Primer4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Underworld, Awakening Grei hjernedød vampyr-action, liker universet og at filmene har hoppet litt mellom nåtid og 1000ish år siden. Får 4/6 Endret 29. mai 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Robert Downey Jr Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Dog Pound; Ganske så bra film som forgår i et amerikansk fengsel. Tre ungdommer blir dømt og kommer i fengsel. Når de kommer blir de møtt av tøffinger som skal alltid ha bråk. Film som er verdt å se, men slutten er så idiotisk at jeg kan dessverre gi filmen mer enn 5/10. Hvis dere er interessert i amerikansk fengsel osv. burde dere se på den! Lebanon; Uffameg. Så dårlig film. Var borte og leide denne filmen pga. det stod at den fikk 5 og 6 terningkast fra alle sosiale medier (VG, DB osv.). Jeg setter på filmen og blir sjokkert over hvordan de kan gi filmen terningkast 5 og 6. Handlingen er slik; Alt foregår inn i en tanks (vet ikke åssen man staver det) og det er 3-4 stykker i den. En sitter og styrer et av våpenene og kikker hva som foregår rundt seg. Han er også veldig redd for å skyte. Filmen var såpass dårlig at jeg (og en venn) spyttet på DVD'en før vi leverte den. Karakter? 1/10 Captain America: The First Avengeer; Filmen handler om hvordan Captain America "ble" til. Han var en liten dverg som ble dobbelt så større og sterkere. Han får drakt og en skjold som er laget av en spesiell type som det ikke fins av lenger (alt det som var igjen ble brukt på skjoldet). Skjoldet hans er utrolig sterk og tre ganger så lettere enn stål. Filmen skjer under 2-verdenskrig der en med navnet Schmidt (husker ikke hvordan man staver det) og hans "organisasjon" som da heter Hydra prøver å ta over verden. Filmen er god og skuespillerene gjør jobben sin. Anbefales på det sterkeste! 8/10 Endret 29. mai 2012 av Robert Downey Jr Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 29. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2012 Filmen var såpass dårlig at jeg (og en venn) spyttet på DVD'en før vi leverte den. He he he. Veldig voksent og kult gjort. 15 Lenke til kommentar
Robert Downey Jr Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Filmen var såpass dårlig at jeg (og en venn) spyttet på DVD'en før vi leverte den. He he he. Veldig voksent og kult gjort. Er egentlig ikke så barnslig, men når jeg har sett på over 500 filmer og den er den verste av alle, så er det ikke rart jeg blir sur. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 29. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2012 "Er egentlig ikke så barnslig"? Tull og tøys. Når du faktisk spytter på en DVD fordi du ikke likte den er du så barnslig. Pinlig! 13 Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 jeg så også på filmen og syns ikke den var så bra som alle skal ha det til og ble ganske sur fordi jeg brukte nesten 120 kroner på den og den var så dårlig Lenke til kommentar
Robert Downey Jr Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 "Er egentlig ikke så barnslig"? Tull og tøys. Når du faktisk spytter på en DVD fordi du ikke likte den er du så barnslig. Pinlig! Okey, okey. Jeg er barnslig, fornøyd nå? Plager det deg at jeg spyttet på en DVD? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Den kjempestore bjørnen Så ut til å være en grei film, men jeg synes den hadde alt for liten aldersgrense. Med stygge ord, blod og delvis vold synes jeg det blir for drøyt å ha 7 årsgrense. Handler om en gutt og hans søster som drar til sin farfar langt ute i skogen. Der finner de en kjempestor bjørn, og en jeger som gjerne vil drepe den. Terningskast 1 fra meg. Endret 29. mai 2012 av Spritty Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 29. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2012 Plager det deg at jeg spyttet på en DVD? Ja. Om du hadde syttet på en DVD du eier er jo det en helt grei sak, men å spytte på noe du har lånt? For en mongoloid oppførsel. Hadde faen meg fortjent å blitt bitchslappet til helvete og tilbake. Heia, hadet. 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Du spytter ikke ''bare'' på en dvd, men en hel industri. Utleie-industrien er på god vei til å dø ut(pga nedlastning mm). Lov å prøve å holde seg respektabel, du kunne likegreit spyttet på tenåringen i kassa. Endret 29. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 La oss nå ikke gå off-topic. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 War horse Joda dama likte den veldig godt, jeg likte den også. Men det er veldig spekulativt forhold til følelser. Hesten blir personisert litt som Herbie, synes det var litt barnslig til tider. Hesten får en venn, hesten blir glad, hesten lærer seg triks. Feks.. Men det er en veldig bra film, skuespillerne fungerer bra, men filmen er kanskje litt lang? Gir den terningkast 5 av 6. The Darkest Hour Dette er skikkelig B-film, mye klisjeer, og sikkert veldig billig å lage en b-film scifi med usynlige fiender. For min del var det bra underholdning, helt grei... Terningkast 3 av 6 MI Ghost Protocol. Jeg synes alltid MI filmene er underholdende, jeg foretrekker MI filmene før James Bond. Vet ikke helt hva jeg skal si om handlingen, synes enkelte karakterer passet litt feil inn i handlingen. Men ellers var det mye tjo og hei, moro med magneter, klatring på skyskrapere og i det hele tatt god actionunderholdning og mye liv i hjemmekinoen. Terningkast 4 av 6 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Schmidt (husker ikke hvordan man staver det) Agent Smith. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Pleier å spytte på alle DVDer jeg gir under 6/10. 6 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (...) Alt foregår inn i en tanks (vet ikke åssen man staver det)(...) "Tanks" staves S-T-R-I-D-S-V-O-G-N. 6 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Så the boy in the striped pyjamas, har faktisk ikke sett den før. Brutal film, anbefales. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (...) Alt foregår inn i en tanks (vet ikke åssen man staver det)(...) "Tanks" staves S-T-R-I-D-S-V-O-G-N. Eller Tank Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Nei, en tank er noe du har vann/væske i. 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det var gøyere før i tiden, da man kunne ta opp crocodile hunter over de dårlige vhs-filmene man leide Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Så the boy in the striped pyjamas, har faktisk ikke sett den før. Brutal film, anbefales. Ja, veldig god film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå