Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Jeg kommenterte også forøvrig bare denne generelle kommentaren ift. spoilers. Har ikke lest anmeldelsen.

Robocop kom i 1987. Tror det er lov med mikrospoilere nå. :p

Som flere andre sier, det er gamle filmer jeg aldri har sett og godt kan tenke meg å se en gang i fremtiden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allt om min buske (2007)

En rar film. Hadde på engelske tekst siden skjønner ikke svensk..
Ja handlinga var veldig rar. Filmen var egentlig gørrkjedelig, selv om selve historien hadde en litt god moral. Så vet ikke helt hvordan bedømme denne filmen. Personene var i alvorligere situasjoner veldig følelsesløse så det ødela en del. Igjenom hele filmen ser man sikkert bare 15 personer. Og bare 8 av dem har noen egentlige roller. Angrer litt jeg så den, siden starta litt bra og var plutselig litt spennende, men så ble den bare enda teitere....

gir den en ok 3/10 pga moralen i filmen.

Lenke til kommentar

Hjelp vi er russ (2011)

En film som handler om en planlagt russetur. Så blir alle pengene stjålet og turen avlyst. En liten gjeng lager sin egen tur og blir fort kjendiser. Jeg forestillte meg en film med det som kjennetegner russetiden, men filmen handler veldig lite om det. Målet er selvfølgelig en russefest, men dem møter mye rart på veien.
Var faktisk en ganske ok film, men savna litt drikking, puling og partymodusen liksom.

5/10

Lenke til kommentar

The Perks of Being a Wallflower (2012)

"Based on the best-selling novel by Stephen Chbosky, The Perks of Being a Wallflower is a modern classic that captures the dizzying highs and crushing lows of growing up. Starring Logan Lerman, Emma Watson and Ezra Miller, The Perks of Being a Wallflower is a moving tale of love, loss, fear and hope-and the unforgettable friends that help us through life. -- © Summit"

Den var strålende bra! gjennom hele filmen var det spenning så likte den ganske godt :) Den var ikke urealistisk.

Andre reviews

http://www.imdb.com/title/tt1659337/criticreviews

10/10

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Kalde føtter (2006)

En morsom Norsk komedie som jeg faktisk kan anbefale videre. Handler i stor grad om å gifte seg og sjalusi, men alt er veldig morsomt og humoristisk. (Mulig litt billig, men likte den godt)

8/10

Den norske filmen Kalde føtter er en av de dårligste filmene jeg har sett noensinne, og en av de virkelig få som jeg har ratet 1/10. Jeg har inntrykk av at du er helt oppriktig i omtalen din, og hvis det stemmer så er jeg fascinert over hvor forskjellig det går an å oppleve samme film.

Smaken er som baken og så videre, bare følte for å kommentere dette.

Lenke til kommentar

Den norske filmen Kalde føtter er en av de dårligste filmene jeg har sett noensinne, og en av de virkelig få som jeg har ratet 1/10. Jeg har inntrykk av at du er helt oppriktig i omtalen din, og hvis det stemmer så er jeg fascinert over hvor forskjellig det går an å oppleve samme film.

Ja det er sannt. Jeg mente det jeg skrev og ja syntes den var k\morsom og ser den gjerne igjen :)

Haha, da burde du ikke se de filmene jeg vota dorlig, dem ser ut som spillt inn hjemme med eget kamera :p

Men ser den jeg syntes jo "Big trouble in little china" var den dorligste filmen som fremkallte kreft og fremdeles ligger som en mørk sky på den wasted time som jeg griner etter. og andre syntes den var dritkul. Så ja haha Enig med deg at alle har forskjellig smak.

Lenke til kommentar

Ja det er sannt. Jeg mente det jeg skrev og ja syntes den var k\morsom og ser den gjerne igjen :)

Haha, da burde du ikke se de filmene jeg vota dorlig, dem ser ut som spillt inn hjemme med eget kamera :p

Men ser den jeg syntes jo "Big trouble in little china" var den dorligste filmen som fremkallte kreft og fremdeles ligger som en mørk sky på den wasted time som jeg griner etter. og andre syntes den var dritkul. Så ja haha Enig med deg at alle har forskjellig smak.

Hehe, jeg elsket Big Trouble in Little China.

Lenke til kommentar

Det er fordi Big Trouble in Little China fremdeles, etter å ha blitt set tnærmere tresifferet ganger, er tidenes kuleste film. Den er faktisk så kul at min bror fikk brokk og måtte legges inn på sykehuset. Han taklet rett og slett ikke den ekstreme mengden fethet man finner i filmen.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Dere er syke, hvordan kan man mene noe sånnt. Jeg blir jo redd om vår frammtid av å lese dette.
Hva er det som er bra med den?! Den er gammel og så overdereven og uten handling. Hun dama skriker mere enn i indiana jones, selve filmen er så fake at man enten sovner underveis eller gjør som meg å stoppe halveis, grine i noen timer og håpe at den blir litt bedre, så se den ferdig dagen etter (alt på en dag hadde blitt for mye). Den har heller ikke vunnet noen priser ellernoe, så det er nok ikke en klassikker jeg har gått glipp av. Den filmen er nok grei om man ble født på 70 tallet og det var den eneste fiimen så å si, men om du viser dem til noen fra 90tallet og utover vil di nok heller drikke en flaske Jäger og kysse en politimann framfor å se den.

Hva er det som er bra med en slik film?!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...