tjalla Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Nei, Episode III er den beste Star Wars filmen av dem alle. Og den beste filmen noensinne. http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/131/351/eb6.jpg Badam-psh! 6 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hostel 3 var virkelig ikke verdt pengene. Tynn suppe av en film! Ikke noe for annet enn fans av filmer type Skrik. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Synes alle er greie nok jeg, og ser ikke den store skilnaden på dem. Men kom si kom sa; var det ikke meningen opprinnelig at det skulle lages enda tre filmer, altså 9 tilsammen? Nei, men George Lucas har vurdert det. http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_sequel_trilogy Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hostel 3 var virkelig ikke verdt pengene. Tynn suppe av en film! Ikke noe for annet enn fans av filmer type Skrik. Hva har egentlig Hostel og Skrik til felles? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hm. Visste ikke at det var en tredje Hostel-film engang. Fortsatt Roth som producer? Likte de to første helt greit, faktisk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Horrible Bosses Ble positivt overrasket over denne. Var litt småskeptisk, men valgte å se den, og angrer ikke. Morsomme karakterer og artig plot. Klarer også å holde nivået gjennom hele filmen, noe som er bra da jeg føler en del av denne typen filmer har en tendens til å kollapse etterhvert. Våger å si det er den morsomste komedien jeg har sett siden Hangover. 7/10 Endret 13. januar 2012 av Termo 1 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Hostel 3 var virkelig ikke verdt pengene. Tynn suppe av en film! Ikke noe for annet enn fans av filmer type Skrik. Hva har egentlig Hostel og Skrik til felles? Hm. Visste ikke at det var en tredje Hostel-film engang. Fortsatt Roth som producer? Likte de to første helt greit, faktisk. Hostel har gått fra kuriosa til standard slasher med "surprise"-elementer og tåpelige tvister. Uten Eli Roth. Joda. treeren er på utleie nå. Endret 13. januar 2012 av Loddpenge Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Horrible Bosses Våger å si det er den morsomste komedien jeg har sett siden Hangover. Da kan filmen umulig være morsom. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Moneyball Jeg har aldri vært noen fan av sportsfilmer. Det er alltid så mange underdog - fakter og en "typisk amerikansk suksesshistorie". Derfor var jeg i utgangspunktet skeptisk til denne, men det var en enormt positiv overraskelse. Glimrende skuespillere og interessante karakterer. Jonah Hill og Brad Pitt er ikke bare seriøse, de er også tidvis svært morsomme. Skal man pirke på noe må det være at hvis man ikke kan noe om baseball, vil man fort sitte som et spørsmålstegn.. 9/10 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Moneyball Jeg har aldri vært noen fan av sportsfilmer. Det er alltid så mange underdog - fakter og en "typisk amerikansk suksesshistorie". Derfor var jeg i utgangspunktet skeptisk til denne, men det var en enormt positiv overraskelse. Glimrende skuespillere og interessante karakterer. Jonah Hill og Brad Pitt er ikke bare seriøse, de er også tidvis svært morsomme. Skal man pirke på noe må det være at hvis man ikke kan noe om baseball, vil man fort sitte som et spørsmålstegn.. 9/10 Hæ? Trengte ikke kunne noe ting om Baseball for å nye filmen. Dreiet seg om statistikk og taktikk. Ikke særlig on Baseball, selvom det var der filmens premiss tok sted. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Den var like fornøyelig selv om jeg ikke kan noe om baseball eller skjønte alt av tallrelasjonene. Endret 14. januar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Den var like fornøyelig selv om jeg ikke kan noe om baseball eller skjønte alt av tallrelasjonene. Jeg opplevde det som en viktig del av å forstå karakterene og deres utvikling. Jeg tror du ville sett annerledes på enkelte ting hvis du visste hva de innebar. Det er ikke alle som vet hva det innebærer å spille 1st base. Eller hva det å "batte .270 betyr". Det var mye baseballrelatert i filmen. Det er ikke bare en arena for en amerikansk underdog - historie. Jeg ser for meg at jeg ville sett annerledes på filmen om jeg ikke visste hvordan en draft og dens runder, valg og trinn fungerer. Noen ting blir mer imponerende, andre blir mindre Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg trengte ikke forstå meg dypt på baseball for å nyte filmen eller forstå hovedpoenget med den slik sett. Man får også en grei forståelse av hva de forskjellige elementene dreier seg om selv om man ikke kjenner dem selv. Endret 14. januar 2012 av Theo343 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nei, Episode III er den beste Star Wars filmen av dem alle. Og den beste filmen noensinne. Jeg er faktisk enig med Ramius... og jeg er verken et troll eller dum Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Funny Games U.S. (2007) Jeg har ikke sett originalen fra 1997, men dette falt i smak! Sikkert mange som ikke er enige her, men jeg har virkelig fått sansen for Michael Haneke og hans noe spesielle måte å lage film på. Eneste gang det er lagt til musikk er i åpningsscenen, mens ellers så er det ingen musikk som ikke karakterene også hører. Haneke er flink til å få film til å fungere uten den ordinære oppskriften som omtrent alle regissører bruker. Da får filmen ofte et mindre nedslagsfelt, mindre publikum. Er det mye blod og gørr? Nei. Er det mye vold? Ikke i overkant mye. Er det intenst og voldsomt? Ja. Er noen scener sjokkerende? Kan være for noen. Dette er en film som bruker "psykisk vold" for å berøre folk, og tar vendinger man umulig kan forutse. 8/10 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nei, Episode III er den beste Star Wars filmen av dem alle. Og den beste filmen noensinne. Jeg er faktisk enig med Ramius... og jeg er verken et troll eller dum Episode III og Episode V er de to beste Star Wars-filmene uten tvil. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 28 Weeks Later (2007) 7/10 28 Uker etter katastrofen er det opprettet en safe zone, et nytt lite samfunn med 15000 inbyggere, infeksjonen er utryddet, eller er den egentlig det? Bra film, verd og se, her ser man litt av det som skjer etter et utbrudd, og ikke bare flukten til safe zone som de aller fleste zombie filmer handler om. http://www.imdb.com/title/tt0463854/ Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Moneyball Interessant film, men rimelig kjedelig, jeg var litt usikker på om jeg så en dokumentar eller en film. 6/10 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Nei, Episode III er den beste Star Wars filmen av dem alle. Og den beste filmen noensinne. Jeg er faktisk enig med Ramius... og jeg er verken et troll eller dum Episode III og Episode V er de to beste Star Wars-filmene uten tvil. Episode III: Fullstendig sjarmløs, uniteressante karakterer og en håpløs historie. Konklusjon: Nope. Endret 15. januar 2012 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå