Anonym259235 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Lenge siden jeg har sett Tropa de Elite nå, men husker den var veldig bra. Har kjøpt meg to-eren også nå, så må få sett begge snart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Funker bra å se begge back to back, da toeren fortsetter direkte fra enern. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ah, okei, bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Snart er krigen over , kommet helt til 1944 jo "helt forbanna mongo" Minner meg om han derre tilbakestående på Åpen Post , "ti stille din kåte møkkakjerring !" Ho ho Ang Ledger.......Langella var vel like god som Skeletor Endret 28. november 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvis du vil se flere Rio-filmer, sjekk ut Tropa de Elite 1+2. Dritbra politifilmer. De handler om spesialstyrkene som slåss mot dopdealingen i favelaene til hverdags. Skal sjekkes ut . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 City of God Handlingen i filmen foregår i favelaen i Rio. Veldig autentisk og realistisk film, med god historie. En av de bedre filmene jeg har sett. 9/10 Oppfølgeren City of Men skal også være brukbar,har ikke sett den selv enda. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) En katt i Paris (Une vie de Chat) (2010) Fin liten fransk animasjonfilm. Pent å se på, fin nattestemning over Paris gater. Liker man denne typen filmer må den sees. Endret 28. november 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ser ut som en søt film. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Meget bra film som egner seg veldig godt for både barn og vokse. Fargene, bruken av lys og skygge som minner meg om film noir, herlig animasjon og tegninger (som er som tatt ret ut av en dyktig tiårings levende billedbok) og et veldig passende jazza soundtrack gjør dette til en film som egner seg bra for voksne. Historien er ikke unik på noen som helst måte, den er faktisk veldig standard, men alt det andre jeg nevner står for en stor, stor dose magi som jeg satt stor pris på. Jeg digga filmen som bare pokker! Endret 28. november 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Heath Ledger gjorde en meget god jobb i andre filmer som også gjorde han kjent som en meget god skuespiller. Rollen i TDK var ikke den som gjorde mannen kjent og berømt. Endret 28. november 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ser fin ut. Det fikk forresten meg til å huske en film jeg så for mange år siden på video, en film der man fulgte en katts vandring gjennom alle slags hendelser. En ordentlig film altså. Kunne tenkt meg se den igjen. Tror det er den som heter "Cat's eye" fra 1985 men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Fletch Lever Var en grei film som inholdt en del humor. Så var det sån at jeg ikke skjønnte allt som var morsomt da. Det var en enkel film som hadde en vanlig oppdikta handling, med en slags detektiv vri. Var bra nok, men ikke noe man må ha sett. Den var fra 1989 så var sikkert veldig bra til sin tid. Det står aldersgrense 11 år, men i dag hadde den nok vært maks 7 år på den. Om ikke fri for alle. Noen andre som har sett den? 6/10 Endret 29. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Lawless (2012) Bra underholding. Bra skuespill av spesielt oldman,hardy og pearce 7/10 (svak 7'er) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) End of Watch (2012) En lite imponerende film synes jeg, var egentlig ikke spesielt underholdende å se på. Har sine spennende scener, men ikke annet enn hva man bør forvente fra hvilken som helst film. 4/10 Inglourious Basterds (2009) Fantastisk bra film, utrolig spennende film fra start til slutt, en av de mest spennende filmene jeg har sett, jeg er veldig imponert, den er utrolig bra på mange måter. Jeg må spesielt trekke opp karakteren/skuespilleren Christoph Waltz, gjør en fantastisk jobb i denne filmen. Definitivt en av de beste filmene jeg har sett på lenge, om ikke noensinne. 9/10 Endret 29. november 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) PHONEbooth Filmen handlet om en man som ikke er helt ærlig. Så blir han oppringt på åpen gate hvor han snakker i telefonkiosk. En person blir skutt av en sniper ved sidenav bua. Gjerningsmannen snakker nå med mannen i bua og forlanger forskjellige ting. Med mannen i sikte og klar for avtrekkning. Noe uvanelig med filmen er at den hovedsaklig foergår på samme plassen. 5/10 Endret 29. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 En del år siden jeg så Phonebooth, men jeg husker den som jævlig kul. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Samme som deg, lenge siden nå, men husker jeg også synes den var fet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Må legge meg på den. Må nesten gjøre et gjensyn og se om jeg liker den like godt nå som da jeg var 13 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Wow skulle ikke nevnt Batman filmene , her ble det jo lang diskusjon. Old Boy : en av mine topp 10 filmer sett den mange ganger, Men andre gangen jeg så den var den best for da forstod jeg mere. Musikken og kampene er bare helt rå og voksent. en film jeg aldri blir og glemme 9 av 10 (sjekk ut den amerikanske dubben og tøffe stemmer) http://www.youtube.com/watch?v=1mbKjV5OChA Endret 29. november 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå