjennom hele og fant ut at den sugde pilkestikke. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 L.A. Confidencial. Storfilm. Spennede, og med meget bra skuespill. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 The Village.Ble skuffet. Trodde det skulle være med monstre og sånn, men nei. 4/6 Den var jo til å le av. Da jeg gikk ut av kinosalen var det eneste jeg hadde på hjertet et tungt sukk. 3/6. (Siden det er bra helt til det avsløres at monstrene ikke er ekte) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Monstre ikke ekte? Ser jeg en spoiler? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 My Boss's daughter. Ingenting spesielt, en ny buying the cow og veldig lik Wan Wilder rett og slett. Var morsom til tider men langt fra en god film. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Miller's Crossing - vakkert og stemningsfullt gangsterdrama. Kvikke dialoger, nydelig musikk og uforutsigbare utviklinger - alt i velkjent Coen-stil. Ditto. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg så "En Langvarig Forlovelse" på kino. Det var vel anvendte penger! 1. Filmen er laget av samme karen som laget "Amelie", ergo KVALITET! 2. Du får se hovedpersonen fra "Amelie", Audrey Tautou, naken. (eller setemusklene om du vil) 3. Det er et krigsdrama fra 1 verdenskrig (brutalt) 4. Det er også et kjærlighetsdrama (greit for jentene) 5. Filmen er fransk.... men det gjør da ingenting! Det er jo ofte de filmene som er best! Denne filmen er herved ANBEFALT! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Harold and Kumar go to White Castle Det er kanskje litt overaskende at en sjanger som "stoner movies" skal ha så mange artige filmer, men med filmer som Half Baked, Cheech and Chong, How High, Dude og nå H&K ser vi at dette er en sjanger som virkelig er verdt å sjekke ut for litt senkveldsunderholdning. Verdt den korte tiden (80 minutter) man bruker på den, men den har ikke samme se-om-igjen faktor som gjør Half Baked til den ultimate hasjfilmen. 4/6 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Being There (1979) 6/6 Måtte bare se den opp igjen, underfundig, morsom, depressiv, rørende etc. n 1971, Jerzy Kosinski published the novel Being There. Soon afterwards he received a telegram from its lead character, Chance the Gardener: "Available in my garden or outside of it." A telephone number followed and when Kosinski dialed it Peter Sellers answered. For years afterwards, Sellers would try to get this film made. "That's me!" he would tell people of the Chance character. He hawked the idea of a film to whomever he could find. Finally, in 1979, with the clout he had gained from the Pink Panther series, he was able to fulfill his dream. What followed was the culmination of Peter Sellers' career: a masterpiece of double-edged satire on politics and television. But Kosinki's screenplay goes deeper than that. What he and director Hal Ashby expose is a self-serving and self-deceived society. Through the innocence of the Chance character, all the schemes and manipulations of the world are laid bare for what they are: pure folly. For those who hunger for the truths in life, this is a film that will satisfy your appetite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 The Terminator - Kul film, kjipe effekter. Terminator-trilogien er min Star Wars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå