Attityd Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Drive En film som river tak i min forkjærlighet for det som er mørkt og neo-noir, muskelbiler, gloomy storbystemning og 70/80-talls-referanser. Flott soundtrack og glimrende skuespill. Vet egentlig ikke hva mer jeg kan si.. Det var en enormt positiv overraskelse. 9/10 Det beste jeg har sett på lenge. Endret 6. november 2011 av Attityd 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Pledge this (2006) Bra film i kveld, ja. Intens både intellektuelt og eksistensielt. Ikke filosofisk? No-go for min del da :\ Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Pledge this (2006) Filmen er er fantastisk på alle måter med kjappe replikker, <b>godt manuskript og utrolig screenplay</b>. Dette er en film som river tak i nesehårene dine og får deg til å tenke over din egen eksistens. Dette er så tatt på kornet som det kan få blitt! 8.6/10 Bra det er godt manus og samtidig godt screenplay... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 The Human Centipede 2 (Full Sequence) (2011) http://www.imdb.com/title/tt1530509/ Handler om en forstyrret mann i 40 årene som enda bor hos sin mor. Filmen hinter at han har blitt misbrukt av sin egen far, og har ellers møtt motgang. Med "The Human Centipede" som inspirasjon og mentor, lager han sin egen menneskelige tusenbein. Filmen er i konstant sort-hvit bilde. Typisk b-film produksjon, men holder greit nok. Filmen er i seg selv grei nok, gjerne litt langtrukken og kjedelig. Spesielt for oss som har sett 1-ern, for vi vet jo igrunn hvordan dette ender. Filmen er pervers og noe grafisk. 4-/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke filosofisk? No-go for min del da :\ Jeg nevner eksistensielt, som så klart går i greiner med eksistensfilosofien. Det rant helt over med Nietzsche- og Kierkegaard-referanser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er så evig glad vi ikke har det der frathouse/sorority helvetet på norske videregående skoler. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Er så evig glad vi ikke har det der frathouse/sorority helvetet på norske videregående skoler. Og det har de ikke i USA heller. Er på høyskoler (University) de har det. Endret 6. november 2011 av AvidGamer 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er så evig glad vi ikke har det der frathouse/sorority helvetet på norske videregående skoler. Det ville isåfall vært på Høgskoler/universiteter. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nei, i Norge har vi mer ikke-sosser og sosser. 1 Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Spider-Man 3 Til tross for at jeg likte godt de to første filmene som kombinerte god underholdning og gode karakterer, greide ikke denne her å tilfredstille meg. Jeg hadde hørt mye fælt om den fra venner, og dette ble bare bekreftet. Den hadde veldig gode øyeblikk flere steder i filmen, men stort sett var alt et stort rot. Jeg likte ikke villainsene (som det kanskje var for mange av) og jeg facepalmet ekstremt hardt på en scene jeg visste skulle komme. Cocky Peter Emo-Parker som danser i gata. Hva var det Sam Raimi gjorde som var så bra i Spider-Man 2 og så ødeleggende for Spider-Man 3? Og enkeltes motivasjoner var ikke bra nok. F.eks. Sandman kunne blitt veldig bra. Jeg ville heller ha likt at Venom tvang han til å jobbe med han eller så kom han til å drepe hans datter. At Flint hadde ikke noe valg. Uansett, enktelte resolutions og noen gode øyeblikk havner den filmen midt på tre. Det gjør meg så fornøyd med trilogien om Spider-man at jeg synes det er for tidlig med en reboot neste år. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Enig. SM3 skuffet immenseley. Jeg så VIRKELIG frem til å møte Venom på lerretet. Som en stor fan av serien så såg jeg flere gode elementer også. Bare synd at det kun ble med pirking på overflaten. Det endte desverre med en run-of-the-mill action farse uten nevneverdig mentalgymnastikk på seerens vegne. Hayden Christensen gjorde dog et ærlig forsøk som venom. Tobie Macguire derimot drog dette fårete nerde glis imaget et par steg for meget. Lagt på seg flesk har han og. Synd, da denne filmen virkelig hadde potensiale og kunne endt trilogien på en verdig måte. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hayden Christensen gjorde dog et ærlig forsøk som venom. Regner med du mente Topher Grace, siden Hayden Christensen ikke er å se i Spider-Man 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det endte desverre med en run-of-the-mill action farse uten nevneverdig mentalgymnastikk på seerens vegne. Hadde du ærlig talt forventet det? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Immortals Overraskende god film jeg egentlig ikke hadde hørt om. Svært brutal, men heftige fight-scener. Når likevel ikke helt opp til sjangerens toppfilmer, men gode 90 minutter å slå ihjel. 7/10 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Rart den ikke ligger på nettet Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, kjemperart at en film som ikke har premiert ennå ikke ligger på nettet! 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja ikke veit jeg hvor han har sett den. Går ikke i trondheim iallefall. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Overraskende god film jeg egentlig ikke hadde hørt om. Svært brutal, men heftige fight-scener. Når likevel ikke helt opp til sjangerens toppfilmer, men gode 90 minutter å slå ihjel. Står jo at den varer i 110 minutter? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Immortals lanserings kallender: Greece – 10 November 2011 Hungary – 10 November 2011 Lebanon – 10 November 2011 Netherlands – 10 November 2011 Russia – 10 November 2011 Slovenia – 10 November 2011 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Conan the Barbarian (2011) Herregud dette var DÅRLIGT!!! Var nesten sånn at jeg ikke klarte å se på hele, satt og vrei meg i ubehag. Skuespillingen er stivt og falsk, stemningen er null, og action scenene kjedlige. Jeg blir kvalm av å bruke tid på å skrive om denne filmen.... 1/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå