Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Super

 

Se denne pga anmeldelsen til Banksy, men kan dessverre ikke si jeg likte den noe særlig. Historien var tam, skuespillerne så ut til å kjede seg, og jeg satt stort sett og kjedet meg gjennom hele filmen. Kick-Ass er langt bedre på alle måter, imho. I Kick-Ass har vi et helt greit plott, men karakterer det er lette å bry seg om, inkludert skurken. I Super klarte jeg aldri helt å like hovedpersonen selv, og Boltie var en komplett idiot jeg mislikte omtrent fra første stund. Og skurken? Aner ikke helt hva han egentlig gjorde som gjorde ham til skurk. Kanskje bortsett fra det med dama til hovedpersonen, men hun dro da frivillig? Eller gikk jeg glipp av noe?

 

Terningkast 2

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Super

 

Se denne pga anmeldelsen til Banksy, men kan dessverre ikke si jeg likte den noe særlig. Historien var tam, skuespillerne så ut til å kjede seg, og jeg satt stort sett og kjedet meg gjennom hele filmen. Kick-Ass er langt bedre på alle måter, imho. I Kick-Ass har vi et helt greit plott, men karakterer det er lette å bry seg om, inkludert skurken. I Super klarte jeg aldri helt å like hovedpersonen selv, og Boltie var en komplett idiot jeg mislikte omtrent fra første stund. Og skurken? Aner ikke helt hva han egentlig gjorde som gjorde ham til skurk. Kanskje bortsett fra det med dama til hovedpersonen, men hun dro da frivillig? Eller gikk jeg glipp av noe?

 

Terningkast 2

 

Jeg er så uenig med deg som det går ann å få blitt. Det er i Super man finner karakterer man blir glad i. De er mye mer menneskelig enn i Kick-Ass. En superheltfilm for oss som ikke liker superheltfilmer. Kick-Ass ble for glorete og urealisitisk, og jeg mislikte hun lille jenta i hovedrollen sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...