Schneiderlin Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Eneste positive i denne var Creedence Clearwater Revival. Stay away - 2/10. Enhver film som bruker et eller annet fra CCR fortjener minst 5/10, for så bra er faktisk CCR. Den sangen har allerede blitt brukt i slutten og rulleteksten til Die Hard 4, så ikke engang det er originalt Endret 15. september 2012 av Cortese Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Men det er CCR, et av tidenes feteste band. Da er det suverent uansett hvor mange ganger den har blit brukt! Selv Transformers-filmene hadde blitt fete om de hadde tatt i bruk latterlig mye CCR i filmene. Endret 15. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Men det er CCR, et av tidenes feteste band. Da er det suverent uansett hvor mange ganger den har blit brukt! Selv Transformers-filmene hadde blitt fete om de hadde tatt i bruk latterlig mye CCR i filmene. Ser den. Alltid et pluss når CCR sanger dukker opp i filmer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Taken Vet ikke helt hvorfor jeg får lyst se denne på nytt og nytt. Med Liam Nelson og litt rart sånn, men det virker som en veldig bra film. Oppfølger rett rundt hjørnet ser jeg med god kritikk sålangt. Ja dattera var dum, men venninden var jo enda dummere da Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Taken er en knall film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 The Dark Knight Rises er en sinnssyk kul film! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ditto Delta Force Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Chuck sin beste! Jeg vil også ha motorsykkel med rakettkaster og maskingevær innebygd. OG Steve James, sidekicken fra American Ninja-filmene. Endret 16. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Mongol: The Rise of Genghis Khan (2007) Fin den. Visste ikke om den engang før jeg såg den på biblioteket i går. 7.3/10 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Hot Rod (2007) Ganske teit og rar film, men fortsatt morsom. Verdt å se! Endret 16. september 2012 av Banksy 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Generation Kill Latterlig phet miniserie, 5 episoder inn vurderer jeg å prøve og krangle meg inn i militæret ASAP. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Generation Kill Det må jeg få sett snart! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Iraks Full Metal Jacket i mine øyne. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kon-Tiki 2012 Sitter igjen med en følelse av at den mangler noe ekstra. Det flyter (bokstavelig talt) egentlig bare greit avgårde. Spenningskurvene når aldri noen topper. Ting skjer på en måte bare. Syntes også at avslutningen var litt antiklimaks. For all del, ikke en dårlig film. Jeg følte meg underholdt og jeg begynte å bla i boka til Heyerdahl da jeg kom hjem. Og det er et godt tegn, at en film får meg til å sjekke ut mer. Tror jeg skal få lest boka i løpet av høsten. Samme inspirasjon fikk jeg når jeg så en film om Baader-meinhof for noen uker siden. Men som sagt klarer filmen aldri å engasjere helt og den klarer ikke å ta det ekstra steget for å bli en skikkelig god film. Gustav Skarsgård gjør etter min mening den beste skuespillerprestasjonen som Bengt Danielsson, selv om ingen av de andre gjør seg bort. Norsk film trenger kanskje såpass "store" filmer, men skulle ønske de hadde vært bedre. 6,5/10 Wimbledon 2004 En enkel og grei romantisk komedie. Egentlig ikke noe mer eller mindre. Flere biroller er gode, spesielt James McAvoy som hovedpersonens bror. Har alltid hatt sansen for Kirsten Dunst, kanskje ikke skuespillermessig men dog. Ikke noe å hoppe i taket for, eller å reise seg opp fra sofaen/stolen for heller. Er den verdt å se? Tja, vanskelig å si. Det gjør vel ingenting, men ikke noe jeg ville ha planlagt eller brukt penger på. 5/10 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jack and Jill auda, auda, auda.. og dette har de fått med Al Pacino på... Tris, trist, trist :nei2: http://www.imdb.com/title/tt0810913/ 2/10 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Forventer du egentlig en BRA sandler-film? Og hvertfall når han spiller 2 hovedroller? Blir som å forvente at Double Impact skulle være bra fordi Van Damme spiller både seg selv og tvillingen sin. Endret 17. september 2012 av Bytex 3 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Forventer du egentlig en BRA sandler-film? Og hvertfall når han spiller 2 hovedroller? Nei, forventet ikke stort. Var gratis film, så da ble den startet.. men det kostet sjelen dyrt.. svær dyrt Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Mr. Nobody En av de beste filmene jeg har sett noensinne. Utrolig vakker og gjennomført film. Jeg kan nesten ikke tro at denne filmen ikke er mer kjent og roset enn det den er. Filmen handler hovedsaklig om hvordan de valgene man tar påvirker livet, og drar inn massevis av filosofi og fysikk uten at det virker noe som helst overfladisk eller tvungent. 10/10 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Generation Kill Latterlig phet miniserie, 5 episoder inn vurderer jeg å prøve og krangle meg inn i militæret ASAP. Det beste med Kill er sangene. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Step Brothers (2008) Teit tema, men morsom! Absolutt verdt å se i hvert fall. Endret 18. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå