MrL Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Carnage (2011) Dette er en av de sære, oppskrytte filmene laget for sære mennesker, og som flertallet av oss dødelige vil finne alt for kjedelig. Det sier seg selv når hele filmen foregår på et sted/rom, at det må et utrolig godt manus til. Og det hele kan egentlig beskrives som å kjøre berg og dalbane, man står lenge i en kø for å gjøre noe morro som går fort over. Sånn er det med filmen også, det er øyeblikk som gir deg energi til å holde ut til neste øyeblikk kommer. Noen av øyeblikkene er ganske morsomme, men på en annen side blir man sliten i mellom, og mye blir fort tørt. Personlig har jeg lite til overs for slike filmer, selvom kritikere vil kalle stemningen "magisk", vil de fleste ikke holde ut. Som sagt, disse små øyeblikkene gjorde filmen bare akkurat verdt å se, den går fra å være kjedelig til bedre, men så langt ifra bra nok. 4/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Blade spares none 4.5/6 Klassisk sverdfilm med Nora Miao og James Tien (kjent fra Bruce Lee filmene).....uvanlig å se Miao som heltinne. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 The Avengers 3D; Utrolig bra og underholdende film, der superhelter fra til og med en annen verden kommer for å stoppe Loke og hæren hans. Utrolig morsom film var det også, så filmen er en blanding av komedie og action. Anbefales p det sterkeste. NB; Anbefaler på det sterkeste å se på filmene Thor, Captain America; The First Avenger og kanskje andre Marvel filmer før dere ser på den. Tro meg, da skjønner dere mye mer av filmen The Avengers. 9/10 Paul; Film som handler om en koselig "alien" som får god forhold til menneskene. Veldig mye komedie og noen action scener. 6/10 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Man bør kanskje også ha sett Iron Man 1 og 2, og (til en viss grad) Hulk-filmene? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg klarte meg fint med bare Thor og Captain America; The First Avenger. Så det er et minimum for meg.. Kan selvsagt se på Iron Man 1/2 og "hulk" filmene, men det bestemmer du/dere. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Med tanke på at Iron Man-filmene er direkte koblet til Avengers-filmen synes jeg bare det er rart du ikke mener de er like "viktige" som Cap America og Thor. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Noe sjans Spiderman joiner neste Avengers film tru? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tja, The Amazing Spider-Man 2 har premiere i 2014, så du skal ikke se bort fra det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Håpe han har lik humor som i den nye serien Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Noe sjans Spiderman joiner neste Avengers film tru? Når Marvel får rettighetene tilbake (Dvs når Sony ikke tror de kan tjene penger på Spider-Man lenger). The Avengers Tidvis morsom, men lite spennende og umbisiøs. Jeg kjedet meg ikke, men filmen gav meg svært lite i det hele tatt. 6/10 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Noe sjans Spiderman joiner neste Avengers film tru? Når Marvel får rettighetene tilbake (Dvs når Sony ikke tror de kan tjene penger på Spider-Man lenger). Leonard Nemoy pensjonerte seg og sluttet som skuespiller, men han har likevel stemmen i Zambezia (animasjonsfilm) og vil sannsynligvis ha en cameo i Star Trek 2. Spider-man kan fort dukke opp i Avengers 2. Det er bare å gi de som eier rettighetene litt penger eller en del royalties, så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Større sjanse at Batman dukker opp i Avengers 2 enn Spiderman. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 And that's the truth, 'cause Stone Cold Danielzu said so! Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er fordi Sony eier film-rettighetene til Spider-man. Ikke Marvel. Og for at Sony ikke skal miste rettighetene, må de lage en Spider-man film minst hvert femte år. Derfor har du denne rebooten som kommer veldig brått på den forrige trilogien. Spider-Man tjener mye penger. Hver eneste film gjør det. Og det vil komme en "The Amazing Spider-man 2". Sikkert en treer også. Sony kommer til å melke ut Spider-man så mye de vil før de gir det tilbake til Marvel. Det samme gjelder Wolverine. Hugh Jackman har til og med sagt at han hadde elsket å spille Wolverine i en Avengers-film, men rettighetene til X-men er i hendene til 20th Century fox. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Og som jeg sa handler det om penger. Om Sony kan tjene penger på å låne ut rettighetene til Spider-man til Avengers 2 vil fyren dukke opp der. