Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Så folk klikker hvis man har en feil mening?

Nei, men visse folk, sånne som meg og andre hyggelige folk, liker å opplyse folk og komme med fasiten, vøtt. Om noen tror at 2 + 2 = 5 er det greit å opplyse dem om at det faktisk er feil, og da vet de det til seinere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er man ny her pga man bruker smileys?

Så folk klikker hvis man har en feil mening?

Det er ofte en god indikator, haha. Hvis jeg leser noen av de første postene jeg selv skrev, så er det minimum en smiley per setning. Det er kult og fancy i starten, men etter hvert blir det bare i veien for meningene man prøver å komme med, IMO.

Men ja, folk klikker. Absolutt.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Taken II.

Litt vanskelig å bedømme en film på kino.(savner muligheten stoppe og repetere noen scener). men den virket brukbar med mye handling.

Mangler kanskje litt for å nå helt opp til den første. Men den kan nok anbefales, spesielt om man likte kampscenene i førsten.

Ser ut som Liam Neeson har blitt en slags Norris/Seagal arvtager :list_item:

7/10

Lenke til kommentar

Eneste som trekker ned ett poeng på den orginale er

at han har ingen problem med å kjøre bil etter at han har rømt fra sykehuset, ''Maybe someone around here gave him lessons!'' er forklaringen, litt weird siden det er et mentalsykehus.

At Zombie tok vekk denne delen gjorde meg ingenting. Halloween 2 er også rimelig bra, orginalen that is.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...