Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ichi the Killer.

Jeg hadde forventet en syk film som tvers igjennom var splatter-aktig.

En utrolig bissar og dramatisk film med fett kammera-arbeid og ville spesial-effekter.

Faktisk syns jeg synd på Ichi og han lille gutten. :cry:

Det nesten beste med filmen var at den var interresant og dette fikk deg til å ville følge med. :)

8/10

Lenke til kommentar

Enemy of the state - En kul film med masse fete tekniske gadgets, men mye av det topphemmelige utstyret er "noe tvilsomt" Vel verd å se!

 

Snatch - En noe svart komedie som treffer blink i syke forvirringer og mentalt forstyrrede russere.

 

Full metal jacket - Tidenes beste krigsfilm? Den må rett og slett sees.

Lenke til kommentar

The Garden State

 

Denne filmen hadde jeg aldri hørt om. Kona og jeg satte den på, fordi jeg ikke fant noe annet. Ble positivt overraska. Filmen handler om en fyr som reiser hjem for første gang på 9 år. Han møter gamle kjente, og blir kjent med noen nye.

 

Noen ting har endret seg, andre ikke. Jeg synes bruken av bakgrunn og møbler var heftig. Store hus og bygninger, med lite folk, har en morsom effekt. Overdådig innredning i bolighus, samt interessante karakterer, noen av tingene som gjorde at filmen fikk meg til å smile og le.

 

Men..man ser at dette er en low budget, iblandt syltynn handling.

 

men, verd å se

 

4/6

 

 

V

Lenke til kommentar

Koste meg med The Rock DVD'en min og det meste av ekstramateriellet.

 

Det må være en av de beste actionfilmene noensinne, i tillegg synes jeg Sean Connery er en utrolig stilig skuespiller, storkoser meg når jeg ser på filmer med ham i :D

 

For å toppe det hele så hadde den DVD'en mye bra ekstramateriell.

 

Storfornøyd med lørdagskvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...