Acrid Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Satt nettopp og så på The World At War DVD 12 Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så The Cell her om dagen, festlig type det der Fikk meg til å tenke på en ting, se for deg dette: Du er shizofren(vet ikke helt hvordan det staves) Ene personligheten din er normal, mens den andre har en bæsj-fetish. Hvor kjipt er det ikke når man skifter tilbake da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Chihiro Og Heksene. Glimrende. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Evil Dead. Glimrende film som får meg til å le så jeg triller og skvette som faen til tider. Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ghost in the shell: Innocence. Tror jeg må se den en gang til, men med engelsk tale denne gangen. Jeg rekker pokkern ikke lese så fort som de skal ha det til. Det var forresten en finfin film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Donnie Darko. Fader meg en spes film. Tror jeg må se den igjen for å skjønne den bedre. Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Wrong Turn. Anbefales på det sterke for de som liker skrekk filmer, den var litt kort da, men ganske skummel film Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ong Bak Veldig god underholdning, men intet mer. 7/10 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Catwoman. Fantastisk dårlig. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Donnie Brasco - Bra historie (basert på sann historie), gode skuespillere, fin atmosfære. 7.5/10 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 The Seventh Seal - Forventet ikke mye og fikk omtrent som jeg forventet. Men jeg elsker ideen om en ridder som sitter å spiller sjakk med døden. Og Bengt Ekerot passet perfekt til å spille døden. Filmen var bare ikke engasjerende nok. - 5/10 Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Aliens. Ikke fullt så skummel som sist gang jeg så den (mange år sida ), men ganske spennende. Ser den gjerne igjen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Die Hard with a Vengeance Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Så nettopp Smala Sussie. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Rar og teit, men morsom. Av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå