Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Snart er krigen over , kommet helt til 1944 jo :D

"helt forbanna mongo"

Minner meg om han derre tilbakestående på Åpen Post , "ti stille din kåte møkkakjerring !"

Ho ho :D

Ang Ledger.......Langella var vel like god som Skeletor ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En katt i Paris (Une vie de Chat) (2010)

Fin liten fransk animasjonfilm. Pent å se på, fin nattestemning over Paris gater. Liker man denne typen filmer må den sees.

katt.jpg?fef507

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Meget bra film som egner seg veldig godt for både barn og vokse. Fargene, bruken av lys og skygge som minner meg om film noir, herlig animasjon og tegninger (som er som tatt ret ut av en dyktig tiårings levende billedbok) og et veldig passende jazza soundtrack gjør dette til en film som egner seg bra for voksne. Historien er ikke unik på noen som helst måte, den er faktisk veldig standard, men alt det andre jeg nevner står for en stor, stor dose magi som jeg satt stor pris på. Jeg digga filmen som bare pokker!

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Ser fin ut. Det fikk forresten meg til å huske en film jeg så for mange år siden på video, en film der man fulgte en katts vandring gjennom alle slags hendelser. En ordentlig film altså. Kunne tenkt meg se den igjen. Tror det er den som heter "Cat's eye" fra 1985 men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Fletch Lever

Var en grei film som inholdt en del humor. Så var det sån at jeg ikke skjønnte allt som var morsomt da. Det var en enkel film som hadde en vanlig oppdikta handling, med en slags detektiv vri. Var bra nok, men ikke noe man må ha sett. Den var fra 1989 så var sikkert veldig bra til sin tid. Det står aldersgrense 11 år, men i dag hadde den nok vært maks 7 år på den. Om ikke fri for alle. Noen andre som har sett den?

6/10

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

End of Watch (2012)

En lite imponerende film synes jeg, var egentlig ikke spesielt underholdende å se på. Har sine spennende scener, men ikke annet enn hva man bør forvente fra hvilken som helst film.

4/10

Inglourious Basterds (2009)

Fantastisk bra film, utrolig spennende film fra start til slutt, en av de mest spennende filmene jeg har sett, jeg er veldig imponert, den er utrolig bra på mange måter.

Jeg må spesielt trekke opp karakteren/skuespilleren Christoph Waltz, gjør en fantastisk jobb i denne filmen.

Definitivt en av de beste filmene jeg har sett på lenge, om ikke noensinne.

9/10

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

PHONEbooth

Filmen handlet om en man som ikke er helt ærlig. Så blir han oppringt på åpen gate hvor han snakker i telefonkiosk. En person blir skutt av en sniper ved sidenav bua. Gjerningsmannen snakker nå med mannen i bua og forlanger forskjellige ting. Med mannen i sikte og klar for avtrekkning.

Noe uvanelig med filmen er at den hovedsaklig foergår på samme plassen.

5/10

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Wow skulle ikke nevnt Batman filmene , her ble det jo lang diskusjon.

Old Boy : en av mine topp 10 filmer sett den mange ganger,

Men andre gangen jeg så den var den best for da forstod jeg mere.

Musikken og kampene er bare helt rå og voksent. en film jeg aldri blir og glemme 9 av 10

(sjekk ut den amerikanske dubben og tøffe stemmer)

http://www.youtube.com/watch?v=1mbKjV5OChA

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...