Ceaucescu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Beverly Hills Cop III - og med det avrundet jeg mitt "Beverly Hills Cop-maraton". Her svikter de kvikke dialogene og friskheten som preget den første, og delvis den andre, filmen i denne serien. Endret 6. januar 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Napoleon dynamite. Herregud... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ran Storslått Epos. Langt igjen til gode gamle Kurosawa-filmer men. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Monty Python and the holy grail. Den filmen er så skamtidig at det ikke burde vært lov! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg så "Innen Rekkevidde" med gode gamle Bruno på Tv nå nettopp. Ikke akkurat den beste filmen jeg har settt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Spartacus. Likte første delen veldig godt, men syns at den tapte seg litt på slutten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Finding Neverland. Var en genial film...nytelse egentlig. Johnny Depp spiller genialt og han lille ungen ved navn Peter spiller bare helt..jah...tror han har en karriære forran seg jeg. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Så nettopp Appleseed og må si meg imponert. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Blade - Trinity.. tja.. samme gamle i ny innpakning. sett og glemt.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 The Grudge, ganske dårlig film. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Folkens, kan dere komme med LITT mere info om filmen en bare "Jeg så Matrix i går" ?? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 exorcist the beginning... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Måtte bare se Gudfaren. Fristelsen ble for stor etter at den kom opp. Kan bare nok en gang konstatere at dette nok er en av, eller muligens mer korrekt en av de beste filmene som er laget. At den fortsatt holder seg så bra er jo utrolig i seg selv. Bra skuespillere og meget bra gjennomført. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eurotrip Den så jeg og! Genilalt morsom film. "Miscozzi, miscozzi!" :!: Lenke til kommentar
UAM Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Troya. En klisjefyllt drittfilm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå