kaaasen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Var barnevakt i kveld, så vi så på Shark Tale. Var ganske morsomt, men jeg må si jeg liker flere av de andre filmene Pixar har laget (Toy Story, Finding Nemo, Ice Age etc). Kan likevel anbefale filmen, for den har en god humor. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 så forbannelsen eller noe sånt no på kino i stad. å fy faen som den sugde, den skulle liksom være så sykt skremmende men så skvatt jeg ikke en dritt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Michel Vaillant - En fransk Top Gear-episode ... extended Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 så forbannelsen eller noe sånt no på kino i stad.å fy faen som den sugde, den skulle liksom være så sykt skremmende men så skvatt jeg ikke en dritt The Grudge ja den var ikke serlig skummel nei ! ble litt skuffet.. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 8mm Hadde ikke peiling på hva slags film det var, jeg hadde ingen aning om at den skulle være så syk. Men på en litt merkelig måte en bra film som setter inntrykk Skremmende å tenke på at mye av dette skjer i virkeligheten... Hvis du har tenkt til å se denne filmen, finn ut hva den handler om på forhånd.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 8mm Handler ikke den om snuff-filmer eller filmer der de virkelig dreper "skuespillerne?" Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 8mm Handler ikke den om snuff-filmer eller filmer der de virkelig dreper "skuespillerne?" Jepp, den gjør det. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Så nettopp King Arthur! Virkelig bra film.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Pianist - en herlig visuell opplevelse. Gripende beretning og storartet skuespill. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Full Metal Jacket.. ganske bra film Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The butterfly effect!! Dritt bra film! Faktisk en av de beste filmer eg har sett i den siste tiden. Går så langt som 5/6!! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gangs in New York Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Grudge på kino i går kveld... Den hadde noen virkelig bra scener... Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) The Grudge på kino i går kveld...Den hadde noen virkelig bra scener... Jeg så samme film i går. Fy så elendig den var, er så surrealistisk på en måte som er bare for dum. Som japaner må jeg si at jeg hater skrekkfilmer, spesielt filmer basert på japanske (og japanske ihvertfall) Men denne her tok kaka, var så dårlig og meningsløs at verden hadde klart seg like fint uten. Gir den 2/6 fordi den fikk meg til å skvette tre ganger, det er det lite som gjør. Endret 8. januar 2005 av apoxdigital Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ringenes herre, to tårn extended. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Grudge på kino i går kveld...Den hadde noen virkelig bra scener... Jeg så samme film i går. Fy så elendig den var, er så surrealistisk på en måte som er bare for dum. Som japaner må jeg si at jeg hater skrekkfilmer, spesielt filmer basert på japanske (og japanske ihvertfall) Men denne her tok kaka, var så dårlig og meningsløs at verden hadde klart seg like fint uten. Gir den 2/6 fordi den fikk meg til å skvette tre ganger, det er det lite som gjør. ja den sugde alvorlig, spesielt slutten... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Pianist - en herlig visuell opplevelse. Gripende beretning og storartet skuespill. Har sett den selv og er helt enig med deg her. Herlig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Shawshank Redemption Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå