Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 "dragens øyne som gjelder" http://www.youtube.com/watch?v=B-jRoO9tqdQ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) "dragens øyne som gjelder" http://www.youtube.com/watch?v=B-jRoO9tqdQ Endret 18. april 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Blood Out (2011) Dårlige effekter med tanke på skyting, bilkrasj osv. Mange teite og urealistiske scener. Veldig forutsigbar slutt. 4/10 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Blood Out (2011) Dårlige effekter med tanke på skyting, bilkrasj osv. Mange teite og urealistiske scener. Veldig forutsigbar slutt. 4/10 Er vel egentlig bare å se på ratingen på forhånd? Det meste under 6.0 er nesten ikke verdt å se. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er vel egentlig bare å se på ratingen på forhånd? Det meste under 6.0 er nesten ikke verdt å se. Tull og tøys. 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er vel egentlig bare å se på ratingen på forhånd? Det meste under 6.0 er nesten ikke verdt å se. Tull og tøys. Det finnes unntak selfølgelig. Hva har skjedd med karrieren Val Kilmer egentlig? Er jo nesten i hver film med 50 Cent, Streets of Blood er noe av det dårligeste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 xmen firstclass; skuffet, mye snakking, dårlig handling letter from iwo jima; veldig mye snakking her og, likte den ikke spesielt Thor; En av de beste filmene jeg har sett Jarhead; Dårlig.. folk sier det handler om krig, men her er handlingen; soldater som har leir elns i ørkenen og fantaserer om sex og runker mye.. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Mye dialog i film er automatisk dårlig, eller? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 xmen firstclass; skuffet, mye snakking, dårlig handling letter from iwo jima; veldig mye snakking her og, likte den ikke spesielt Thor; En av de beste filmene jeg har sett Jarhead; Dårlig.. folk sier det handler om krig, men her er handlingen; soldater som har leir elns i ørkenen og fantaserer om sex og runker mye.. For det første, mange av mine favorittfilmer har ikke en eneste slåsse-scene, og har kun snakking. Hva er feil med mye snakking i filmer? Det du sa om Jarhead: Det kalles realistisk. Ikke alle kriger har skyting og slåssing 24/7. Jarhead er en fantastisk film synes nå jeg. 3 Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 det er min mening, skaff dere egne meninger 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Man må da ha lov til å spørre deg om det du skriver slik Sex Raptor gjorde? Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 jo men ikke prøv å drit meg ut pga jeg er litt handicappa for ekksempel letter from iwo jima er jo koreansk pissprat i 1 time før det skjer noe som er LITT kult.. fuk det 5 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 xmen firstclass; skuffet, mye snakking, dårlig handling letter from iwo jima; veldig mye snakking her og, likte den ikke spesielt Thor; En av de beste filmene jeg har sett Jarhead; Dårlig.. folk sier det handler om krig, men her er handlingen; soldater som har leir elns i ørkenen og fantaserer om sex og runker mye.. Quoter deg fra anbefalingstråden: lol Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 ZODIAC (2007) Filmer med dialog er bare kjedelig og forutsigbart. Får følelsen av at dialogutvekslerne forteller historien for regissøren. Det er regissørens egen jobb å fortelle oss hva som skjer med f.eks bilder og sånt, hvis ikke føles det tvunget og det drar ned filmen. Er helt enig med Tamriel. Dette skulle være en drapsfilm, istedenfor snakker de bare om drapene. Terningkast: 1/10 5 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 det er min mening, skaff dere egne meninger Tror de svarte deg med sine egne meninger. 6 Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 det er min mening, skaff dere egne meninger Tror de svarte deg med sine egne meninger. du må ikke tro men vite 4 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 xmen firstclass; skuffet, mye snakking, dårlig handling letter from iwo jima; veldig mye snakking her og, likte den ikke spesielt Thor; En av de beste filmene jeg har sett Jarhead; Dårlig.. folk sier det handler om krig, men her er handlingen; soldater som har leir elns i ørkenen og fantaserer om sex og runker mye.. Quoter deg fra anbefalingstråden: lol okei du var kul 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hei gutter og jenter.. Ta denne vel barnslige diskusjonen et annet sted. Takk 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå