Lykketrolling Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg for min del kunne godt tenkt meg en prolog om Sub-Zero og Scorpion, hvem de var før hovedtidslinjen og hvordan de ble fiender. Jeg syns de er to av de råeste karakterene i hele serien. Kunne linket direkte til den episoden, men ta det heller fra begynnelsen. Likte spesielt episoden til Raiden her. http://www.youtube.com/watch?v=6s6UiEuCYXA Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg er fullt klar over Legacy, du. Jeg tenkte heller mer på en langfilm og dypere historie. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 For all del, prøver bare å hjelpe. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) The Perks of Being a Wallflower (2012) Lett, dyp, morsom og trist. Den beste filmen jeg har sett i år, og viser virkelig drama fra sin beste side. Seven Psychopaths (2012) Fantastisk meta film. Holdt latteren gående hele filmen, og det er det ikke mange komedier som kan skryte på seg. Nei, denne var kul, og ga mersmak, så jeg så like greit... In Bruges (2008) Soundtracket. Det var jævlig bra, og passet perfekt i denne rolige karakterdrevne filmen. Rett og slett lite å utsette på filmen, den er bare utrolig vakker, og ikke rent lite fet. To tommler opp. Endret 9. februar 2013 av Thommesen 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Zero Dark Thirty (2012) Fet film! Spennende og vellaget. Både bra skuespill og bra scener var det mye av her. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) End of Watch (2012) imdb Er End of Watch (2012) verdt å se? Så den for litt siden og ble litt overrasket. Det er en klassisk hollywood politi, action, kompis-film. To politikadetter, litt action, litt humor, litt drama. Men: Den går over mange år, og den er fortalt i på en veldig nøktern dokumentar-aktig, realistisk måte. Alt liksom filmet av hovedpersonene selv med små HD-kameraer, akkurat som i hvertfall to andre filmer fra ifjor; Project X og Chronicle. Dette har tydeligvis spredt seg fra skrekkfilm (blairwitch) til andre genrer. På en måte ganske interresant, realistisk, til tider underholdende. Men satt igjen etter filmen med et litt hva-så-inntrykk. Det ingen ekstraordinær historie, ingen fantasiske actionscener, heller ikke topp drama eller humor. Endret 9. februar 2013 av Überadri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Blindfold 3.5/6 Spionfilm med Rock Hudson/Cardinale , ikke det helt store....Arabesque med Sellers/Loren var bedre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Teddy Bear (10 timer til paradis) 2012 Fikk denne danske filmen anbefalt av en kamerat og vi så den sammen igår. Filmen handler om Dennis som er 38 år, profesjonell bodybuilder og som fortsatt bor hjemme hos moren sin på gutterommet. Moren er veldig kontrollerende og Dennis sliter veldig med selvtilliten sin og fungerer dårlig sosialt i andre sammenhenger enn fleksing. Han drar med moren i et bryllup til en slektning som har giftet seg med ei jente fra Thailand. Dette gir han en idé om at det kan være mulig å finne noen der nede selv. Denne likte jeg utrolig godt. Flott film, velspilt og han som spiller Dennis er virkelig diger. Alle ser ut som små dverger i forhold til han og man føler godt hvor liten han føler seg. Anbefales. Høres dette interessant ut, stå over traileren, synes denne ødela litt. 6/6 Endret 10. februar 2013 av mushi 6 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Teddy Bear (10 timer til paradis) 2012 Den er vel en videre fortelling av kortfilmen Dennis? http://www.youtube.com/watch?v=V1zFeHJzS5E Endret 10. februar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Den er vel en videre fortelling av kortfilmen Dennis? Skippet kjapt igjennom og ser ut som en eller to scener herfra er med i filmen. Endret 10. februar 2013 av mushi Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 All Star Superman Det er ikke ofte jeg ser tegnefilm. Men når jeg først skal gjøre det, er det de store titlene som Supermann jeg velger. Og denne er kanskje en av de viktigste historiene om han: Hvordan han dør. Hadde dette vært en spillefilm ville den vært for overdådig. Med altfor mange store helter, vendepunkter og skurker. Bare det at Lois Lane får Supermanns krefter for en dag, utgjør bare en liten del av filmen. Men som tegnefilm fungerer det ganske bra, og du får stort sett svar på alt i Supermanns liv her. Hvordan det går med Lex Luthor til slutt er noe av det. Dette er klimakset på ALT. Men allikevel er den ikke så episk som den kanskje burde vært. Det er ingen tyngde og alvorlighet som blir vektlagt i denne historien. Det føles mer ut som du har sittet gjennom et racerløp mot Supermanns død når den er ferdig. Terningkast 4 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 The Ambassador (2011) Fascinerende dokumentarfilm om korrupsjon i den sentralafrikanske republikk. En dansk journalist kjøper seg diplomat-status og reiser til hovedstaden Bangui med en falsk plan om å starte fyrstikkfabrikk. Hans egentlig mål er å finne ut hvor lett det er å kjøpe bloddiamanter som diplomat i Afrika. Via skjult kamera blir vi vitne til sjokkerende ting. Veldig underholdende og tankevekkende film, men den kunne vært enda bedre med en tydeligere regi og en mer fullendt slutt. 7,5/10 http://www.youtube.com/watch?v=G4MVbAmin5c Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Battlestar Galactica: Blood & Chrome (2012) Teknisk sett er det vel en pilot til en serie, men ville uansett advare mot å kaste bort halvannen time på dette klisjéfylte, stereotype, overspilte og billigproduserte søppelet. Til og med effektene er dårligere enn i den snart 10 år eldre originalserien. 2/10. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Den orginale TV serien er fra 1978. http://en.wikipedia.org/wiki/Battlestar_Galactica_(1978_TV_series) Endret 11. februar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg våger påstå den originale BSG-serien er bedre enn nyversjonen. Effektene er riktignok ræva, men serien har mye mer sjarm. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Flukt (2012) Fikk sett denne her i går, helt OK film. Mye bra Norsk natur drar filmen opp noen hakk. Fungerer fint som action, står også drama bakpå coveret, noe de bare kunne kuttet ut for det funker ikke. Berdal gjør en heftig rolle å driver helt klart filmen, endel vold har den med et par-tre tøffe fight scener. Den er fantastisk filmet, minnet litt om Valhalla Rising. 7/10. Endret 12. februar 2013 av Cortese 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Takk for tipset om Flukt. Ser interessant ut, der er så mange filmer får ikke alt med meg som skjer. Men hvorfor har den så lave karakterer på IMDb? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fordi de fleste som har gitt den karakter på IMDb syns den er middelmådig (bortsett fra et par middelaldrende kvinner som av uante grunner syns den er jævlig bra). Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Imdb er langt fra fasiten å en trenger ikke dømme filmer utifra det, gjør som meg og drit i ratingene på sider som imdb. Hadde Nolan laget en crappy film ville flere stemt 10/10 bare på grunn av at det var han som laget filmen. Som om Universal Soldier: The Return ikke er awesome fordi den har 3.7 i rating Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Forskjell på "awesome" film og god film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå