MacManus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ørneredet. God film, er jo en klassiker så den måtte jo sees. Har sett den før for lenge siden, husket ingenting av den. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeppe på biergetSkremmende dårlig og kjedelig dansk film, muligens det kjedeligste jeg har noengang måtte sitte gjennom (norsktimen). Historien er jo basert på en god en (Holberg har skillz) men selve filmatiseringen hadde ingenting nytt eller spennende. 1/6 hun som spiller nille (kona til jeppe) er jo god da Siste film var vel indiana jones og jakten på den forsvunnene ark Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Hellboy. Grei unerholdning. Endret 15. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hamburger Hill. Helt grei krigsfilm: Terningkast: 4 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeppe på biergetSkremmende dårlig og kjedelig dansk film, muligens det kjedeligste jeg har noengang måtte sitte gjennom (norsktimen). Historien er jo basert på en god en (Holberg har skillz) men selve filmatiseringen hadde ingenting nytt eller spennende. 1/6 hun som spiller nille (kona til jeppe) er jo god da Chris Walken klarte ikke å redde The Country Bears. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ørneredet. God film, er jo en klassiker så den måtte jo sees. Har sett den før for lenge siden, husket ingenting av den. Så den for litt tid tilbake; var det noe spesiell grunn til at Chief gjorde det han gjorde med Randle på slutten[for ikke å lage spoiler], eller var han bare litt tullete i hodet? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Cabin Fever, en middelmådig C film om noen studenter på hyttetur som får utslett og blir smittsom. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Se7en - vikelig storslått filmkunst. Særdeles urovekkende og fengslende. Pervers eleganse. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Så Entrapment på TV Norge, ikke så værst den... Endret 15. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Texas Rangers i går. Likte den veldig godt. Gone In 60 Seconds i dag. Liker den godt, og det er langt fra første gang jeg har giddet å se den The Scorpion King. Maken til dårlig underholdning skal man se langt etter. Var direkte dårlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 siste filmene jeg så: Spartacus: STOR film BHD med komentator spor med Veteranene fra hendelsen. tror BHD er en av de filmene jeg må ha sett flest ganger.. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 The Village grusomt dårlig film. Greie skuespillerhåndverk, men dessverre er historien så elendig at det hele blir latterlig. 2/10 Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Scooby doo 2... grei nok den, men asså ikke helt min type film Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Raising Arizona - meget fornøyelig. Artige dialoger. Festelig kameraføring. Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Så nettopp Perfect Blue og ble positivt overrasket etterhvert uti filmen. En veldig spesiell film. Synd at voiceactinga på engelskdubbinga var så utroooolig dårlig. Jeg fikk nesten vondt. Det ødela ganske mye, men alt i alt en bra film. Endret 15. januar 2005 av zimen Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Syns part II er litt urealistisk!! Rambo: first blood er mye bedre!! Jeg håper du tok ironien i det jeg skrev der? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Intolerable Cruelty. Nåvel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå