Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Den Helskrudde Professoren.. helt grei fredagsunderholdning, men eddie murphy ble litt vel masete

 

6/10

 

American Psycho.. trodde det var en skikkelig thriller, men ble til att jeg leste mer i vg enn å se på filmen.. ikke helt på bånn, men langt fra bra

 

2.5/10

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siste jeg såg var the grudge. Skjønner ikke at noen blir skremt av den filmen. fikk medfølelse for hun jenta som tydligvis ikke hadde sett sol siden hu daua.

Da er du tøffere enn meg...

 

Siste jeg så var akkurat den, har ikke vært så skremt siden jeg så haisommer i en alder av 9.

Lenke til kommentar

Så for en halvtime siden "What planet are you from?" Den handlet om et romvesen skulle få barn med et kvinnlig menneske for å redde sin egen art.

Trudde den skulle være mye morsommere, selv om den hadde sine morsomme øyeblikk. Men det var grei underholdning som skulle drepe tiden fra til nattsvermern som begynner på Tv2 i kveld. :D

 

4/6

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

The Nutty Professor 2

 

Min mening: Første gang jeg så den/ser den. Hittil er den ikke like god som eneren, men det skal vel mye til. Eddie Murphy er en rå skuespiller, og dette her er kanskje en av de mindre gode filmene han har spilt i. Likevel vil jeg påstå at filmen er bedre enn snittet.

 

Konklusjon: Helt kurrant film. Langt fra det beste jeg har sett, men tilsvarende langt fra det dårligste jeg har sett.

 

Karakter: 6 av 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...