JimRamse Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Så akkurat Monte Walsh. Var en veldig bra å realistisk Cowboy film, om den siste tiden før de døde ut. Anbefales. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Harold & Kumar Go to White Castle Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Den siste filmen jeg så: Just Marryed Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Monsters Ball Min mening: Har hatt lyst til å se denne helt siden den kom var på kino, men det hadde seg slik at den var utsolgt den gang. Fikk endelig sett den nå, og må si meg veldig fornøyd. Handlingen var god, og det er ikke en slik film jeg vanligvis ser på. Billy Bob spilte bra, og Halle Berry var om mulig enda bedre. Når man i tillegg får se henne naken, er ikke akkurat det noe som trekker filmen NED Konklusjon: Uansett om man hadde fått sett Halle Berry naken eller ikke, er dette en knakende god film. Karakter: 8 av 10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Groundhog Day. Småsøt film. 4/6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Starsky & Hutch - Fortsatt morsom, Ben Stiller og Owen Wilson er kings of comedy. Envy - Helt grei underholdning. 7/10 - vapoorize Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Starsky & Hutch - Fortsatt morsom, Ben Stiller og Owen Wilson er kings of comedy. Envy - Helt grei underholdning. 7/10 - vapoorize Ben Stiller skal jeg være enig at er god i de komediene jeg har sett han i, men Wilson får je fittfnatt av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Æsj, Ben Stiller. For en ikke-morsom familie. Team America: World Police Jeg skal være kjempeoriginal og si: FUCK YEAH! Det fascinerte meg at jeg mot slutten glemte at de faktisk var dukker, og brydde meg mer om det som skjedde. Jeg hadde høye forventninger men ble ikke skuffet, Michael Moore og Kim storspiller! Årets morsomste film. 5/6 The Incredibles Langtifra Pixars beste. Jeg smilte innimellom, lo aldri og gjespet flere ganger. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Lethal Weapon. Bra med action, grei historie, artige samtaler mellom "Riggs og Murtaugh" Etter min mening en konge film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) 11 filmer denne helgen White Chicks (2004) - Urk... Teiteste jeg har sett på lenge, små smilte kanskje 2 ganger - 2/10 Wild Zero (2000) - Rock&Roll, zombier, vold, syke japanere og cheesy humor - 6/10 Young Frankenstein (1974) - Små morsom film med Peter Boyle (faren til Raymond i Alle Elsker Raymond) som Monsteret, og hysteriske Marty Feldman som pukkelryggen Igor - 7/10 Husbands and Wives (1992) - Litt skuffende for å være Woody Allen... Langt fra så god som f eks Annie Hall og Manhatten - 6/10 Ju-On: The Curse 2 (2000) - Halve filmen er jo bare klipp fra Ju-On: The Curse - 5/10 Ju-On: The Grudge (2003) - Nesten på nivå med Ringu og Audition. Herlig skummel film - 9/10 Ju-On: The Grudge 2 (2003)- Ikke skummel, men bra på de fleste måtene 1'ern er god - 7/10 The Grudge (2004) - Filmen var langt fra så skummel som Ju-On: The Grudge, og helt unødvendig. Men det var flott underholdning - 6/10 + Dazed and Confused, Fight Club og Miller's Crossing. Men de har jeg sett før. Endret 24. januar 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Starship troopers 2 - Stortsett bare babbel, nesten kjedelig SWAT - Mye action, men dessverre forutsigbar. Kunne vært lengre og trukket ut storyen så hadde den nok vært ganske mye bedre. Virket nesten som om de som lagde filmen hadde det travelt med å få filmen fortest mulig fra begynneslse til slutt. Letter from hell - Litt rar/spesiell, men bra. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 The Green Mile Helt grei film, liker generelt Tom Hanks filmer Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Miller's Crossing Litt annerledes enn de mer typisk italiensk pregede mafiafilmene (f.eks Gudfaren). Her er stilen noe mer stiv alà 1920, det er mange velformulerte og passende kommentarer, men skuespiller prestasjonene når ikke helt opp til gudfaren. Likevel et must for de som liker denne sjangeren. Terningkast 4,7 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Siste film jeg så var "Hitler - The Rise of Evil" Doku-drama om Hitlers liv fra han var ung, og fram til hvordan han kom til makten i NSDAP og tilslutt ble rikskanseler. http://www.imdb.com/title/tt0346293/ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 The incredibles i motsetning til steffyboy så likte jeg denne filmen veldig godt Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Siste filmen jeg så var uheldigvis den siste Ringenes Herre-filmen... Personlig sjønner jeg ikke hvordan det er mulig å få så mye dritt fordelt på tre trøtte filmer... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Siste filmen jeg så var uheldigvis den siste Ringenes Herre-filmen...Personlig sjønner jeg ikke hvordan det er mulig å få så mye dritt fordelt på tre trøtte filmer... smaken er som baken. Personlig sjønner jeg ikke hvordan det er mulig å få så mye bra fordelt på tre råe filmer... Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dødelig Våpen 2. Ligger hakket under den første. Men er fortsatt bra. Joe Pesci er artig. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Pieces of April: Handler om ei jente som får besøk av familien sin til Allehelgensdag. En film som føles realistisk med et godt plot. Altfor kort, mao litt for overflatisk. 3/6. Ikuru: Her følger vi Watanabe som er kontorrotte i "kommunen", som er lei jobben og bestemmer seg for å finne meningen med livet. Hadde store forventninger til denne, men for å si det mildt; det blei et eneste stort gjesp. Den hadde sine punkter men klarte rett og slett ikke å engasjere meg i handlingen. Definitivt ikke en av Kurosawas beste. 3/6 her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå