Keiseren av Grønland Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Digger Pirates of the Caribbean jævlig hardt, selv om filmene blir gradvis svakere. Meget god underholdning. Liker du det jævlig hardt? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kan ikke tro den videojenta er jente slik hun prater. Men nok om det, den der Pirates of.. syns jeg var noe riktig skvip. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det er han vell ikke heller, trur jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har aldri vært noe jente, det. Også kjent som en av disse ginecologo necro-brødrene tidligere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg tror VideoJenta har fantastiske bryster. Nok om det, jeg er enig som faen. Herlig underholdning, og noen ganger er det alt jeg vil ha. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er jo ikke alltid slik at slutten må være "overraskende" eller "mørk og gritty", det er jo reisen dit som er spennende. Er ikke bare Disney som har forutsigbare slutter for å si det sånn. Nei men det får vel være måte på også da.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 topic? Pupper er aldri off topic. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Med det samme vi er av eller på topic alt ettersom så vil jeg nevne en film med veldreide hardtslående damer. Nemlig Ninja Cheerleaders. Noen som har sett denne? Hørt mye bra om den hehehe,,, http://www.imdb.com/title/tt0972857/ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Selv uten å ha sett den kan jeg love deg at den nesten helt garantert er søppel. Endret 23. januar 2013 av Banksy Lenke til kommentar
blinc Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Cold Mountain: Nicole Kidman, Jude Law, Renee Zellweger. Filmen viser den driten sivilbefolkningen i NC blir utsatt for under den amerikanske borgerkrigen. Som en rød tråd er kjærlighetshistorien mellom hovedpersonene (Law, Kidman). Et budskap er vel hvor viktig kjærlighet og håp er. Natalie Portman har også en mindre rolle og beviser etter min mening hvorfor hun er en av de beste kvinnelige skuespillere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Selv uten å ha sett den kan jeg love deg at den nesten helt garantert er søppel. Joda gløttet litt på den, og det bra jeg hørte må nok helt klart ha vært ironi av den mer pågående typen.... Damene var fine da, mye hud og litt exploit fylt strip innimellom. Men slossinga... var morsom på det beste. Endret 24. januar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Selv uten å ha sett den kan jeg love deg at den nesten helt garantert er søppel. Jeg ser ikke hvordan kombinasjonen ninjaer og pupper kan bli til søppel. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg ser ikke hvordan kombinasjonen ninjaer og pupper kan bli til søppel. Hadde vært fantastisk på soverommet, men ikke som film. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Alt med pupper gjør seg på film, hva snakker du om? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 John Goodman sine pupper er legendariske. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 John Goodman sine pupper er legendariske. Haha, var ikke den type pupper jeg tenkte på da. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Joda, mye pupp som gjør seg på film, men hadde nok ikke orket å se en film med rundt 3 i rating på IMDb for å se noen fine pupper. Da ser man heller kvalitetsfilm som tilbyr pupper. Alt med pupper gjør seg på film, hva snakker du om? Alt? Da går jo John Goodman sine inn under det også da. Det gjør jo 90 år gamle kjerringpupper også for den saks skyld. Og dyr med pupper. Ekkel er du, Danek. Endret 24. januar 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Danek Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Joda, mye pupp som gjør seg på film, men hadde nok ikke orket å se en film med rundt 3 i rating på IMDb for å se noen fine pupper. Da ser man heller kvalitetsfilm som tilbyr pupper. Alt? Da går jo John Goodman sine inn under det også da. Det gjør jo 90 år gamle kjerringpupper også for den saks skyld. Og dyr med pupper. Ekkel er du, Danek. I came. Endret 24. januar 2013 av Danek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå