Jonas2k Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Virkelig, groenn. Du klarer å søke opp Sympathy for Mr. Vengeance, men å gå inn på filmen fra 2012 klarer du ikke. For hadde du gjort det hadde du sett at filmen fra 2012 ikke har komt ut, ei heller har den en regissør eller skuespillere. Strengt talt har den ingen info for vanlige brukere av imdb, så til og med du burde klare å forstå hvilken film han mener. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Virkelig, groenn. Du klarer å søke opp Sympathy for Mr. Vengeance, men å gå inn på filmen fra 2012 klarer du ikke. For hadde du gjort det hadde du sett at filmen fra 2012 ikke har komt ut, ei heller har den en regissør eller skuespillere. Strengt talt har den ingen info for vanlige brukere av imdb, så til og med du burde klare å forstå hvilken film han mener. Jo men hvorfor er det så viktig å slippe legge inn en link? Det er gjort på få sekund, og da er det aldri noen tvil. Merkelige typer dere, som bare er opptatt av å forsvare slurv hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nei, det er du som er merkelig som prøver å innføre regler som ikke finnes og som ingen andre bryr seg om. 4 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Poenget er at det ikke er nødvendig, det er du som lager et problem av noe som ikke burde være et problem for de som klarer å tenke litt selv. Hadde forstått det hadde f.eks vært snakk om en av Crash filmene der begge to er kjente og har helt likt tittel. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det er ikke snakk om "problem", det er bare snakk om god nettskikk. På samme måte som det er god folkeskikk i RL å holde døra åpen for den som kommer bak deg. Men det er jo ikke å vente at dere ynglinger oppfatter såpass. Når dere blir litt mer tørre bak øra vil dere nok skjønne bedre Men ok, skal ikke kritisere det der flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 The Vengeance-trilogien er så jævlig bra. Park Chan-wook lager en del kremfilmer. Tror jeg må titte litt på disse tipsene. Elsker cheesy filmer som "death proof", "machete" etc. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er nok bare du som er for gammel, groenn. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) På sett og vis er jeg enig med Groenn, det skader aldri med eksakt informasjon og det tar neppe lange tiden heller. Eks. Zorro Kan ikke si jeg likte filmen særlig godt, mulig den bare traff feil. bla bla bla................. 3/6. The Three Musketeers Artig og underholdende til tider. bla bla bla................. 4/6. Dr. Jekyll and Mr. Hyde Underholdende og til tider meget spennende bla bla bla................. 5/6 Frankenstein Tja, nei dette falt ikke helt jeg for. bla bla bla................. 3/6 Endret 24. mars 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Indiana Jones and the Last Crusade Den tredje filmen om Indy, og helt klart den beste. Denne gangen dreier det seg om den hellige gralen. Kanskje ikke den mest originale tingen å lete etter, spesielt ikke siden han har lett etter alt fra Noahs ark til Atlantis. Men, men. Last Crusade er likevel et mesterverk, og selv om det tar litt tid før den kommer skikkelig i gang er det mer enn nok av både action og humor her. ("I said no camels! That's five camels! Can't you count?") Harrison Ford gjør som vanlig en glimrende jobb som Indy selv, og Sean Connery er perfekt som faren hans. Selvsagt er det en del ting som ikke akkurat er realistisk, og enkelte ting kan i etterkant virke som tabber og nødløsninger. Scenen i katakombene tidlig i filmen varer alt for kort tid, og hva var greia med Berlin? Kort sagt dro de dit, hentet det de trengte og dro hjem igjen uten noe særlig problem. Jeg sier ikke at det var bortkastet tid, men føles litt overflødig. Spesielt siden de måtte kutte ned en del ting for å få tid til å ha sånne scener med. Selve slutten varte alt for kort tid, så for meg ble det et lite anti-klimaks. Men til tross for sånne ting er det helt klart den beste Indy-filmen så langt, og en klassiker som bør være pensum for alle som liker actionfilmer. Vurdering: 9.5/10 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Men ok, skal ikke kritisere det der flere ganger.Takk! Forøvrig elsker jeg Sympathy for Mr. Vengeance, beste i trilogien spør du meg. Oldboy er kanskje bedre når man aldri har sett den før, men den er ikke like kul å se om og om igjen. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ja, men det er vel fordi tvistene er mye av morroa. Så gjelder å ta den inn så mye som mulig på første visning i guess. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Historien til The Hunger Games hørtest veldig lame ut.. Er den bra? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 The grey Ok film som blir svikta av idiotiske effekter og lite realisme. Liam Neeson er god, resten(av filmen) ikke helt. 6/10 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Historien til The Hunger Games hørtest veldig lame ut.. Er den bra? Liker du pene damer som dreper hverandre uten mercy, så er den nok midt i blinken. Filmen er forøvrig veldig lik The Running Man, Battle Royale, The Condemned etc. Så tror ikke du kan forvente noe orginalt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Er så uhorvelig mye kule Scifi filmer ute å går nå. Hunger Games, Battleship, John Carter, Promotheus.. Gleder meg sykt til noen av disse..... Gleder meg også til Snow white and the huntsmen... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Synes det er trist at omtrent alt av storbudsjett sci-fi ender opp som glætt tenåringsaction, jeg har resignert til bøkene når det kommer til den sjangeren. John Carter ligger forresten an til å bli en av tidenes kinoflopper http://www.economist...eys-john-carter[/url'>]Disney says it has left the company $200m out of pocket, giving it a claim to bethe biggest flop of all time 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Historien til The Hunger Games hørtest veldig lame ut.. Er den bra? Jeg har ikke sett filmen ennå, men liker boken den er basert på. Boken er langt mer enn "pene damer som dreper hverandre uten mercy". Selve turneringen er ikke før i siste tredjedel, eller der omkring. Btw både Hunger Games og John Carter lider av det samme. Bare fordi filmatiseringen ikke er helt på topp betyr det ikke at selve historien er dårlig. Les heller bøkene. (John Carter er basert på A princess of Mars, ikke John Carter of Mars. Dvs det er den siste boken i serien.) Endret 26. mars 2012 av vikingkylling 2 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Synes det er trist at omtrent alt av storbudsjett sci-fi ender opp som glætt tenåringsaction, jeg har resignert til bøkene når det kommer til den sjangeren. John Carter ligger forresten an til å bli en av tidenes kinoflopper http://www.economist...eys-john-carter[/url'>]Disney says it has left the company $200m out of pocket, giving it a claim to bethe biggest flop of all time Jeg så den komme, ikke noe sjokk der. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Va det ikke det samme som skjedde med Waterworld? Jeg syns at Waterworld er en kongefilm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå