MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Skredderen i Panama. Den filmen liker jeg. Den er i samme kategori som Eventyreren Thomas Crown som jeg liker veldig godt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Proof of live. digger den filmen, den føles realsitisk ut.. pluss at det er kult at Russell Crowe bruker DMP cammo siden han er britte, mens de andre bruke US woodland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Etter å ha sett denne filmen, så vil jeg nesten kalle Gary Busey min favorittskuespiller. Men bare nesten Er det han som ikke er helt god i hodet nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Proof of live. digger den filmen, den føles realsitisk ut.. pluss at det er kult at Russell Crowe bruker DMP cammo siden han er britte, mens de andre bruke US woodland God film Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så spirited away i dag for første gang. Fantastisk anime. Personlig liker jeg vanligvis bedre de med litt action, men jeg satt og storkoste meg med denne. Er en grunn til at den har fått så mye god kritikk og vunnet oscar ja.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så "Das Boot" (uncut). 4 timer og 42 timer med film - KUN spenningsmomenter og utrolige scener. De som ikke har sett den: SE DEN! Min andre sekser noensinne gitt til en film. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så akkurat, Ringenes herre - ringenes brorskap på tv Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ringenes Herre - Ringens Brorskap 9/10 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så også ringenes herre på tv. Utrolig bra stemmninger i den filmen, var bedre nå enn første gang jeg så den. SAW - Likte den veldig godt. Utrolg bra ideer og veldig bra stemmning i filmen, akkurat slik en thriller/grøsser skal være. Annbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Skateee Skrevet 09/01/2005 : 22:02School of rock hos en kamerat. Morsom film uten det store, blir aldri en topp film og hovedpersonen som jeg ikke husker hva heter gjør en stor opptreden! Hovedpersonen er Jack Black.... og han er utrolig bra i denne filmen EDIT: ble noe feil med qoute her... Endret 10. januar 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Coffee and Cigarettes - var ikke før jeg var vitne til et program om hjertetransplantasjon minutter etterpå at jeg bestemte meg for å ikke å begynne å røyke. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Cradle 2 the Grave... Jet Li er tøff, og det er tøffingfilmer også. Derfor likte jeg denne pizzaspise-drite-i-film-etter-mat-men-fin-så-lenge-den-holder-på filmen her! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Pablo Fransisco - Bits and Pieces. Kongestandup: 9/10 Ohh den har eg men har ikke sett den enda. Igår og idag så eg en del filmer på lerret her og har faktisk hodepine nå. Disse filmene så eg: -Final fantasy 4/6 -The butterfly effect (så den igjen med noen venner) 5/6 -Saving private ryan ( ) 6/6 -Black hawk down 5/6 -Den filmen som gikk på nrk1 isted med meg ryan og rusell crowe 4/6 -School of rock 5/6 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Skredderen i Panama: likte den ikke Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Så mesteparten av Ben Hur. Liker historier fra Romerriket og synes det er en bra film. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Proof of live. digger den filmen, den føles realsitisk ut.. pluss at det er kult at Russell Crowe bruker DMP cammo siden han er britte, mens de andre bruke US woodland Ja, stillig! Det var overraskende mye som var realistisk i den filmen. Og Crowe fremtrer som svært profesjonell i rollen. (I tillegg var det gøyalt at de brukte Para-varianten av M249'en. Fikk med noen fete skytescener med den...) 5/6. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Full Metal Jacket - herlige personskildringer og kampsekvenser. Særdeles dristig slutt. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 The Missing var den jeg sist så. Så den faktisk med foreldrene mine (for en gangs skyld) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 The Grudge. Ble så veldig skremt!! Første gangen jeg ser en skrekk film på kino Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 The Missing var den jeg sist så.Så den faktisk med foreldrene mine (for en gangs skyld) Såg The Missing med noen veninner, fikk dessverre ikkje med meg de første 25 min, men retsne av fimen var veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå