Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Paycheck Paychecken var tydeligvis det eneste Uma tenkte på da hun tok rollen; for en latterlig dårlig idé. Denne rip-offen er 1000 ganger verre enn I, Robot. 1/6 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Wo Hu Cang Long aka Crouching Tiger, Hidden Dragon En film jeg hadde planlagt å se siden den kom ut, men som jeg aldri har tatt meg tid til å se. Men nå fikk jeg da til å se den. Og jeg ble egentlig ikke veldig imponert. Flott og se på er den, men som Hero blir det bare dumt når folkene springer rundt på vannet og hopper rundt i tretoppene. Nei, jeg fortrekker litt skikkelig action hvor folk dør, ikke uendelige kamper oppi i tretoppene der man dasker hverandre med sverdene sine. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Statement, ganske bra Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Rock Beste action filmen jeg har sett!! Elsker themet Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Mean Girls. Lindsay Lohan er skikkelig nice Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Looney Tunes: Back In Action. Var morsomt å se Snurre og Daffy igjen, og filmen var ganske underholdende. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 He got game. Veldig god film. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 House of flying daggers - en av Andy Laus dårligste filmer, synes den prøvde å være altfor dyp og meningsfull, noe som ble bare irriterende etterhvert. Greie skuespillere og fine slåsscener. 5.5/10 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 om ett par timer så var det 'the grudge' Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 James Bond - Die Another Day God/grei film det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The girl next door. Sitter å ser på den nå. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Sixth Sense - imponerende rolletolkninger. Spennende og reflektert historie. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så Garden State på fredag, og synes denne var nokså bra Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Blade: trinity, stilig den.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Cellular. Ganske grei underholdning. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Executioners of Shaolin - Savnet mer av Gordon Liu, og litt mer humor - 8/10 Big Wednesday - Etter å ha sett denne filmen, så vil jeg nesten kalle Gary Busey min favorittskuespiller. Men bare nesten - 8/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Matchstick Men. Ganske god con-film, med nice musikk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Salò o le 120 giornate de Sodoma Jeg har rett og slett ikke ord... Jeg både elsker og hater denne filmen. Fy faen... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 national treasure. kom hjem fra kinoen for et kvarter siden, var grei film men litt kjedelig Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 School of rock hos en kamerat. Morsom film uten det store, blir aldri en topp film og hovedpersonen som jeg ikke husker hva heter gjør en stor opptreden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå