Shulgin Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Possible Worlds. Den var egentlig veldig bra. Hvis du liker eksistensielle spørsmål blandet inn i ei fiksjonell røre, tror jeg du liker denne. Da anbefales den. Fåes bilig fra Play.com. Av slapphet og mangel på tid, sier jeg bare: 8/10 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Conan the destroyer. Spesialeffektene holder ikke mål etter dagens standard, men det er allikevel en kongefilm det er snakk om! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 The Village Latterlig slutt, overraskende, men latterlig Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Twelve Monkeys - svært effektiv og fantasieggende spenningsfilm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 2001: A Space Odyssey Kubricks mesterverk, helt klart, uten tvil, den beste filmen noensinne laget. En fantastisk reise gjennom verdensrommet og menneskesinnet, to og en halv time med visuell nytelse. Jeg kan fortsette å fortelle hvor bra denne filmen er, men jeg nøyer meg med å si som Comic Book Guy ville sagt: "Best... movie... ever..." Terningkast: 7/6 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dawn of the Dead - Argentos Cut Syns nesten Romero's cut er best. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 The Incredibles og Dude where's my car? artige filmer begge to Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 så nettop Pusur! :!: ganske bra film! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) The Incredibles Pixar slår aldri feil når de lager en animer film Annbefales! Endret 4. januar 2005 av Prelude Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) What Woman Wants 3/10 ..ikke noe jeg hadde gått å leid akkurat.. men.. Delivering Milo 1/10 ..tragisk.. rett å slett Crime Spree 6/10 ..synes det var en ganske bra film, morsom å.. The Shawshank Redemption 9/10 ..anbefales!! Endret 4. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jakten på Rød Oktober igjen! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har sett en god del sida sist jeg posta her. Men har nå nettopp sett pitch black, en film jeg syntes var bra. Den "fengsels-filmen", kan det ha vært The Shawshank Redemption? Den gikk jo på en eller annen kanal for ikke så lenge sida hvertfall. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har sett en god del sida sist jeg posta her. Men har nå nettopp sett pitch black, en film jeg syntes var bra. Den "fengsels-filmen", kan det ha vært The Shawshank Redemption? Den gikk jo på en eller annen kanal for ikke så lenge sida hvertfall. jepp, det var det.. bra film Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg å en kamerat har hatt en ALIEN Weekend Lørdag: Alien og Aliens Søndag: Alien 3 Mandag: Alien Resurrection Alle i extended version Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) så litt av bulletprof akkurat men jeg måte avslutte fordi jeg må stå opp nå må på skole men filmen virka ganske fet egentlig Endret 4. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kanonball. (Kanon knall film) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Die Hard II: Die Harder Special Edition Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) The Shawshank Redemption - Full pott! Hadde faktisk aldri hørt om den før den gikk på TV2 på lørdag, men den er visst kåret om den 3. beste filmen av brukerene på imdb.com, rett etter Ringenes Herre: Atter en Konge og på toppen Gudfaren. Endret 4. januar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå