Jonas2k Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Pink Floyd: Live at Pompeii [1972, Adrian Maben] Wow. 8/10 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 O hildring - for en SW-tirade denne tråden utvikler seg til å bli. Skjønner ikke hysteriet, filmserien når jo HP og LotR knapt til knærne uansett Ø, hæ ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Pink Floyd: Live at Pompeii [1972, Adrian Maben] Wow. 8/10 I like the way you are thinking Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Babycall hva kan man si, en typisk norsk/svensk sær film om en psykotisk kvinne som flytter unna eksmannen som tydeligvis var voldelig mot sønnen. jeg gir filmen 1/10 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hehe, jeg klarte ikke dy meg! Kjekt å spille litt på de intime forholdene folk har til det middelmådige Star Wars-universet, bare. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hadde Star Wars universert vært middelmådig, så hadde det ikke hatt den suksessen og plassen i samfunnet det har i dag. 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nå er jo twilight en suksess og da... 3 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Babycall hva kan man si, en typisk norsk/svensk sær film om en psykotisk kvinne som flytter unna eksmannen som tydeligvis var voldelig mot sønnen. jeg gir filmen 1/10 Gi den en er litt drøyt siden filmen startet på den måten du refererte til men tar en del twister underveis som endrer hele historien til noe helt annet. Noe kjedelig var den i starten men gir den 5/10 på grunn av den uventede slutten. Er usikker på om man skal nevne noe mere siden det ødelegger filmen helt for de som evt skal se den etterpå Endret 7. februar 2012 av Lugmeister Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Stan (2006) (TV) Glimrende dramatisering av komikerparet rundt Oliver Hardys siste timer i 1957. På dødsleiet mimrer de to tilbake på sin karriere med opp og nedturer. Karakterene er ganske overbevisende, spesielt han som spiller Hardy er så lik at det er rent forbløffende 8/10 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Nå er jo twilight en suksess og da... Ikke helt sammenlignbart i grunn. Og det spørs vel om man kan si det samme om 30-40 år. Endret 7. februar 2012 av Inxs Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Lister alle Star Wars filmene fra best og nedover: 1. Episode III: Revenge of the Sith - Terningkast 6 2. Episode V: Empire Strikes Back - Terningkast 6 3. Epiosode VI: Return of the Jedi - Terningkast 6 4. Episode I: Phantom Menace - Terningkast 5 5. Episode IV: A New Hope - Terningkast 4 6. Episode II: Clone Wars - Terningkast 2 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Så The Ward fra Wes Craven igår.. Ble positivt overrasket, dette er en grøsser med vri.. Hadde ventet noe ala Scream, men slapp heldigvis det. Filmen minner litt om Shutter Island igrunn. Typisk Craven med bad guy som ikke vil dø.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) hvilken star wars film synes dere er best? Ingen Vanskelig å si men jeg har alltid hatt en knapp på Ep.5. Ville nok satt de i denne rekkefølgen: 5, 4, 6, 3, 1, 2 Det der skjønner jeg ikke.. bør de ikke ses i den rekkefølgen handlingen går..? Altså 4, 5, 6, 1, 2, 3 Ellers vil man jo hoppe fram og tilbake i handlingen --------------- Obs sorry, leste feil Det var rangeringen ok.. Endret 7. februar 2012 av groenn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Går ikke handlingen 1,2,3,4,5,6? o.O 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Er man skikkelig nerd så tar man alle episodene i kronologisk rekkefølge en hel helg... Bare det at de nye filmene suger, liker film nr. 3 som binder sammen handlingene til de nye og de gamle filmene. Men George Lucas må jo ha blitt lam i hodet eller noe slikt, tenk å velge så dårlige skuespillere til å spille hovedrollene. Hvorfor blir Skywalker spilt av en som ikke kan spille??? Når man har kjemper som Samuel Jackson, Liam Neeson og Ewan Mcgregor. Vel det skjønner ikke jeg, og alt det billige fotoshop rotet med de gamle filmene. Endret 7. februar 2012 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Samuel l. jackson burde tatt rollen som Skywalker imo. Det hadde hvert kult. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Går ikke handlingen 1,2,3,4,5,6? o.O Surr igjen med meg Tenke rekkefølge de er laget, men tallene er som jeg forstår nummer på episode. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Take Shelter (2011) Han er schizofren, han er ikke schizofren, hvem bryr seg til slutt? Ikke jeg. Ellers bra skuespill og visuellt pen film. 5/10 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) O hildring - for en SW-tirade denne tråden utvikler seg til å bli. Skjønner ikke hysteriet, filmserien når jo HP og LotR knapt til knærne uansett Star Wars sagaen må sees i lys av når den ble laget. Skal man bedømme filmer utelukkende på det tekniske så er jo Avatar den beste filmen som noensinne er laget. Men Avatar er bare Pochantas + Danser med Ulver på en annen planet, i CGI. Han er schizofren, han er ikke schizofren, hvem bryr seg til slutt? Ikke jeg. Ellers bra skuespill og visuellt pen film. Vurderte å se Take Shelter. Interessant at den har budsjett på 1 million dollar. Men den hørtes sånn passe kjedelig ut som jeg var redd for. Endret 8. februar 2012 av Runinho Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Samuel l. jackson burde tatt rollen som Skywalker imo. Det hadde hvert kult. Ja, med en mørkhudet Mark Hamill i rollen som Luke. Litt photoshop det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå