Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I, Robot.

Min mening: Jeg tenkte egentlig at jeg kun skulle se filmen for å ha sett den. Jeg hadde ingen store forhåpninger i det hele tatt, og belaget meg på en gjennomsnittelig OK film.

Det som skjedde, var imidlertid at jeg ble veldig positivt overrasket. Filmen traff midt i blinken for meg som liker den type film, og jeg ble sittende dypt konsentrert under hele filmen.

 

Konklusjon: Denne filmen kan jeg trygt anbefale til alle som liker sci-fi og action.

 

Karakter: 8 av 10

Lenke til kommentar

Varsity Blues (sett nesten bare på sportsfilmer de siste 2 ukene) - Typisk fortelling om et high-school fotballag i smalltown-Texas. Har aldri likt mr. Dawson Creek, og i denne filmen syntes jeg han ikke utmerket seg noe spesielt heller. Resten av skuespillerne var helt ok, bortsett fra fotballtreneren, spilt av Jon Voight. Fyren vet hvordan man skal spille drittsekk :thumbup: Historien var grei nok, typisk "toppspilleren blir skadd -> erstatter redder laget -> happy ending".

Noen av høydepunktene i filmen som må nevnes er når de oppdager at en av lærerene deres er en stripper, og når head-cheerleaderen viser sin whipped-cream bikini.

 

6.5/10

Lenke til kommentar
Kill Bill Vol. 2

 

Grei film det, andre gangen jeg så den nå, så den var litt kjedelig til tider.

 

7/10

7/10 ?? er du gal mann ? :lol:

 

Smak og idioti :) Synes Vol.2 fortjener 10/10 jeg. Så nettopp Blade Runner, ingen andre kommentarer en fantastisk. 9.2/10.

Jeg synes nesten 7/10 var litt generøst, jeg. Jeg ville gitt den 4 eller 5 av 10, men det er jo smak og behag. Jeg har funnet ut at jeg ikke liker Kill Bill hvertfall :)

 

Blir nok et gjensyn med The Bourne Identity her i dag, og muligens Hellboy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...