Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Nettopp sett Ladder 49 på kino. Synes det var bedre enn forventet egentlig. God underholdningsverdi. 4/6

Jeg likte den, men jeg synes det var ekkelt å se den... En venninne av meg døde inne i et hus som brant ned, så det var vel bare derfor jeg ikke ville ha sett den igjen.

Det var lei å høre, da kan jeg skjønne hvorfor du ikke vil se den igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Village

 

Min mening: Første gang jeg så filmen siden jeg så den på kino, og må bare si at jeg om mulig likte den enda bedre denne gangen. Hadde forberedt meg litt mer denne gangen, og filmen var topp. Skvetter og står i. Morsomt.

 

Konklusjon: Morsommere å se andre gang enn første gang

 

Karakter: 7 av 10

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Den siste filmen eg såg var òg The Village..

 

Men eg deler ikkje oppfatningen til Complexion..

I mine auge begynnte filmen ganske bra, men etter kvart tapte den seg noko enormt. Og ut mot slutten av filmen synest eg at den var direkte dårleg.

Hadde trudd at det skulle være ein skummel film, men der vart eg iallefall skuffa, i begynnelsen var den kanskje litt, men utover i filmen vart det bare rett og slett dumt..

 

Eg har sett ganske mange filmar som er dårlegare enn The Village, men i mine auge, så er The Village ein ganske dårleg film..

 

Karakter: 3/10

Lenke til kommentar

The village. Har ikke fått sett den før nå, filmen har ikke kalt på meg slik Sixth sense, unbreakable og signs gjorde.

 

Jeg synes denne filmen var helt forferdelig kjedelig, trodde ikke jeg ville mislike filmen så sterkt som jeg gjorde. Satt å så på klokken hele tiden, klarte ikke bli engasjert, var rett og slett bortkastet tid.

 

Har sett en del film i det siste så jeg skriver litt om alle.

 

Anchorman - Veldig morsom film, Will Ferrell er utrolig morsom som alltid, så denne anbefales absolutt om du liker han.

 

Bad Santa - Enda en genial film.

 

Cellular - At slik makkverk kan slippes er helt utrolig, den har noen bra scener, men stort sett er det grusomt å se. Kim Basinger og han fyren som skal "redde" henne er de to aller verste elementene i filmen, legg merke til hvordan det går fra "Dramatisk" til "Ungdomskulhet", og Kim Basingers grusomme falske redsel. *grøss*

 

DareDevil Director's Cut - Likte originale DD, men DDDC var mye bedre. Hele filmen fikk mer dybde og mening. Anbefales.

 

Stander - Ga meg ikke helt det store men grei nok.

 

The Life Aquatic with Steve Zissou - herlig film, helt utrolig morsom. Bill Murray har så bra "subtle" humor.

 

The Terminal - Var faktisk ikke så dårlig som jeg trodde, var litt rart å se Tom Hanks prate russisk i begynnelsen, men det gikk over og han overbeviste meg.

Lenke til kommentar
Edit: "Say hello to my little friend!" :D

Faktisk så høres det mer ut som "say hello to my lil' fren" :p

 

Anyway, gårsdagens film var He got game - Handler om presset rundt basketball, og hvordan man ikke kan stole på noen (alle vil ha sin del av kaka).

De to hovedrolleinnehaverne, Denzel Washington og basketstjernen Ray Allen, gjorde en god og troverdig jobb. Litt rar editing i filmen til tider (litt sånn ala Requiem for a dream), men så er det jo en Spike Lee-film. Eneste jeg totalt ikke likte var bruken av musikk i både begynnelsen og slutten. Fikk det nesten til å virke som en slags klassisk skrekkfilm :no:

 

En av de bedre basketfilmene

 

7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...