Simkin Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Den Helskrudde Professoren.. helt grei fredagsunderholdning, men eddie murphy ble litt vel masete 6/10 American Psycho.. trodde det var en skikkelig thriller, men ble til att jeg leste mer i vg enn å se på filmen.. ikke helt på bånn, men langt fra bra 2.5/10 Endret 22. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Buddy, såg den for et par dagar sidan. Heilt grei film, men ikkje akkurat nokke for meg... Faller sikkert meir i smak hos det kvinnelige publiket Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Så nettopp Phone, koreansk skrekkfilm. Filmen var helt ok, var mer som en drama enn en skrekkfilm. Eneste bra var retroperspektiv bruk av filmen Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Big Fish - imponerende rollebesetning, fascinerende karakterer og meget underholdene historier. Endret 22. januar 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fikk omsider sett Braveheart Dette er utvilsomt en av de aller beste filmene jeg har sett, musikken frambringer frysninger med jevne mellomrom, slagscenen er kaotiske, handlingen er bra og Irene er mosromme. 6/6 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Slagscenene i Braveheart er bare tamme da. Se på folka i bakgrunnen, de går jo bare rundt og slentrer nærmest... Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Såg The Grudge i går. Den var litt rar synes jeg. Men den var skummel. Kan vel anbefales og se. gir den 4/6 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 The Aviator (2004). 3/5 Hva er det med Scorsese og lange filmer? Filmen var grei nok den, men noe manglet. Kanskje var 3 timer i meste laget, filmteknisk stemte alt, men alle disse detaljene i historien kommer i veien for karakteroppbygningen, men verst av alt var Blanchett.. hun skuffet. Best var Alan Alda. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 The Bourne Identity Min mening: En helt OK film. Spennende noen ganger, og det er noen gode scener innimellom. Ellers så synes jeg ikke den skiller seg veldig ut. Konklusjon: Siden dette var tredje gangen jeg så den, må den i hvert fall ha noe positivt ved seg. Karakter: 6 av 10 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 After The Sunset, grei underholdning Salma Hayek haba haba haba Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Mulholland Drive. Prøver å få med meg alle beste filmene fra de siste 5-6 årene og denne skuffet ikke. Blei til tider målbundet av kamerabruken og musikken. 6/6. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Så Aliens. Ikke fult som skummel som første Alien filmen. Men god action har den. 6/6 Lenke til kommentar
dopus Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 siste jeg såg var the grudge. Skjønner ikke at noen blir skremt av den filmen. fikk medfølelse for hun jenta som tydligvis ikke hadde sett sol siden hu daua. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Scary Movie 3 Det er absolutt ingenting nytt ved denne filmen, eg likte Scary Movie 1 og 2 bedre.. Men filmen fikk meg iallefall til å le .. :!: Terningkast 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 siste jeg såg var the grudge. Skjønner ikke at noen blir skremt av den filmen. fikk medfølelse for hun jenta som tydligvis ikke hadde sett sol siden hu daua. Da er du tøffere enn meg... Siste jeg så var akkurat den, har ikke vært så skremt siden jeg så haisommer i en alder av 9. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Den siste filmen jeg så var The quen ot the damned.. grufull kjedelig film. om en par hundre år gammel vampyr. tror filmen skulle være litt "sceary" men jeg sovna etter ca halve filmen, den dårligste filmen jeg har sett etter Hero. karakter 1. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Så for en halvtime siden "What planet are you from?" Den handlet om et romvesen skulle få barn med et kvinnlig menneske for å redde sin egen art. Trudde den skulle være mye morsommere, selv om den hadde sine morsomme øyeblikk. Men det var grei underholdning som skulle drepe tiden fra til nattsvermern som begynner på Tv2 i kveld. 4/6 Endret 22. januar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 så shrek 2, nesten like morsom som den første 8.5/10 Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 så Fight Club for andre gang. Utrolig bra. Edwart Norton er en av mine favoritt-skuespillere, og han skuffer ikke. 6/6 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 The Nutty Professor 2 Min mening: Første gang jeg så den/ser den. Hittil er den ikke like god som eneren, men det skal vel mye til. Eddie Murphy er en rå skuespiller, og dette her er kanskje en av de mindre gode filmene han har spilt i. Likevel vil jeg påstå at filmen er bedre enn snittet. Konklusjon: Helt kurrant film. Langt fra det beste jeg har sett, men tilsvarende langt fra det dårligste jeg har sett. Karakter: 6 av 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå