sybbelybb Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 De hadde mye mindre av "flyging" og mer dreping enn den foregående filmene. Så, hvilke(n) film(er) mener du når du sier «foregående filmer»? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hellboy.. Grei underholdning Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Witness, bra film det der! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 The Negotiator. Likte den veldig godt. Kevin Spacey og Sam. Jackson..... Får nesten ikke bedre skuespillere. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Forbannelsen (The Grudge).. egentli en elendig grøsser.. The Ring er mye mye bedre 3/10 Endret 30. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 De hadde mye mindre av "flyging" og mer dreping enn de foregående filmene. Så, hvilke(n) film(er) mener du når du sier «foregående filmer»? Hero og Crouching Tiger, Hidden Dragon Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 The Negotiator. Likte den veldig godt. Kevin Spacey og Sam. Jackson..... Får nesten ikke bedre skuespillere. Den er knakende bra. Selv så jeg nettopp Ulvenes brorskap. Det er en del år siden jeg så den sist, og den var faktisk bedre enn jeg husket den. Utrolig bra filmet, god og creepy stemning, og flotte omgivelser. Tre tomler opp (en påsydd). Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 The cronicles of Riddick. faktisk dårlig til å være hjernedød underholdning også...og eg pleier ikkje å være så veldig sær på det.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 The Negotiator. Likte den veldig godt. Kevin Spacey og Sam. Jackson..... Får nesten ikke bedre skuespillere. Den er knakende bra. Selv så jeg nettopp Ulvenes brorskap. Det er en del år siden jeg så den sist, og den var faktisk bedre enn jeg husket den. Utrolig bra filmet, god og creepy stemning, og flotte omgivelser. Tre tomler opp (en påsydd). Ulvenes brorskap, er det den med et monster som dreper folk i skogen eller noe? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Good Will Hunting, Utrolig bra film.. Imdb Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ulvenes brorskap, er det den med et monster som dreper folk i skogen eller noe? Jepp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Where Eagles Dare Litt småteit til tider, kanskje litt overvurdert... Men absolutt verdt å se, jeg føler meg snill idag og gir 5/6 Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 "Rambo: First Blood... part II" Dette er en film som setter søkelyset på hvaslags helvete krig kan være. Den tar oss med på en reise gjennom Vietnam, og vi får innsikt i hva menneskene føler, opplever og tenker, og vi ser hvordan de alle forandres av krigens brutalitet... ...eller kanskje ikke? Strålende vold er det i hvert fall! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Catwoman - møkkafilm Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så litt av natt filmen på Tv2, Hamburger Hill tror jeg den het. En film fra Vietnam krigen. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hawaii, Oslo En film jeg ikke hadde noen forventninger til, men som virkelig traff meg midt i hjertet. Kanskje en av de beste filmene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Good Will Hunting, Utrolig bra film.. Imdb Klassiker Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sephen Kings IT SLutten er fortsatt utrolig tragisk, men resten er jo greit. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 "Rambo: First Blood... part II" Dette er en film som setter søkelyset på hvaslags helvete krig kan være. Den tar oss med på en reise gjennom Vietnam, og vi får innsikt i hva menneskene føler, opplever og tenker, og vi ser hvordan de alle forandres av krigens brutalitet... ...eller kanskje ikke? Strålende vold er det i hvert fall! Syns part II er litt urealistisk!! Rambo: first blood er mye bedre!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå