Carl M Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 - Et Kongerike For En Lama(The emperors New Groove) Disney Happyness!" Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Thumb Wars, igjen. Morsom, morsom, morsom. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Eternal Sunshine Of The Spotless Mind Tror jeg må se den en gang til, med tekst for å forstå litt mer av filmen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 De første 40 minuttene (til Vietnam) av Full metal jacket sammen med lillesøstra mi... Jeg tror hun ble litt sjokkert, men at hun likte den. På tide at hun begynner å se ordentlig film. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Misery - absolutt en av de bedre filmatiseringene av Stephen Kings arbeid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 12 Angry Men They don't make 'em like they used to. Hvordan klarer man å få 12 mennesker og et rom til å bli en av de mest spennende og underholdene filmene du noengang vil se? Henry Fonda er overlegen, de andre 11 er knakende god de òg. Rett og slett en god film med en god moral. Det var noen ting jeg ikke likte som jeg valgte å overse fordi jeg ikke ville ødelegge filmen over trivielle saker, f eks hvor bra alt stemte (at Juror #5 (eller var det 6?) hadde vært på kino den uken, at en av de tilfeldigvis kjente til hvordan en kniv håndteres, osv). Det passet for bra sammen og der forsvant litt av realismen, men dialogen var enestående og prestasjonene av en annen verden. 9/10 Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Pirates of the caribbean. Helt ok underholdning. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 fellowship of the ring på tv'en i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) American Splendor - Vanvittig kul stil, konge skuespill og beint fram en nytelse. Confidence - Alle lurer alle, Elmore Leonard-stil. Begynner å bli litt lei av disse filmene nå. Ble forøvrig nettopp gjort oppmerksom på at mange poster bare titlene på filmene de har sett uten å legge ved noen ord (blant annet meg selv ), så la oss prøve å gi en anmeldelse i form av en linje eller to, ellers mister denne tråden sin mening. Endret 10. januar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Ble forøvrig nettopp gjort oppmerksom på at mange poster bare titlene på filmene de har sett uten å legge ved noen ord (blant annet meg selv ), så la oss prøve å gi en anmeldelse i form av en linje eller to, ellers mister denne tråden sin mening. Kanskje en link til filmen pa us.imdb.com ogsa? Jeg personlig foretrekker a gjore det sånn, selv om det ikke er alltid jeg gidder... Edit: Misery - absolutt en av de bedre filmatiseringene av Stephen Kings arbeid. Et prakteksempel... Endret 11. januar 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 The Killer - Chow Yun-Fat med uendelige kuler, litt tåpelig historie, mafiabosser som kjører i Volvo'er, og en del cheesy linjer. Men underholdene nonetheless. 6/10 Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ladder 49 - Helt grei amerikansk underholding. Litt kjedelig og dratt ut.. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Russ Meyers Faster Pussycat! Kill! Kill! Joda, fin film du. Endret 11. januar 2005 av diskvask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Russ Meyers Faster Pussycat! Kill! Kill! Så ble vi nettopp enige om at vi skulle ytre vårs mening om filmen. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sjakalen med Bruce Willis og Richard Gere. Bruce spiller en badass leiemorder som konstant skifter identitet, skjulested og kun er kjent som den mystiske Sjakalen. Grei underholdning 6\10 12 Angry Men Så remaken på tv for noen uker siden, likte den godt må få sett orginalen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Modern Times - meget festelig visuell komikk. Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 National Treasure. Morsomt! Post nr 100! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 The Village Jeg har virkelig sansen for Shyamalans filmer. The Village er både engasjerende, spennende og har karakterer man virkelig bryr seg om. Flotte prestasjoner av skuespillerne, spesielt fra William Hurt og Adrien Brody. Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Såg på søndag på TV2 LOTR FOTR. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Så Misery - kidnappet på NRK2 i går kveld. Syke syke kvinnemenneske, filmen var ganske bra den 5/6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå