Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cold Mountain: Nicole Kidman, Jude Law, Renee Zellweger. Filmen viser den driten sivilbefolkningen i NC blir utsatt for under den amerikanske borgerkrigen. Som en rød tråd er kjærlighetshistorien mellom hovedpersonene (Law, Kidman). Et budskap er vel hvor viktig kjærlighet og håp er.

Natalie Portman har også en mindre rolle og beviser etter min mening hvorfor hun er en av de beste kvinnelige skuespillere.

Lenke til kommentar

Selv uten å ha sett den kan jeg love deg at den nesten helt garantert er søppel.

Joda gløttet litt på den, og det bra jeg hørte må nok helt klart ha vært ironi av den mer pågående typen.... :) Damene var fine da, mye hud og litt exploit fylt strip innimellom.

Men slossinga... var morsom på det beste.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Joda, mye pupp som gjør seg på film, men hadde nok ikke orket å se en film med rundt 3 i rating på IMDb for å se noen fine pupper. Da ser man heller kvalitetsfilm som tilbyr pupper.

Alt med pupper gjør seg på film, hva snakker du om? :wee:

Alt? Da går jo John Goodman sine inn under det også da. Det gjør jo 90 år gamle kjerringpupper også for den saks skyld. Og dyr med pupper. Ekkel er du, Danek.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Joda, mye pupp som gjør seg på film, men hadde nok ikke orket å se en film med rundt 3 i rating på IMDb for å se noen fine pupper. Da ser man heller kvalitetsfilm som tilbyr pupper.

Alt? Da går jo John Goodman sine inn under det også da. Det gjør jo 90 år gamle kjerringpupper også for den saks skyld. Og dyr med pupper. Ekkel er du, Danek.

jessica-alba.jpg?w=846

I came. :wee:

Endret av Danek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...