Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Hansel og Gretel - Witch Hunters 3/6

 

Ikke spes spennende (men må innrømme jeg var trøtt etter 3 filmer hvorpå dette var #4)

 

Ang Gladiator :

 

Nick : "Heard about the happy Roman......he was glad-i-ator"

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Så Coherence her om dagen.

 

Kul film, kult konsept. Bra flyt i dialogene. Vil egentlig ikke si så mye mer enn at tre vennepar samles til middag mens en meteor krysser himmelen, og vi følger deres kveld. Det høres langt i fra like bra ut som dette er, uten at det er tidenes hallelujafilm. Likte den veldig godt.

 

Så også The Rover, om en herremann som får bilen sin stjelt av noen relativt skadde herremenn med pistoler. Han vil ha bilen sin tilbake, og ender opp med den sårede broren til den ene av biltyvene. Sammen legger de ut på en reise for å nå igjen disse mennene. Veldig bra film, minte meg litt om stemningsfølelsen fra The Proposition, men mulig det er fordi det er i Australia og det er med Guy Pearce...

Denne anbefales sterkt.

 

Begge filmene bør sees, mener jeg. Begge to får "absolutt" på min "nei - hvis andre MÅ se den er det ok - verdt å se - absolutt - du må se denne før du dør" skala.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

262mmfd.jpg

 

Classic, Schumacher's Batman & Robin fra 1997.

 

Er vel dette som er kåret til den verste filmen noensinne, og det ikke uten grunn.

Merkes ca 5 min inn i filmen with the nipple suit, like gay hver gang.

 

Vi møter fort på hovedskurken i filmen, Mr. Freeze spilt av Schwarzenegger, som uten tvil må være hans verste rolle ever (Ja, til og med Hercules filmen var mer underholdene) Eneste han har å by på er tørre one-linere som Freeze in hell Batman, What killed the dinosaures, Let's kick some ice og klassikeren YOU LIE!!

 

Både Bane og Poison Ivy blir skapt av John Glover. Bane oppfører seg bare sykt tilbakestående å skal alltid gjenta det som blir sagt, blir jævlig lei dette etter en stund. Og Uma Thurman gikk fra Pulp Fiction til denne galskapen.

Batgirl er ikke verdt å nevne engang.

 

Og bankkortet, BANKKORT! Haha må være den dummeste ideen noengang, ''Never leave the cage without it' huff.

 

At det kostet $125 mill å lage denne søppel filmen forstår jeg ikke, jaja $25 mill alene gikk jo til Schwarzenegger. Belønnet for den tragiske rollen i en av de verste filmene i historien.

 

The Room er dårlig-bra, denne er bare dårlig.

 

1/10.

Endret av Dolph Lundgren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

I '66 lagde de faktisk et Batman kreditt-kort , kanskje det er der referansen kommer fra ;)

 

Clones of Bruce Lee er nok den verste filmen ever ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

B89 , BR og B & R......alle disse filmene er løst basert på '66 episoder (Joker gjør hærverk på kunstgalleri i "Pop goes the Joker" , Pingvinen stiller til valg samt Freeze i Premingers skikkelse som skal fryse ned hele Gotham)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

GOD DAMNIT!

 

jeg er på pause nå etter en scene i Edge of Tomorrow som bare feilet helt og la et ekkelt oljete lag av ekkel drittsuppe over hele filmen, som opp til nå har vært helt ok:

 

 

Når de skal ta omegaen og de for some fucked up Hollywood bullshit reason må kysse. Why? Den scenen MINUS kysset hadde vært SÅ mye bedre for filmen. Samme spenning og bla bla, akkurat likt. Bare at hun ikke gjør det, men heller går. Faen. Faen ta deg, responsible person.

 

Edit; leste på trivia på Imdb at det var Emily Blunt sin idé. Fuck her.

 

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det er nok Hollywood, det der. Leste en del av originalmanuset til Resident Evil, skrevet av George Romero himself. På mange måter er det en suverent bedre film enn det makkverket vi fikk, men hvorfor i svarte må Chris Redfield og Jill Valentine være et par? For ikke å nevne at Jill blir sendt for å undersøke zombiegreiene og forsvinner, så store, sterke Chris kan redde henne. FFS...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...