Ceaucescu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 The Shawshank Redemption - velspilt, velfortalt og rørende. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kung Pow! Humor av ypperste klasse! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 White Chicks Litt morsom film Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Finding Neverland Dette var en film jeg gledet meg til å se. Forventningene var i taket. Depp er som vanlig utavenannenverden hva skuespiller prestasjoner angår. I det hele tatt har jeg virkelig begynt å like Depp som skuespiller. Nesten alle hans filmer er bra (nesten) Men så filmen. Koselig historie som får deg til å smile. Filmen oser kvalitet i alle ledd. Detaljene, casten, historien, de subtile øyeblikkene som man husker igjen ifra Peter Pan, og damene! Damene i filmen er perfekte, faktisk så tenkte jeg på Kate Winslet første gang jeg leste boken. En perfekt film for en dag hvor du er passe lat, og skal nyte en film 6/6 V P.s B|real skrev: Folkens, kan dere komme med LITT mere info om filmen en bare "Jeg så Matrix i går" ?? Heeeeeelt enig. La oss alle bli hobby kritikere. Endret 7. januar 2005 av vetle Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eddie Murphy - Raw Og hva synes du om den? V ( Folkens, kan dere komme med LITT mere info om filmen en bare "Jeg så Matrix i går" ??) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 The Punisher. Faktisk ganske fet film. Ikke noe spessielt dyp eller noe sånn, men underholdene action rett og slett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 cronicels of riddic eller noe sånt, en film jeg absolutt ikke lite, den var rotete, dårlig fortalt, utrolig dårlig historie, og actionen var slitsom, fikk vondt i hode av den.. og jeg tror jeg hater vin diesel, nei jeg holder meg til oldschool action jeg, liker ikke denne nye 14is actionen Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Super Troopers. Virkelig morsom film. Vil man ha en dårlig komedie med dum humor, gå for denne. Jeg lo mye! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Så Thumb Wars. Enda en genialt produksjon av Steve Oedekerk. Såklart en parodi på Thumb Wars. Det er sånne filmer man blir gående å quote hele tiden. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 The butterfly effect beste filmen jeg har sett i år! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Så Thumb Wars. Enda en genialt produksjon av Steve Oedekerk. Såklart en parodi på Thumb Wars. Det er sånne filmer man blir gående å quote hele tiden. Ingenting som en parodi av segselv. Jeg hater tommelfilmer. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Cube: Zero Helt grei film... veldig lik de andre, men med et litt annerledes perspektiv. Et par gørrescener som var festlige, ellers ikke så voldsomt mye minneverdig. Har du sett de andre, så kan du like godt se denne også. 5/10 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg så akkurat The Gladiator på svensk tv. Den var bra, jeg synes han som spilte han onde keisern (husker ikke hva han eller rollefiguren hans heter, min hukommelse i et nøtteskall) spilte svært godt. Russel Crowe gjorde også en troverdig hovedrollefigur. Historien var fengende og litt usansynlig (som alle gode hollywood filmer)... Denne filmen viste vel også noe om hvor lite et menneskeliv var verdt før i tiden. Alt i alt en svært underholdene film. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Joaquin Phoenix spilte Commodus (ze ivål kaizer of d00m). Så siste halvparten av den filmen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Women in Cages (1971). Enda en skikkelig dårlig film som spiller på vold mot kvinner. En slags idiotiens Shawnshank Redemption med Pam Grier som voldelig fengselsbetjent. Gav den 3 på IMDB. Det + at jeg var nummer 71 som stemte på den sier vel det meste om den filmer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ett ubesvart anrop Fytti i rakkeren for uhyggelig til tider, though eg satt igjen som ett spørsmålsteikn på kinoen når filmen var ferdig :!: Kommer til å tenke på denne i lang tide fremover..til The grudge Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 så PayCheck, på min nye tv og nye dvd-spiller Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kung Pow! Humor av ypperste klasse! haha den er bar morsom weeeeeoooweeeeoooo Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Oceans Twelwe nå i kveld på kino. Fin underholdning og morsom. Fin film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå