Danek Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Savner en in-depth anmeldelse av den nye Star Trek filmen og uten spoilere. Chapter 27(2007) Mordet på John Lennon. Fikk da endelig sett den. Dette er Jared Leto All the way. Han har gode rolletolkninger under beltet fra før, fra filmer som Requiem for a Dream, Fight Club og American psycho. Denne går inn blant favorittene. Terningkast: 7/10. Takk! Skal sees! 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jenta som lekte med ilden (2009) Så denne i går kveld. I min mening var denne omtrent like bra som forgjengeren, som jeg også ga 9/10. Spennende, bra skuespill, vellaget. Tror jeg snurrer den siste av de tre filmene i kveld. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Luftslottet som sprengtes (2009) Bra avslutning på triologien. I likhet med de andre, så var denne også spennende og vellaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gangster Squad Byen Chicago L.A eies av mafiaskurken Al Capone Miickey Cohan spilt av Rober De Niro Sean Penn og nå har politiet fått nok. De starter opp en spesiell mafia-gruppe ledes av Kevin Costner Josh Brolin , en gammel purk spilt av Sean Connery Robert Patrick, en degospurk spilt av Andy Garcia Michael Pena og typisk eggheadpurk spilt av Charles Martin Smith Geovanni Ribisi. De har også med seg Ryan Gosling på laget. Gruppen går ut å ødelegger organisasjonen til mafiabossen som fører til all out war i Los Angeles gater. Filmen er faktisk bra, kan anbefalles. 6\10 Ps: se også the untouchbles. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gangster Squad Ps: se også heller The Untouchables. 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 A Good Day to Die Hard Dårligste Die hard film. Var ikke spennede eller noen ting. Dårlig laget 4/10 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 3D kan bare ryke og reise til helvete enda. Har da en Sony tv og 2 par briller her, såg halve TinTin i 3D og spillt noen timer Uncharted..litt sånn som med bevegelses kontrollere og den dritten der, kult i starten men så blir man bare leeeei. Latterlig med alle filmene på kino som har påklistret en stor 3D logo bare for å ha det. Bruce Lee trengte ikke slikt fake juks Lenke til kommentar
StrangeWorld Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) A Good Day to Die Hard Dårligste Die hard film. Var ikke spennede eller noen ting. Dårlig laget 4/10 Den overraska meg. Greitt, den var kanskje ikkje meir enn middelmåtig. Far-son forholdet var tatt til det overdrivne sentimentale og platte. Plottet var klisjéfylt og erketypisk. Minus for dårlig klipp og foto. Men pluss for pompøse slow-mo effektar. Biljakta var også ganske kul. Og tida gjekk fort, faktisk. Endret 19. mai 2013 av StrangeWorld Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det var da voldsomt til kloring, jenter. Alt jeg mente var at jeg synes han funket veldig bra i rollen. Om det var en vanskelig rolle eller ikke er vel ikke så viktig? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 The Lincoln Lawyer (2011) Bra film. Spennende, vellaget, mye bra skuespill. Også en god del flott filming, mye fine scener. Anbefales! Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hansel & Gretel - Småkjip snørrungehistorie. Gørrkjedelig, uinteressant, blottet for sjarm. Søppel, rett og slett. 1/10 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hansel & Gretel - Småkjip snørrungehistorie. Gørrkjedelig, uinteressant, blottet for sjarm. Søppel, rett og slett. 1/10 hvorfor leser du ikke om filmen eller ser på trailer før du bestemmer deg for å se på den.. jeg kan med engang ved å lese navnet skjønne at den er bare søpel Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Fordi jeg er glad i eventyr. Trodde på en måte at det skulle være den samme filmen, så ble veldig skuffet da jeg fant ut at det ikke var det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Finnes jo mange forskjellige filmer som heter det, så hvilken så du? Jeg så Henjel gwa Geuretel, som jo da er koreansk for akkurat det, og det var en ålreit film. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 The Crow 1994 Kultklassiker og en gammel favoritt som jeg fant fram igjen på lørdag kveld. Mørk og kul og en av de feteste skurkene i slike filmer. Har sine negative sider og, men totalt sett er dette en meget, meget god film. 8,5/10 Så får vi se hvordan den nye versjonen blir. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Finnes jo mange forskjellige filmer som heter det, så hvilken så du? Jeg så Henjel gwa Geuretel, som jo da er koreansk for akkurat det, og det var en ålreit film. Du greier ikke å resonnere deg fram til hvilken versjon han mest sannsynlig så? Han så sikkert denne dukkeversjonen fra 1954. Endret 20. mai 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Vanishing Point (1971) Ganske typisk Am. film fra perioden med biler og freaker i ørkenlandet. Litt lignende EGIB på flere måter. Det er noen spørsmål som henger i lufta, men vi fikk da vite noe utover i filmen. Tror nok mange vil like denne, hvertfall om de liker roadmovies med litt galskap og sånn. 6/10 Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er ikke mange dagene siden jeg så Vanishing Point igjen selv. En del år siden sist, så det var på tide. Dødsfet film med et lass av rå attitude. 9/10 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 jeg kan med engang ved å lese navnet skjønne at den er bare søpel Sattan du e kul! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå