Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finding Neverland

 

Dette var en film jeg gledet meg til å se. Forventningene var i taket.

 

Depp er som vanlig utavenannenverden hva skuespiller prestasjoner angår.

I det hele tatt har jeg virkelig begynt å like Depp som skuespiller. Nesten alle hans filmer er bra (nesten)

 

Men så filmen. Koselig historie som får deg til å smile. Filmen oser kvalitet i alle ledd.

Detaljene, casten, historien, de subtile øyeblikkene som man husker igjen ifra Peter Pan, og damene! Damene i filmen er perfekte, faktisk så tenkte jeg på Kate Winslet første gang jeg leste boken.

 

En perfekt film for en dag hvor du er passe lat, og skal nyte en film

 

6/6

 

V

 

P.s B|real skrev: Folkens, kan dere komme med LITT mere info om filmen en bare "Jeg så Matrix i går" ?? Heeeeeelt enig. La oss alle bli hobby kritikere. :thumbup:

Endret av vetle
Lenke til kommentar

cronicels of riddic eller noe sånt,

 

en film jeg absolutt ikke lite,

 

den var rotete, dårlig fortalt, utrolig dårlig historie, og actionen var slitsom, fikk vondt i hode av den..

 

og jeg tror jeg hater vin diesel,

 

nei jeg holder meg til oldschool action jeg, liker ikke denne nye 14is actionen

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat The Gladiator på svensk tv. Den var bra, jeg synes han som spilte han onde keisern (husker ikke hva han eller rollefiguren hans heter, min hukommelse i et nøtteskall) spilte svært godt. Russel Crowe gjorde også en troverdig hovedrollefigur.

 

Historien var fengende og litt usansynlig (som alle gode hollywood filmer)... Denne filmen viste vel også noe om hvor lite et menneskeliv var verdt før i tiden.

 

Alt i alt en svært underholdene film.

Lenke til kommentar

Women in Cages (1971). Enda en skikkelig dårlig film som spiller på vold mot kvinner. En slags idiotiens Shawnshank Redemption med Pam Grier som voldelig fengselsbetjent.

 

Gav den 3 på IMDB. Det + at jeg var nummer 71 som stemte på den sier vel det meste om den filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...