Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12 Angry Men

They don't make 'em like they used to. Hvordan klarer man å få 12 mennesker og et rom til å bli en av de mest spennende og underholdene filmene du noengang vil se? Henry Fonda er overlegen, de andre 11 er knakende god de òg. Rett og slett en god film med en god moral. Det var noen ting jeg ikke likte som jeg valgte å overse fordi jeg ikke ville ødelegge filmen over trivielle saker, f eks hvor bra alt stemte (at Juror #5 (eller var det 6?) hadde vært på kino den uken, at en av de tilfeldigvis kjente til hvordan en kniv håndteres, osv). Det passet for bra sammen og der forsvant litt av realismen, men dialogen var enestående og prestasjonene av en annen verden.

9/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

American Splendor - Vanvittig kul stil, konge skuespill og beint fram en nytelse.

 

Confidence - Alle lurer alle, Elmore Leonard-stil. Begynner å bli litt lei av disse filmene nå.

 

Ble forøvrig nettopp gjort oppmerksom på at mange poster bare titlene på filmene de har sett uten å legge ved noen ord (blant annet meg selv :blush:), så la oss prøve å gi en anmeldelse i form av en linje eller to, ellers mister denne tråden sin mening.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Ble forøvrig nettopp gjort oppmerksom på at mange poster bare titlene på filmene de har sett uten å legge ved noen ord (blant annet meg selv :blush:), så la oss prøve å gi en anmeldelse i form av en linje eller to, ellers mister denne tråden sin mening.

Kanskje en link til filmen pa us.imdb.com ogsa? Jeg personlig foretrekker a gjore det sånn, selv om det ikke er alltid jeg gidder...

 

Edit:

Misery - absolutt en av de bedre filmatiseringene av Stephen Kings arbeid.

Et prakteksempel... :thumbup:

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...