""" Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg synes Avatar er helt forferdelig stusselig. Det eneste den har er spesialeffekter, og spesialeffektene ser livløse og kjipe ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg har bare sett avatar en gang, men mener og huske att jeg synes det var fine greier. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har kun sett noen minutter av den, og har ingen intensjoner om å se hele. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Avatar er en bra film å se på Kino i 3D. En av de få hvor 3D-effektene er brukbare. Hvis man ser den på en vanlig tv uten 3d, så tipper jeg den taper seg ganske mye. 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Avatar bør kun sees på en kjempebra kino. Er så lei av å høre folk som kritiserer filmen for å ha dårlig plot osv, de har tydeligvis misset poenget med denne filmen. Mer om dette i min snart 3 år gamle minianmeldelse av Avatar. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 13 (2010) Kul idé, men ganske dårlig gjennomført. Jeg får en "lav-budsjett" følelse gjennom stort sett hele filmen, og skuespillet var ganske dårlig det også. Men den var ikke helt i bunn, den var jo nokså underholdende uansett, men ingenting spesielt. Kunne vært gjort mye bedre. Alt i alt, så var filmen sånn "midt på treet". Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Training Day (2001) Utrolig kul film, jeg likte den veldig godt. Spennende, kul, bra skuespill, bra effekter. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Super (2010) Ganske kul film, faktisk. Var litt rar, men jeg likte den. Se for deg Kick-Ass, bare mer pervers, voldelig, blodig og med mer sex og banning, samt med lavere budsjett og dårligere regissering. Verdt en titt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 hørtes mer interessant ut enn kick ass på beskrivelsen. hvordan rangerer du de? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Glem ikke Ellen Page i tight fit superheltdrakt. Verdt å se filmen bare på grunn av ho. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Super er fantastisk da, flott "parodi" på superheltfilmer. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 hørtes mer interessant ut enn kick ass på beskrivelsen. hvordan rangerer du de? Jeg synes Super har bedre historie og manus, men Kick-Ass har mye bedre karakterer og skuespillere og blir på grunn av det mer minneverdig for meg. Begge er absolutt verdt å se, jeg har gitt Kick-Ass 8/10 og Super 7/10. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Super (2010) Ganske kul film, faktisk. Var litt rar, men jeg likte den. Se for deg Kick-Ass, bare mer pervers, voldelig, blodig og med mer sex og banning, samt med lavere budsjett og dårligere regissering. Verdt en titt. Hva legger du i at Super har "dårligere regissering"? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Super Se denne pga anmeldelsen til Banksy, men kan dessverre ikke si jeg likte den noe særlig. Historien var tam, skuespillerne så ut til å kjede seg, og jeg satt stort sett og kjedet meg gjennom hele filmen. Kick-Ass er langt bedre på alle måter, imho. I Kick-Ass har vi et helt greit plott, men karakterer det er lette å bry seg om, inkludert skurken. I Super klarte jeg aldri helt å like hovedpersonen selv, og Boltie var en komplett idiot jeg mislikte omtrent fra første stund. Og skurken? Aner ikke helt hva han egentlig gjorde som gjorde ham til skurk. Kanskje bortsett fra det med dama til hovedpersonen, men hun dro da frivillig? Eller gikk jeg glipp av noe? Terningkast 2 Endret 6. desember 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nå hadde jo Super et budget på $2.5 mill og Kick Ass $28 mill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nå hadde jo Super et budget på $2.5 mill og Kick Ass $28 mill. Og? Gjør det filmen bedre? Bør man forvente dårlige karakterer i en film til "kun" 15 millioner kroner? AtW Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Budget har endel å si, Kick Ass hadde ikke sett slik ut som den gjør med bare 3 mill i budget. Sa heller aldri filmen var dårlig, jeg syns den var rimelig god. Men det gir en pekepinn på hvorfor mange kan mene Kick Ass er en bedre film. Rainn Wilson skuffer sjelden, se Hesher. Endret 6. desember 2012 av Cortese Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes Super er kjempebra (8/10), og Kick-Ass enda bedre (9/10). Jeg likte også Defendor (7/10). Har også greit troa på Special. Sikkert dårligere enn de andre, men sikkert underholdende uansett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Super Se denne pga anmeldelsen til Banksy, men kan dessverre ikke si jeg likte den noe særlig. Historien var tam, skuespillerne så ut til å kjede seg, og jeg satt stort sett og kjedet meg gjennom hele filmen. Kick-Ass er langt bedre på alle måter, imho. I Kick-Ass har vi et helt greit plott, men karakterer det er lette å bry seg om, inkludert skurken. I Super klarte jeg aldri helt å like hovedpersonen selv, og Boltie var en komplett idiot jeg mislikte omtrent fra første stund. Og skurken? Aner ikke helt hva han egentlig gjorde som gjorde ham til skurk. Kanskje bortsett fra det med dama til hovedpersonen, men hun dro da frivillig? Eller gikk jeg glipp av noe? Terningkast 2 Jeg er så uenig med deg som det går ann å få blitt. Det er i Super man finner karakterer man blir glad i. De er mye mer menneskelig enn i Kick-Ass. En superheltfilm for oss som ikke liker superheltfilmer. Kick-Ass ble for glorete og urealisitisk, og jeg mislikte hun lille jenta i hovedrollen sterkt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kick-Ass var en av tidenes a-ha wtf opplevelser for min del, i positiv forstand. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå