Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Babycall

hva kan man si, en typisk norsk/svensk sær film om en psykotisk kvinne som flytter unna eksmannen som tydeligvis var voldelig mot sønnen.

jeg gir filmen 1/10

Gi den en er litt drøyt siden filmen startet på den måten du refererte til men tar en del twister underveis som endrer hele historien til noe helt annet. Noe kjedelig var den i starten men gir den 5/10 på grunn av den uventede slutten. Er usikker på om man skal nevne noe mere siden det ødelegger filmen helt for de som evt skal se den etterpå

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

hvilken star wars film synes dere er best?

Ingen

indeed_well_played_good_sir_I_thought_this_was_interesting-s552x442-274622-580.jpg

Vanskelig å si men jeg har alltid hatt en knapp på Ep.5.

Ville nok satt de i denne rekkefølgen: 5, 4, 6, 3, 1, 2

Det der skjønner jeg ikke.. bør de ikke ses i den rekkefølgen

handlingen går..? :hmm:

Altså 4, 5, 6, 1, 2, 3

Ellers vil man jo hoppe fram og tilbake i handlingen

---------------

Obs sorry, leste feil :blush: Det var rangeringen ok..

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Er man skikkelig nerd så tar man alle episodene i kronologisk rekkefølge en hel helg...

Bare det at de nye filmene suger, liker film nr. 3 som binder sammen handlingene til de nye og de gamle filmene.

Men George Lucas må jo ha blitt lam i hodet eller noe slikt, tenk å velge så dårlige skuespillere til å spille hovedrollene. Hvorfor blir Skywalker spilt av en som ikke kan spille???

Når man har kjemper som Samuel Jackson, Liam Neeson og Ewan Mcgregor.

Vel det skjønner ikke jeg, og alt det billige fotoshop rotet med de gamle filmene.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

O hildring - for en SW-tirade denne tråden utvikler seg til å bli. Skjønner ikke hysteriet, filmserien når jo HP og LotR knapt til knærne uansett ;)

Star Wars sagaen må sees i lys av når den ble laget.

Skal man bedømme filmer utelukkende på det tekniske så er jo Avatar den beste filmen som noensinne er laget.

Men Avatar er bare Pochantas + Danser med Ulver på en annen planet, i CGI.

Han er schizofren, han er ikke schizofren, hvem bryr seg til slutt? Ikke jeg. Ellers bra skuespill og visuellt pen film.

Vurderte å se Take Shelter. Interessant at den har budsjett på 1 million dollar. Men den hørtes sånn passe kjedelig ut som jeg var redd for.

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...