Kea Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Hehe, nei. Jeg mener filmer i den sjangeren. Endret 13. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Altså drama/spenning? Shit... Da går du glipp av sykt mye bra filmer. Eller er det sånn som søstra mi som sier hun ikke liker science fiction, men digger Moon og Minority Report. Hun har et forutinntatt syn på hva science fiction er, og glemmer at slikt (som western eller historie-piece) bare er en backdrop for en historie som kan være bra. Hun ser for seg, helt feilaktig, hvordan hun tenker scifi er, og dømmer etter det i stedet for det som er relevant. Endret 13. september 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hun liker ikke filmer med vold/krig. Fair sak nok det. Syns Joaquin Phoenix passet bra i rollen som Commodus i Gladiator. Eneste filmen jeg har lagt merke til han dere. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Jeg liker ikke tre typer filmer: skrekkfilmer, krigsfilmer og actionfilmer i romertid-universet. Dersom dere ikke forstår hva jeg mener og tror jeg ikke vet hva jeg snakker om, så får dere bare tro det. Jeg vet selv godt hva jeg mener og vet hva jeg liker og ikke liker. Dermed basta. Also, what Delvis said. Endret 13. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Delvis: han/hun sa sjangeren. Men det er i så fall enda tristere. Saving Private Ryan, Fight Club, Schindlers Liste... Får vondt i sjela av sånt =( Calm down, Jesus. Jeg spør bare. Synd, dog. Endret 13. september 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Først og fremst heter jeg ikke Jesus og for det andre så er jeg helt rolig. Smilefjeset skulle indikere en vennlig/spøkefull tone. Kom på en til, slashere. Og filmer som Hostel, Saw, osv. Generelt filmer som er basert på gore. Endret 13. september 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Håper du åpner litt opp på lukene etterhvert. Er veldig mange bra historier der ute som kan havne i de båsene, som feks Saw (den første). Men såklart skal ikke tvinge deg Clockwork style å se filmer du ikke vil se. Frustrasjon bobler opp litt når noen kutter ut en hel avdeling filmer, men så er jeg veldig altetende selv, og har sett litt vel mye film kan man si =p . 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Vel, jeg har sett Saw, likte den ikke. Så Saw 2, likte ikke den heller. Så Saw 3,og likte heller ikke den. Fant ut at hvis jeg ikke likte det innen tredje filmen, var det like greit å stoppe der. Har sett 300, likte den ikke. Samme gjelder Braveheart, Passion of the Christ og en til jeg ikke husker navnet på. Skrekkfilmer liker jeg ikke fordi jeg ikke tåler å se på dem. Et cetera. Det er ikke sånn at jeg ser på en trailer og sier "den sjangeren liker jeg ikke". Grunnen til at jeg ikke liker det jeg ikke liker er at jeg har prøvd, og har ikke likt det. Gang på gang. Endret 13. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, jeg vet. Har sett mye drit i alle sjangre selv, og da liker jeg ikke de spesifikke filmene. Men nok om det, du vet jo hva du trives med selv . Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Eneste jeg liker av de nevnte der er 300(men oppfølgeren er bedre) Saw husker ikke om har sett. Liker ikke Braveheart noe særlig heller. Syns Mel Gibsen er teit med langt hår og Scotsk accent. Kongen var egentlig beholdningen der, han var kul. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg liker ikke tre typer filmer: skrekkfilmer, krigsfilmer og actionfilmer i romertid-universet. Men HVORFOR liker du ikke actionfilmer i "romertid-universet"? Gladiator er jo episk. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Vel, jeg har sett Saw, likte den ikke. Så Saw 2, likte ikke den heller. Så Saw 3,og likte heller ikke den. Fant ut at hvis jeg ikke likte det innen tredje filmen, var det like greit å stoppe der. Har sett 300, likte den ikke. Samme gjelder Braveheart, Passion of the Christ og en til jeg ikke husker navnet på. Skrekkfilmer liker jeg ikke fordi jeg ikke tåler å se på dem. Et cetera. Det er ikke sånn at jeg ser på en trailer og sier "den sjangeren liker jeg ikke". Grunnen til at jeg ikke liker det jeg ikke liker er at jeg har prøvd, og har ikke likt det. Gang på gang. Ingen av de filmene du ramser opp kan måle seg med Gladiator og kan ikke sammenlignes heller, muligens med unntak for Braveheart som var ok i sin tid. Gladiator er en episk fortelling som tåler tidens tann meget godt. En av de beste Hollywood-produksjoner noensinne med ypperlig skuespill, regi, scenografi, spesialeffekter, musikk og så videre. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg sier ikke at det er en dårlig film. Jeg sier bare at det ikke er min type film. Men kos dere med den, dere andre. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg forstår hva du sier, jeg forstår derimot ikke hvordan du kan trekke den konklusjonen basert på det du sammenligner med. Gladiator kan ikke sammenlignes med noe av det du har nevnt Men greit nok, your loss 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg liker ikke tre typer filmer: skrekkfilmer, krigsfilmer og actionfilmer i romertid-universet. Men HVORFOR liker du ikke actionfilmer i "romertid-universet"? Gladiator er jo episk. Jeg leste rom tid- universet jeg. Sci- fi all the way. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Gladiator er jo en av tidenes filmer. Walk the Line er en av mine favorittfilmer, og der var joaquin Phoenix Magisk! 1 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Fikk Gladiator på VHS til jul av brodern, et par år etter den kom ut. Var vel.. 12 var ikke mangel på folk som ville låne den for å si det sånn. Endret 13. september 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Raid 2 Jævla fet!!!! Overgikk forventningene. Jeg og en kompis hadde kinosalen for oss selv. 1eren er også fet men ikke like. 10/10 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hadde nettopp et gjensyn med "Braveheart", like bra som jeg husker den, selv om 98% filmen er ren fiksjon og aksenten til Mel Gibson er elendig Flott musikk, kinematografi, gode skuespiller prestasjoner(stort sett ) og en engasjerende historie. La merke til en liten "fuck up" jeg ikke har lagt merke til tidligere. I en scene hvor en liten gutt gråter ved sin døde far på slagmarken, så synes søsteren tydeligvis at det er morsomt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Brukte Mel Gibson parykk i Braveheart og Patriot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå