FJERNET111 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Så The Grudge (am. versjon) i går og var vel ikke så veldig imponert... Filmen hadde sine scener og du ble litt engasjert i å finne ut historien før filmen fortalte den, men selve handlingen i filmen var litt småkjedelig. De scenene som var bra, de var skikkelig bra... synd det var så ytterst få. 6/10 Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 The girl next door. Ganske underholdende ved ekstremt kjedsomhet Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Scarface Må si jeg ble litt skuffet over filmen. Har lest flere som har samenlignet denne med gudfaren filmen(e) og selv kan jeg ikke se at denne ligger helt der oppe. Filmen er grei nok den, og slett ikke dårlig, men for min del liger den godt under gudfaren. Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har alltid hatt lyst til å se Gudfaren, hvor lenge etter kom Scarface egentlig? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bad santa. Stygt språk kan jammen være morsomt! :!: Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 The Godfather (1972) aka "Mario Puzo's The Godfather" - USA (complete title) The Godfather: Part II (1974) aka "Mario Puzo's The Godfather: Part II" - USA (complete title) The Godfather: Part III (1990) aka "Mario Puzo's The Godfather: Part III" - USA (complete title) Mens Scarface kom i 1983 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 American Beauty Svært underholdende film som muligens prøver å være litt for filosofisk (et annet eksempel er David Gale, også med Spacey) men nok en gang viser Spacey at han er god. Artige replikker til tider (I rule!) og nabogutten var helt fascinerende karismatisk og selvsikker, det var gjerne ham jeg likte best av hele filmen. 5/6 Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 The Godfather (1972) aka "Mario Puzo's The Godfather" - USA (complete title) The Godfather: Part II (1974) aka "Mario Puzo's The Godfather: Part II" - USA (complete title) The Godfather: Part III (1990) aka "Mario Puzo's The Godfather: Part III" - USA (complete title) Mens Scarface kom i 1983 Takker og bukker Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beverly Hills Cop - særdeles kvikke dialoger, fengende musikk og underholdene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Where Eagles Dare, god gammel krigsfilm Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Villmark , en jævvla skummel "NORSK" film!!! Endret 6. januar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 The Mangler En skikkelig ekstrem DRITTFILM Den "mangler" alt bortsett fra blod, gørr og overdrivelse 1/100 :!: Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 National Treasure. helt kurant om du ikkje forventer deg så mykje Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beverly Hills Cop II - de kvikke dialogene er bevart, men er ikke i nærheten så fengende som den første. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 The Mangler En skikkelig ekstrem DRITTFILM Den "mangler" alt bortsett fra blod, gørr og overdrivelse 1/100 :!: Indeed! Helt enig. Verre drittfilm finnes nesten ikke. Den var så dårlig at jeg spolte gjennom 2/3-deler av filmen. :!: Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Badder Santa (Bad Santa uncut) - mycket bra, gjennomført pill råtten kar hehe.. Nothing To Lose (Tim Robbins & Martin Lawrence) - veldig underholdende Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ubeseiret (Undisputed) 5/10.. en boksefilm.. ikke akkurat det mest spennende jeg har sett på, men greit nok Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Infernal Affairs - Likte historien, gode skuespillere. En film jeg orker å se igjen. 7/10 Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Så Pulp Fiction i går, ......har sikkert sett den 15 ganger. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Så Pulp Fiction i går, ......har sikkert sett den 15 ganger. Det er en bra film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå