""" Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull er dritknall, selv om det er veldig langt opp til de tre første. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Du så scenen med kjøleskapet? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Der har vi forklaringen. Så du den scenen ville du ikke likt den filmen i det hele tatt. Så var det å unngå å legge merke til Shia LeBløff gjennom hele filmen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Istid 3......4.5/6 , helt klart en forbedring over 2-ern. Kult med dinosaurer , hvem bryr seg om autentisitet......de hadde jo til og med pirajaer i #2 Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 The Brotherhood of War / Tae Guk Gi (2004) Jeg vil ikke si skrive en hel anmeldelse nå, har det litt travelt. Har sett den 3 ganger nå og den er tidenes BESTE krigsfilm. Handler om Sør-Nord korea krigen hvor 2 brødre blir ufrivillig tatt inn til militæret og tvunget til å krige og drepe kommunister. Denne slår Saving Private Ryan og alle andre krigsfilmer lett. EN soleklar 10'er av meg! Jeg anbefaler absolutt alle å se denne filmen her. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Taegukgi Hwinallimyo (2004) Koreakrigen kalles den glemte krigen, og med rette, for hadde det ikke vært for M*A*S*H ville knapt noen i vesten ha hørt om den engang. Det er et forfriskende forandring i tema, og gjør første akt, hvor man får et innblikk i hvordan utbruddet av krigen påvirker de to brødrene man følger samt familien deres, mye mer interessant enn den har noe rett til å være; for det er dessverre bare teknisk denne filmen gjør noe som helst riktig. Etter at scenen er satt er resten av filmen bare en rekke actionscener sporadisk avbrutt av en rekke klisjeer, uten en original tanke i sikte. Den unike situasjonen soldatene på begge sider er i - landmenn tvunget i krig mot hverandre over ideologier de fleste ikke bryr seg det spor om - ofres ikke en tanke, og nord-koreanerne blir fremstilt som lite annet enn skyteskiver. Det veksles bare mellom to modus: blodbad og sentimental smørje. Til og med musikken er overbærende forutsigbar. 2/5 Endret 22. juni 2012 av Lord Britishface 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Nei, jeg hoppet over den. Hvorfor? Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvorfor? Tror du jeg var blodseriøs? Heh. Har selvfølgelig sett hele filmen fra start til slutt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Nja, etter å ha sett den ville vi alle ha forstått om du virkelig hadde hoppet over den scenen. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Taegukgi Hwinallimyo (2004) Koreakrigen kalles den glemte krigen, og med rette, for hadde det ikke vært for M*A*S*H ville knapt noen i vesten ha hørt om den engang. Det er et forfriskende forandring i tema, og gjør første akt, hvor man får et innblikk i hvordan utbruddet av krigen påvirker de to brødrene man følger samt familien deres, mye mer interessant enn den har noe rett til å være; for det er dessverre bare teknisk denne filmen gjør noe som helst riktig. Etter at scenen er satt er resten av filmen bare en rekke actionscener sporadisk avbrutt av en rekke klisjeer, uten en original tanke i sikte. Den unike situasjonen soldatene på begge sider er i - landmenn tvunget i krig mot hverandre over ideologier de fleste ikke bryr seg det spor om - ofres ikke en tanke, og nord-koreanerne blir fremstilt som lite annet enn skyteskiver. Det veksles bare mellom to modus: blodbad og sentimental smørje. Til og med musikken er overbærende forutsigbar. 2/5 Veldig uenig der. Musikken er fantasisk, historien er bra og veldig sterk slutt. Glimrende film. Film anmeldelse Filmen med engelsk undertekst på YT. Endret 22. juni 2012 av Aladeen Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Project X Har ikke ord. 11/10 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Gan Torino Har sikkert anmeldt den før (kanskje flere ganger), men den filmen er et unikum og kan ikke anbefales nok. Er på min topp 3 liste Clintern er ikke så lite genial, men eplet faller som kjent ikke langt fra stammen. 9/10 1 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 The Hitchhiker's Guide to the Galaxy Engelsk/amerikansk film basert på den mye bedre boken. Spesialeffektene og kostymene er mildt sagt elendige og det eneste som redder filmen er relativt kjente og gode skuespillere som f. eks Zoe Deschanel. Anbefales ikke. 2/10 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Project X Har ikke ord. 11/10 Veldig uenig. Project X En amerikansk high school film som baserer seg på at tre gutter skal ha en hjemme alene-fest. Er et par gullkorn her og der, men utenom det er ikke filmen veldig bra. De har dog gjort et godt musikkvalg som redder filmen veldig godt. 6/10 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 The Hitchhiker's Guide to the Galaxy Engelsk/amerikansk film basert på den mye bedre boken. Spesialeffektene og kostymene er mildt sagt elendige og det eneste som redder filmen er relativt kjente og gode skuespillere som f. eks Zoe Deschanel. Anbefales ikke. 2/10 Du må se tv-serien fra 80-tallet. Mye bedre enn filmen. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 The Hitchhiker's Guide to the Galaxy Engelsk/amerikansk film basert på den mye bedre boken. Spesialeffektene og kostymene er mildt sagt elendige og det eneste som redder filmen er relativt kjente og gode skuespillere som f. eks Zoe Deschanel. Anbefales ikke. 2/10 Du må se tv-serien fra 80-tallet. Mye bedre enn filmen. Enig! Men jeg liker filmen godt også, men den når ikke opp til tv-serien. Fantastisk serie! 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Project X Har ikke ord. 11/10 Veldig uenig. Project X En amerikansk high school film som baserer seg på at tre gutter skal ha en hjemme alene-fest. Er et par gullkorn her og der, men utenom det er ikke filmen veldig bra. De har dog gjort et godt musikkvalg som redder filmen veldig godt. 6/10 Then we agree to disagree Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Eller les bøkene. Har gjort begge deler, og jeg må innrømme jeg liker filmen godt. AtW Endret 23. juni 2012 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå