nr.4 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvis ikke begrunnelser blir gitt kommer jeg til å begynne å slette poster. Takk! Har forresten tenkt å se Scarface i morgen, er det god underholdning? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hvis ikke begrunnelser blir gitt kommer jeg til å begynne å slette poster. Crossroads Jævlig sjef film, hardcore 2 teh max. Britney spiller bra og alt stemmer 5/6 Frekke kommentarer vil jeg også fjerne - wh1te Endret 20. januar 2005 av wh1te Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har forresten tenkt å se Scarface i morgen, er det god underholdning? Nei ikke god ... fantastisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har forresten tenkt å se Scarface i morgen, er det god underholdning? Nei ikke god ... fantastisk. Rett og slett utrolig bra fra første stund Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hellboy Syntes filmen var brukbar, men ikke noe super film akkurat Endret 20. januar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Once upon a time in mexico! Latterlig dårlig.. fysj! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Blade: Trinity (2004), hittil den dårligste. Popcorn film, intet mer. Forutsigbar... Dessuten visste jeg ikke at iPod var støtssikker, sier det meste... Endret 20. januar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 I, Robot. Min mening: Jeg tenkte egentlig at jeg kun skulle se filmen for å ha sett den. Jeg hadde ingen store forhåpninger i det hele tatt, og belaget meg på en gjennomsnittelig OK film. Det som skjedde, var imidlertid at jeg ble veldig positivt overrasket. Filmen traff midt i blinken for meg som liker den type film, og jeg ble sittende dypt konsentrert under hele filmen. Konklusjon: Denne filmen kan jeg trygt anbefale til alle som liker sci-fi og action. Karakter: 8 av 10 Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 The Deer Hunter. Dyster, men bra film. Følte nesten et lite hat mot han ene vietnameseren under en russisk rulett-scene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kill Bill Vol. 2 Grei film det, andre gangen jeg så den nå, så den var litt kjedelig til tider. 7/10 Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Samhain (2005), noen morsomme gore scener, sikker vinner for de som likte Wrong Turn. Jeg så Chadman Edit, vet ikke hvordan den endelige versjonen er, men hovedtema er alle de dumme teen-on-fieldtrip dør. Endret 20. januar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dum og DummereUnderholdningsverdi: 10/10 Like bra hver gang. Men tror jeg har sett den nok ganger nå. den er drit fet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dumb and Dumber Om ikke den så ihvertfall en av de morsomste filmene jeg har sett i mitt liv. Jeg kreperte nesten av: -I won't bore you with the details -Thanks og Pennsylvania Policeman: Pullover!: Pullover! Harry Dunne: No, it's a cardigan but thanks for noticing. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Dum og Dummere: Sykt morsom film :!: 9 / 10 Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Varsity Blues (sett nesten bare på sportsfilmer de siste 2 ukene) - Typisk fortelling om et high-school fotballag i smalltown-Texas. Har aldri likt mr. Dawson Creek, og i denne filmen syntes jeg han ikke utmerket seg noe spesielt heller. Resten av skuespillerne var helt ok, bortsett fra fotballtreneren, spilt av Jon Voight. Fyren vet hvordan man skal spille drittsekk Historien var grei nok, typisk "toppspilleren blir skadd -> erstatter redder laget -> happy ending". Noen av høydepunktene i filmen som må nevnes er når de oppdager at en av lærerene deres er en stripper, og når head-cheerleaderen viser sin whipped-cream bikini. 6.5/10 Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Kill Bill Vol. 2 Grei film det, andre gangen jeg så den nå, så den var litt kjedelig til tider. 7/10 7/10 ?? er du gal mann ? Smak og idioti Synes Vol.2 fortjener 10/10 jeg. Så nettopp Blade Runner, ingen andre kommentarer en fantastisk. 9.2/10. Endret 21. januar 2005 av apoxdigital Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kill Bill Vol. 2 Grei film det, andre gangen jeg så den nå, så den var litt kjedelig til tider. 7/10 7/10 ?? er du gal mann ? Smak og idioti Synes Vol.2 fortjener 10/10 jeg. Så nettopp Blade Runner, ingen andre kommentarer en fantastisk. 9.2/10. Jeg synes nesten 7/10 var litt generøst, jeg. Jeg ville gitt den 4 eller 5 av 10, men det er jo smak og behag. Jeg har funnet ut at jeg ikke liker Kill Bill hvertfall Blir nok et gjensyn med The Bourne Identity her i dag, og muligens Hellboy. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nettopp sett Ladder 49 på kino. Synes det var bedre enn forventet egentlig. God underholdningsverdi. 4/6 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nettopp sett Ladder 49 på kino. Synes det var bedre enn forventet egentlig. God underholdningsverdi. 4/6 Jeg likte den, men jeg synes det var ekkelt å se den... En venninne av meg døde inne i et hus som brant ned, så det var vel bare derfor jeg ikke ville ha sett den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå