Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jurassic Park. Omtrent like bra som jeg husker den, med unntak av hun hvinende ungen som h4xx0rer seg ut over alt. Jeg forventet egentlig at dinosaurene kom til å se helt elendig ut, 12 år etter filmen ble utgitt, men den har holdt seg overraskende bra.

 

Kung Pow. Balanserer ganske ustødig mellom skrekkelig morsom og skrekkelig tåpelig, men jevnt over en artig film. Har en del gode sitater:

 

The Chosen One: Killing is wrong. And bad. There should be a new, stronger word for killing. Like badwrong, or badong. Yes, killing is badong. From this moment, I will stand for the opposite of killing: gnodab.

 

Mayor: Er, Master Betty, what is the Evil Councel's plan?

Betty: Nyah. Haha. It is EVIL, it is so EVIL. It is a bad, bad plan, which will hurt many... people... who are good. I think it's great that it's so bad.

 

Master Doe: I have a mortal wound.

Master Tang: Where? Where does it hurt?

Master Doe: Oh, pretty much around the big bloody spot.

 

Sikkert en veldig artig film å se når man er stein.

Lenke til kommentar

The Incredibles - imponerende animasjoner/grafikk. Innholdet var greit/morsomt nok, men uten de helt store latterkulene.

Harold And Maude - svart komedie om en ung kar med utallige halvhjertede selvmordsforsøk på samvittigheten som får sansen for en 80 år gammel hippie-skrulle. Ikke så spennende som man skulle tro.

Lenke til kommentar
Stuck On You

 

Ganske bra romantisk komedie. En del morsomme sekvenser, men ikke hysterisk morsomt. Matt Damon spilte ganske bra, og at Eva Mendes er med som eye-candy gjør jo ikke noe :dribble:

 

7/10

Oj, mener du virkelig det? Jeg ble utrolig skuffa over filmen. Venta en bra film når Matt Damon var med. Denne filmen var alt annet enn bra.

Lenke til kommentar
Stuck On You

 

Ganske bra romantisk komedie. En del morsomme sekvenser, men ikke hysterisk morsomt. Matt Damon spilte ganske bra, og at Eva Mendes er med som eye-candy gjør jo ikke noe :dribble:

 

7/10

Oj, mener du virkelig det? Jeg ble utrolig skuffa over filmen. Venta en bra film når Matt Damon var med. Denne filmen var alt annet enn bra.

Da tror jeg kanskje du hadde litt vel høye forventninger til filmen...

Synes ærlig talt ikke den var så værst, og kan ikke si at jeg ble skuffet på noen måte...

 

Så ja, da mente jeg nok det.

Men det er da min mening...

Lenke til kommentar

Så 2 filmer i går.

 

Closer

 

Underlig film. Tok en stund før jeg bestemte meg for om den var god eller dårlig.

Filmen er veldig "ekte" og bruker mye språk som effekt. Likte den jeg. 7/10

 

Million dollar baby

 

Dette var en veldig hypet film. Jeg ble overrasket over at jeg ble irritert over handlingen. Men alt i alt en god film, Vellaget av clint. 8/10

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...