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Og som jeg sa handler det om penger. Om Sony kan tjene penger på å låne ut rettighetene til Spider-man til Avengers 2 vil fyren dukke opp der. Ah, jeg ser det nå. Jeg gikk gjennom tråden litt fort. Jeg tror fremdeles ikke Sony har noen intensjoner om å låne Spider-Man til noen. De holder denne karakteren tett til brystet, for den tjener veldig mye penger. Selv om promotering av Andrew Garfield er positivt. Jeg tror fremdeles ikke at Sony vil ha risikert dette. Greia med alle Marvel-filmene fra 2008 fram til nå, er at de eksisterer i samme univers. Jeg tror dette vil forvirre fansen. Spesielt med villains vi får i "The Amazing Spider-Man"-filmene nå framover. Hvorfor ikke The Avengers er der, hvorfor ikke SHIELD er nevnt osv. Jeg tror heller ikke at Marvel/Disney har nok penger å tilby å tilfredstille Sony i det hele tatt. Men, vi får se i framtiden. Jeg hadde likt å se X-Men-karakterer og Spider-Man-karakterer i samme Marvel-univers. Hva de fikk til i "The Avengers" var veldig flott. Det er en større sjanse for at Spider-Man dukker opp enn Batman. Batman er en del av DC Comics, hvor de har en tilsvarende Avengers-team kalt Justive League. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvorfor Avengers ikke dukker opp er logisk. Cap America, Iron Man og Thor har alle hatt solo-filmer uten å blande inn Avengers, og alle tre vil få flere solo-oppfølgere. Aner ikke hvordan de kan løse Avengers-problemet, men uansett kan de jo gjøre det samme med Spider-man? Og for den saks skyld kan de jo lage en hel rekke filmer med andre superhelter vi ikke har sett ennå. Marvel-universet er rimelig stort, når man tenker etter. I tillegg har vi jo ikke nevnt hvor stor rolle Spider-man vil få. Hva med å gi ham og Wolverine en liten cameo i Avengers 2? Det kan være en enkel måte å både tilfredsstille fansen som "krever" Spider-man og Wolverine i Avengers, og samtidig promotere solo-filmene deres. (Amazing Spider-man 2 og X-Men Origins: Wolverine 2). Uansett hvordan man snur og vender på det er filmindustrien en industri som alle andre og handler først og fremst om penger. Er det nok penger involvert kan rettighetene til selv Spider-man selves til DC. Nå er ikke det ikke akkurat sannsynlig at det kommer til å skje, men alt dreier seg om penger. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Shooter; Ganske så grei film som jeg anbefaler på det sterkeste. 7/10! Ang. det med Avengers, noen som kan linke til noe som jeg kan lese ang. Avengers 2? Er det sikkert at The Avengers kommer ut? eller bare teori? anyway, link? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ang. det med Avengers, noen som kan linke til noe som jeg kan lese ang. Avengers 2? Er det sikkert at The Avengers kommer ut? eller bare teori? anyway, link? http://www.ifc.com/fix/2011/10/the-avengers-2-confirmed-new-york-comic-con Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvorfor Avengers ikke dukker opp er logisk. Cap America, Iron Man og Thor har alle hatt solo-filmer uten å blande inn Avengers, og alle tre vil få flere solo-oppfølgere. Aner ikke hvordan de kan løse Avengers-problemet, men uansett kan de jo gjøre det samme med Spider-man? Og for den saks skyld kan de jo lage en hel rekke filmer med andre superhelter vi ikke har sett ennå. Marvel-universet er rimelig stort, når man tenker etter. I tillegg har vi jo ikke nevnt hvor stor rolle Spider-man vil få. Hva med å gi ham og Wolverine en liten cameo i Avengers 2? Det kan være en enkel måte å både tilfredsstille fansen som "krever" Spider-man og Wolverine i Avengers, og samtidig promotere solo-filmene deres. (Amazing Spider-man 2 og X-Men Origins: Wolverine 2). Uansett hvordan man snur og vender på det er filmindustrien en industri som alle andre og handler først og fremst om penger. Er det nok penger involvert kan rettighetene til selv Spider-man selves til DC. Nå er ikke det ikke akkurat sannsynlig at det kommer til å skje, men alt dreier seg om penger. Den åpenbare grunnen til at The Avengers ikke har dukket opp i de tidligere filmene, er fordi de ikke eksisterte ennå. "The Avengers Initiative" er ikke borte fra de tidligere filmene. Jeg mener, "Iron Man" ender med Nick Fury som prater med Tony Stark om "The Avengers Initiative". Alle filmene henger sammen. Tony Stark prater om The Avengers i "The Incredible Hulk", Howard Starks viktige rolle i "Iron Man 2" og "Captain America", serumet som blir nevnt i "The Incredible Hulk" som skapte Capt. America, De finner Thors hammer i sluten av "Iron Man 2", SHIELD har en stor rolle gjennom "Thor" (hvor du også treffer på Hawkeye). Natasha Romanov og Capt. Americas skjold i "Iron Man 2", en stjålet kube fra Odins kammer fra "Thor" er det viktigste objektet i "Capt. America". Ja, lista bare fortsetter og fortsetter. Det handler om penger, som du sier, og Spider-Man er en pengemaskin for Sony. Defor blånekter de å gi slipp på Spider-Man. Uansett hva. Marvel og Sony er ikke akkurat på venne-nivå. Det er mulig jeg husker feil, men har ikke Marvel Entertainment prøvd å saksøke Sony i ettertid? Jeg tror også at forholdet til 20th Century Fox ikke er det beste heller. Det er ikke så enkelt å bare putte Peter Parker i en annen sin produksjon. Spider-Man tilhører Sony (ihvertfall sier de det). Uansett hva. Men ting kan forandrer seg. Absolutt. Marvel Entertainment er ikke i samme bås som de var i for ti år siden. Og som vi ser nå er "The Avengers" en massiv hit. Vi får se hvordan det går videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå