Carlgutt Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) The Man From Earth Herlig og simpel film. Her trengs det ikke noe visuell cgi dill dall for å bli sugd inn i historien. På mange måter er det nesten som du sitter ved sengekanten og hører en lydbok, utrolig hvor mange bilder denne filmen klarte å putte inn i hode mitt. Eneste klagen jeg har foreløpig er at de "intellektuelle" i filmen har litt for mye "CSI språk" til tider, altså at en hovedkarakter sier noe i fagspråk også gjentar akkurat det samme for at alle skal kunne forstå. 8(sterk)/10. Endret 8. juli 2013 av Carlgutt 5 Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Movie 43 Hva er det egentlig jeg har sett? Denne filmen er ganske vanskelig å beskrive med ord. Her har du en drøss med mer eller mindre kjente skuespillere som er klasket sammen i en film om en film hvor en ser flere filmer. Dette fører til en av de mest forvirrende og forstyrrende filmene jeg har sett på en stund. Klarer ikke helt bestemme meg om jeg vil ha en iBabe eller ikke, og når du har Gerard Butler som hissig og voldelig leprechaun blir en både fascinert og forstyrret. Karakter: ?/? Denne filmen er på en skala for seg selv, men selv der kan den ikke plasseres. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) The Prestige Så den over 3timer ish (filmen varer 2) så kan være det skadet inntrykket. Ble i hvert fall ganske skuffet, en del av hovedkarakterene var veldig ulikbare og rotete plot som skifter mellom flere "tidslinjer" gjør det fort å dette ut. Mister mer og mer sansen for Nolan, når du først har begynt å legge merke til svakhetene hans skinner de så alt for godt igjennom. Han er virkelig god på å bygge opp spenning til scenene, fikk gåsehud flere ganger, men er jo nærmest akkurat samme formel som batman filmene og Inception. Dette og god dialog, pluss overraskende slutter, tror jeg er bakgrunnen for at mange av filmene hans er så elsket. For min del hjelper det ikke når handlingen i filmene hans er så hakkete og ustrukturerte, føles så "All over the place". 6/10. Endret 8. juli 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 The Prestige Så den over 3timer ish (filmen varer 2) så kan være det skadet inntrykket. Ble i hvert fall ganske skuffet, en del av hovedkarakterene var veldig ulikbare og rotete plot som skifter mellom flere "tidslinjer" gjør det fort å dette ut. Mister mer og mer sansen for Nolan, når du først har begynt å legge merke til svakhetene hans skinner de så alt for godt igjennom. 6/10. Syntes egentlig han snublet litt i The Dark knight Rises og. Hadde litt for mange trege scener etter min smak. Ikke at jeg ikke setter pris på Batman av den grunn. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Quoter denne da. Christopher Nolan really has a gift at directing. The way the movie cuts back and forth between different places and times is clever. Although some might be confused or left stupefied, others will be happy and glorified. The movie will keep you guessing the whole time until the very end. The script, acting, settings, props, everything was so well-done. Min opplevelse var 9/10. En av de bedre filmene jeg så det året. 4 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Quoter denne da. Min opplevelse var 9/10. En av de bedre filmene jeg så det året. Jeg syntes Memento var skikkelig bra da. sett den en par ganger.Han er jo ikke helt på trynet. å de to første Batman filmene var skikkelig bra. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Ikke første gangen: 'Deep Impact' vs. 'Armageddon' 'Dante's Peak' vs. 'Volcano' 'The Illusionist' vs. 'The Prestige' 'Antz' vs. 'A Bug's Life' etc.... Ikke glem den fantastiske selskapet The Asylum! Ohhhh yeaahhh!!!! eksempel. Pacific Rim kopi: http://www.youtube.com/watch?v=TVpQmZmKNmo Jack The Giant Hunter kopi: http://www.youtube.com/watch?v=PPBFv8HJ_bo After Earth kopi: http://www.youtube.com/watch?v=BDCnKOPYvd8 Hansel & Gretel: Witch Hunters kopi: http://www.youtube.com/watch?v=HqZoUT9zSzc Endret 8. juli 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Quoter denne da. Min opplevelse var 9/10. En av de bedre filmene jeg så det året. Beklager glemte at om man ikke liker noe eller blir forvirret når man ser en Nolan film er det alltid fordi du er for dum. Forøvrig, når jeg sa at jeg "datt ut" mente jeg at jeg det tok meg ut av handlingen og gjorde det slitsomt å følge med, er ikke sånn at jeg sitter å sikler i en pytt og ikke skjønner noenting , men glemte jo at Nolan og hans fans befinner seg på et høyere intellektuelt nivå enn oss dødelige. Digger Memento og The Dark Knight da, det skal sies. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Planet earth. Forteller: David Attenborough. Denne fikk jeg fra Ill. Vitenskap. + 6 blader for under 200. greit nok. Knall bra serie du kanskje kjenner igjen fra Nrk. Jorda rundt fra Tibet til Blåhval til firfisle. IMBD mener verdien er: 9.5. Jeg er ganske så enig. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ikke for å være pirkete, men bare informerer at der er en egent anmeldelse-tråd for Tv-serier. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Beklager glemte at om man ikke liker noe eller blir forvirret når man ser en Nolan film er det alltid fordi du er for dum. Forøvrig, når jeg sa at jeg "datt ut" mente jeg at jeg det tok meg ut av handlingen og gjorde det slitsomt å følge med, er ikke sånn at jeg sitter å sikler i en pytt og ikke skjønner noenting , men glemte jo at Nolan og hans fans befinner seg på et høyere intellektuelt nivå enn oss dødelige. Digger Memento og The Dark Knight da, det skal sies. some might be confused or left stupefied, others will be happy and glorified. Setter ikke alle under en kam her. Sier heller ikke at du er dum. Kommentaren var aldri ment personlig mot deg, ei heller mot noen andre her. Alle skal få lov til å ha en egen mening om filmen, jeg deler bare ikke den samme som deg. Endret 8. juli 2013 av Hille Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Kk sorry Endret 8. juli 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Kung Fu Tootsie, 2007, Thailand. Satt til -50/-60-tallets Kina der gjenger dominerer byene og har en slags evig strid mellom dem. Historien følger 3 gjenger i Hong Kong som alle ønsker hver sin makt. Får litt fart på sakene da en av dems leder er blitt autistisk og må utnevne en ny en straks. Problemet er sønnen til lederen blir utsatt for angrep og de må istedenfor hente inn hans tvillingbror, som er slettes ikke som dem. Ting går hvertfall ikke som planlagt, og vi får servert en god porsjon absurditerer og WTF-momenter. Hentet mye insipirasjon fra Kung Fu Hustle, men med humor på et ganske annet nivå. Kan være at klokka begynner å bli mye, men jeg lo en god del og nøt denne teite filmen som den var. Slossingen var selvsagt latterlig i seg selv. Den er enten elsk eller hat film, så vil egentlig ikke anbefale, untatt hvis du er ganske høy på noe, er lysvåken og har et par kjedelige timer til overs. 6/10. (Fordi den er så absurd at man må bare le iblant) Endret 8. juli 2013 av Myst Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ikke glem den fantastiske selskapet The Asylum! Ohhhh yeaahhh!!!! eksempel. Pacific Rim kopi: Jack The Giant Hunter kopi: After Earth kopi: Hansel & Gretel: Witch Hunters kopi: Vet flere så har godt på en smell og to på slike Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Husker jeg leide denne en gang når jeg egentlig ville ha denne. Kan være den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Husker jeg leide denne en gang når jeg egentlig ville ha denne. Kan være den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Begge er jo drittfilmer, kanskje den ene mer enn den andre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Husker jeg leide denne en gang når jeg egentlig ville ha denne. Kan være den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Kom også på et sånt tilfelle jeg var utfor en gang. Ville se denne men videoen viste seg å være denne. Omtrent like dårlige begge to tror jeg. Et til eksempel på to slike samme år: The Messenger vs Joan of Arc Endret 9. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Husker jeg leide denne en gang når jeg egentlig ville ha denne. Kan være den dårligste filmen jeg noen gang har sett. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Får ikke puste! Årets smell for deg, Bansky! Ahahahahaha! Ser for meg du gikk rett til denne tråden og raste mot filmen, for så å bli fortalt at du muligens har sett feil film av de to. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Husker ikke, haha. Og enda merkeligere er at denne filmen var leid, og butikken hadde satt av en hel hylle kun til den filmen. Og den versjonen de hadde av coveret der lignet veldig på coveret til hovedfilmen, så var egentlig lett å ta feil når du sto i butikken og hadde dårlig tid. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Så strengt tatt er det ikke noe sammenheng med filmene før den, annet enn skuespillerne? Kalles det å ta konseptet videre, eller melke merkenavnet? Man kan godt kalle det å melke merkenavnet, men så lenge jeg får fete filmer bryr jeg meg svært lite om akkurat det. Jeg kan også meddele at Following er et mesterverk uten like, og Nolans desidert beste film, etterfulgt av Memento og Batman Begins som også er veldig kule. Endret 9. juli 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå