Mala Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Motorsag Massakren(nye versjonen) igjen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) National treasure. Jeg trodde ikke den sklle være noe sæerlig, men jeg ble veldig positivt overrasket. Drit i at den er like sannsynlig som "The da vinci code," og ta den for å være den eventyrfilmen den er. Fornøyelig! Endret 8. januar 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Eye. Litt vel sukkersøt mot slutten, men ellers en veldig god grøsser Scena med gamla på sykehuset var jævlig ekkel Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 National Treasure. Sier meg enig med det G2Petter sier over. Skjønner ikke at f.eks. VG gir den en treer. Lite sannsynlig kanksje, men super underholdning. Jeg ville gitt den en svak femmer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Das Boot. Den var mye bedre enn jeg husket, så det var et hyggelig gjensyn Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 2 Fast 2 Furious Er det noe som appelerer lite til meg, så er det animerte biljakter. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Prince of Darkness - 6/10 Dark Water - 8/10 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Snake Eyes - helt ok film.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The butterfly effect!! Dritt bra film! Faktisk en av de beste filmer eg har sett i den siste tiden. Går så langt som 5/6!! helt enig Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Napoleon Dynamite Fikk ikke så mye med meg(resten av gjengen spilte Risk), men om det jeg fikk med meg har jeg bare en ting å si --> Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Anacondas - The Hunt for the Blood Orchid Kjedelig film, eneste positive med filmen var slangene som virket forholdsvis troverdige. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dark Fury, animasjons film med Riddick. et mellomledd mellom pitch black og riddick filmen. Med vin diesel som stemme. tøff film, men litt overasket og skuffte over at den bare varte litt over en halvtime. Kjøpte fra play.com for £5.99. Må vel komplettere samlingen med riddick filmen senere når prisen er gunstig Lenke til kommentar
dmx Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) The Up In Smoke Tour. og det er ikke første gang jeg ser den.. Endret 9. januar 2005 av dmx Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Stripes under Blackpool Lights Jeg ser den igjen imorgen, for en digg opplevelse. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 National Treasure Helt ok film, har sett så mye mye dårligre filmer før så denne har bestått. Bra action om man ser bort ifra alt som ikke er for usaklig. 4/6 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Grudge. Sinnsykt scary film. Anbefales til alle (bortsett fra svake sinn Noen som så premieren på fredag (Colosseum, Oslo)? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Reservoir Dog's... lol Buscemi er idolet mitt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Grudge. Sinnsykt scary film. Anbefales til alle (bortsett fra svake sinn Noen som så premieren på fredag (Colosseum, Oslo)? Gleder meg sykt til den filmen, men må nok vente litt før den kommer til lille Odda Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Da så jeg nettopp på Beverly Hills Purk 3! Eddie Murphy er genialt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Boondocks saints - 8/10 Har faktisk ikke sett denne før. Men den falt absolutt i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå